Club Clone 29.3

5 posts, 1 page, 1,661 views

Dun

#1 • • Dun Uninen halinalle.
Jeps, onpas hyvä, että tänne Kuopion seudullekin on alkanut ilmestyä vähän jotain muutakin kuin suomipoppia. Tosin tuo Puikkarin night oli kyllä kokemus*nauraa* Sielä oli jonkin verran ihmisiä katselemassa että mitäs mitäs*iloinen* No juu, mutta eipä siitä enempiä sitten. Täällä ei taidakaaan olla hirveän paljon Kuopiossa asuvia kun yhtään foorumin keskustelua nähnyt (tai sitten olen vain sokea*vink*)

--
Grrr... Ja letti pystyyn!

JPA

#2 • • JPA aka Sting Ray
Eipä täällä tosiaankaan montaa kuopiolaista ole näkynyt, johtunee varmaankin Kuopion pienistä piireistä. Toivottavasti tämän kevään tapahtumat toisivat uutta verta Kuopion skeneen.

Clonen bileet voi olla kanssa aikamoinen kokemus, voi nimittäin monelta paikan kanta-asiakkaalta mennä juoma väärään kurkkuun, kun Nessi alkaa soittamaan*nauru*

Jatkoa tapahtumalle on jo varmuudella tulossa ja seuraava BPM-night taitaa olla jo huhtikuussa. Tähän kun lisää Puikkarin Nightflight Tour-tapahtuman toukokuussa, niin ei kyllä enää kukaan voi valittaa, että Kuopiossa ei pääsis bilettämään.
#3 • • Wasted ability Guest
Täällä on yksi, joka on joskus asunut lähistöllä... Nykyisin olen muutamia kertoja käynyt bilettelemässä vanhassa paratiisissa (huom. juuri 18 v. täyttäneelle, pienen kaupungin tytölle Kuopio tarjoili kyllä uskomattomat bilevibat!!), mutta kyllä täytyy myöntää ettei hohto ole säilynyt. *igor* Clone on surkea, Marlin menettelee hengailupaikkana ja Puikkari on tarjonnut muutamia mieleenpainuvia kokemuksia *pahis*. Täytyy tulla käväsemään Clonessa, kun on kuitenkin kaupungissa N2:sta nauttimassa *plur* Toivottavasti 24TL ja Network saa vertaisensa jatkajan... *enkeli*
thomas

#5 • • thomas
täällä olen satavarmasti