Aamu jatkot Markus Schulz (Armada, usa) 22.10.2005 @ Helsinki

60 posts, 3 pages, 4,929 views

*hymy*

Posts: 322

#21 • • *hymy*

sapeli, 23.10.2005 00:24:
---
*hymy*, 22.10.2005 23:59:
Ite en ollu paikalla niin jäi mietityttämään minkälainen tila oli käytös tällä kertaa?! Harmittaa etten duunin takia päässy tänne.. Pari kertaa Stokholmin aamuis ollu ja pelkkä alakerta ehkä tuntunu pikkasen liian intiimiltä..

---


Yläkerta oli käytössä *joo* Tilaa oli siis about saman verran kuin La Tourissa (ylin kerros / parvi ei tosin ollut yleisölle avoinna), ja koska porukkaa oli vähemmän - ja känniläisiä oli vähemmän - niin siellä mahtui ihan hyvin *hihu*



oukej. thnx. harmittaa niin paljon tällä hetkellä kun meno jalkaa vipattaa niin penteleesti..
Tronic

Posts: 287

#22 • • Edited Tronic
Oli kyllä parhaat jatkot mitä oon ikinä kokenu. Markus oli vaan NIIIIIIIN loistava. Harmi, ettei voinut jäädä loppuun asti.*sydän**sydän**sydän*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#23 • • Kon-tiki The Unsinkable
Näistä bileistä oli puolen sivun juttu tän aamun Hesarissa.
Verano

Posts: 4,649

#24 • • Edited Verano Merituuli

Kon-tiki, 23.10.2005 13:56:
Näistä bileistä oli puolen sivun juttu tän aamun Hesarissa.



Juu ja alun otsakesivulla kans iso kuva. On se kumma kun ei voida kirjottaa neutraalisti, otsikossa puhuttiin "maailmanlopun meiningistä". Kyllä mä kuvittelisin et maailmanloppu on pikkasen erilainen :D
Sinänsä kirjotus nyt ei ihan asiaton ollu, vaikka kyllä hiukan nauratti, kun aamubileiden kerrottiin olevan uusi juttu, tietty tollasia Stockholmin kaltaisia bileitä ei ole oikeastaan ollut.

Paras oli, kun Nikon ja Mehdin kerrottiin koetelleen aiemminkin suomalaisen peruskännikulttuurin rajoja, nimittäin järjestämällä sunnuntaibileitä :O :DD

Mutta positiivistä jutussa oli se, ettei siinä sanallakaan viitattu huumeisiin.

Itse kemut olivat mainiot. Studiolle kun saavuin aika myöhään, eikä siellä tullut kovin tanssittua niin tanssijalkaa jäi vipattamaan sen verran, että oli ehdottomasti jatkettava vielä.

Niin ja olipa kyllä ihana tanssia kun ei ollut lasinsiruja häiritsemässä!! Studiolla en pystynyt millään keskittymään tanssimiseen, kun sitä joutui tekemään paksun lasimurskakuorrutuksen päällä *eiei*
Muutenkin aamuissa tuli mukaansatempaavampaa musiikkia.
Air

Posts: 319

#25 • • Air
Schultz oli just niin saatanan hyvä ku osas odottaakin, sääli et väsymys vei voiton kasilta..
Diskohai

Posts: 102

#26 • • Diskohai
Parhaat aamut aikoihin!
Mick Elsa

Posts: 375

#27 • • Mick Elsa Macarize Records

Kon-tiki, 23.10.2005 13:56:
Näistä bileistä oli puolen sivun juttu tän aamun Hesarissa.



Ai se oli hesarin toimittaja, jonka bongasin aamutuimaan siinä narikan luona. Pitääkin käydä lukemassa lehti.
Avatar
#28 • • astaroth Guest

Kon-tiki, 23.10.2005 13:56:
Näistä bileistä oli puolen sivun juttu tän aamun Hesarissa.


tulikin luettua. lehdestä kirjoitettua:

Markusselinit ja anttijokiset eivät kauan happene tavallisen tanssirahvaan seassa, vaan heidät saatellaan yläkerran vip-tiloihin.
"Mulla pitäisi olla nimi vieraslistassa."
"Mikä sun nimi on?"
"Sapeli."
"Siis häh?"


:P

ja tälle piti hieman hirnahtaa:

Vähitellen seuraan alkaa lyöttäytyä toinen toistaan kummallisimpia tyyppejä, jotka mökeltävät ties mistä Lepakon bileistä ja arabialaisesta kirjoituksesta.


:)
wiquel

Posts: 25

#29 • • wiquel
Mietinkin siellä sohvalla huilatessa, et mistähän lehdestä toi "ei niin hyvin skeneen"- sekoittuva nainen on. Kun sillä oli oikein kunnon kamera. Täytyy lähteä käymään Shellillä lukemassa Hesari.
faarao

Posts: 279

#30 • • faarao DramaQueen
Oli kyl hyvät aamut *jiihaa**plur*
leka

Posts: 373

#31 • • leka anteeksi olen eläin
Isekkin luin hesrin pätkän ja nauroin*iloinen* Ihme kyllä toimittaja ei sentään moittinut juhlioita narkkareiksi*justjoo*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Mar6

Posts: 2,178

#32 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Hihhi.. ihme tosiaan ettei sieltä tullut jotain edelliseen viittaavaa :D *hymy*
Aika provo kirjotustyyli kieltämättä tällä neidillä...

--
-Where there is house there is a home-

CM

Posts: 1,507

#33 • • CM
Joo tais olla kyl paras jatkomeininki ikinä, mitä oon nähnyt. Schulz soitti hyvää musaa, mutta odotin progempaa. Max Grahamin Automatic Weapon jäi hyvin mieleen <3 jonka bytheway soitti Remykin settinsä lopussa. Jengiä oli jatkoiksi hemmetin paljon paikalla ja yllättävän paljon porukkaa oli pelkässä kännissä. Jatkoilla kun yleensä tuppaa olemaan sellasta jengiä, että aivastaessa nenästä pölähtää hirveä pölypilvi. Stockholm oli hieno mesta, käyn varmasti uudestaankin.

Eli eli: tykkäsin, kiitos myös näistä bileistä :)
LoFi

Posts: 726

#34 • • LoFi

Kon-tiki, 23.10.2005 13:56:
Näistä bileistä oli puolen sivun juttu tän aamun Hesarissa.



Kiinnostais, jaksaisko joku kopioida/referoida sitä tännekkin? ei tuu hesari :(
Amnesia

Posts: 888

#35 • • Amnesia
Oli rautaiset aamut, hyvää settiä ja juuri sopivasti porukkaa *hymy*
Oli tosiaan aika hupaisa tuo Hesarin juttu, otsikot lähinnä..."aamubileet ovat Helsingin yöelämän uusin trendi" *nauru* Joo muuten oikein, paitsi että ei ole uusia eikä trendi *igor* Huvittavaa vaan ajatella miten jotkut trendien perässäjuoksijat tuon ottavat, "voi vittu, pitääkö mun nyt ruveta heräämään aamukuudelta joihinkin bileisiin" *hih*
Mutta ihan mukava juttu sinänsä, kiva yllätys aamulla herätessä *hymy*
Avatar
#36 • • astaroth Guest

Amnesia, 23.10.2005 18:04:
Huvittavaa vaan ajatella miten jotkut trendien perässäjuoksijat tuon ottavat, "voi vittu, pitääkö mun nyt ruveta heräämään aamukuudelta joihinkin bileisiin" *hih*


ja sitten toteavat vihaisina, että: "tänkö takia mä jumalauta aikasin heräsin? täällähän soi koko ajan sama biisi!" :)
Hoitsu

Posts: 154

#37 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)

Pelimies, 22.10.2005 15:21:
Lyhyesti ja ytimekkäästi: parhaat aamut, joissa oon ollu!!!*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*




Samaa mieltä!
Ja verrattuna Tampereen aamujatkoihin, meinas leuka kyl pudota lattiaan asti. En oo ikuna nähnyt noin paljoo jengii aamuis ja viel noin hyvällä wiifiksellä*whaat**plur* ja dancefloorilla oli ihan mieletön meno*tanssittel**jiihaa*

Markus Schultz oli uus tuttavuus mulle. Tod loistavaa settiä!!!*aplodit*

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

EP

Posts: 11

#39 • • EP
Joo todella mahtavat jatkot oli!*aplodit* Yhden Red Bullin,veden ja kebabin voimalla olisin jaksanut vaikka ikuisuuteen asti,ainoo et kaverit ei enää jaksanu..*uuh* Mutta no hard feelings about that!*hihu* Ainoo et olisin halunnu kuulla Without You Nearin mut aina ei voi voittaa..

Stockholm Diskotek paikkana oli kyllä todella vakuuttava,je henkilökunta mukavaa.PA oli erittäin hyvä,tulpat korvissa siihen ihan eteen oli kiva mennä joraileen niin et bassotaajuudet tuntuu sisäelimissä asti..*hymy*

Kohokohta mulle oli kyl Larry Mountains 54*jiihaa* Etenki ku se groovahtava bassline nousee siinä puolessa välissä..!*plur*

Hyvät jatkot,toivottavasti lisää näitä samassa paikassa.
nicky

Posts: 679

#40 • • nicky
Tasapaksun ja lattean Buuren-illan jälkeen aamut pelasti kaiken. *hymy* Schulz oli tosi positiivinen yllätys kokonaisuutena, vaikka tekniikka hiukan huojahteli välillä. Mies soitti puolessa tunnissa kiinnostavamman kokonaisuuden kuin Buuren koko iltana. Ja setin loppuosan pehmeät biisit leijutti lempeästi avaruuksiin... *yingyang*

+ Aamujen kirous, öyskääjät ja muut sekoilijat puuttui kokonaan. *piis*
+ Mesta yllätti positiivisesti, Aktia-salia ei todellakaan tuu ikävä.

--
Tee minusta hyvä ihminen, mutta älä vielä tänään.