Mistä saa parhaat pizzat? / Mikä on lempipizzanne?

433 posts, 22 pages, 224,295 views

sapeli

Posts: 11,768

#141 • • sapeli jokukukamikä?

juGis, 19.10.2005 13:26:
ja kaupasta Ötkeä tietty (mozzarella) *nauru*



Joo siis nää pakastepizzat ON hyviä - paras pitkään aikaan syömäni pizza (pakaste- tai muu) oli perjantaina se kanahässäkkä (Pollo?) johon oli heitetty päälle siitä kasvispizzasta sipulit ja jalapenot (kiitos nirson kaverin *plur*) *slurps*

Ja pizzahan syödään kääntämällä se kaksinkerroin että siitä voi pidellä kätevästi kiinni *joo* Tarpeeks pienet pizzat väännetään calzone-tyyppisesti yhteen *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#142 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

sapeli, 6.11.2005 16:28:


Sivuraiteesta samaa mieltä - Kalliossa asuessa sieltä tuli haettua aina välillä pizzaa *slurps*



Itse oon sitä mieltä että sivuraiteella on ehdottomasti kallion nihkeimmät pizzat. Itse kun asustin siel tuli syötyy kallionhovin tai bullmannin pizzoja.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Lincra

Posts: 181

#143 • • Lincra Se Baarimikotar
kyllähän ne täältä maalta saa. Vääksyn Jossun Pizza. ja päälle pistetään jauheliha ja triplajuusto. *slurps* *kuolaa*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Lost-Soul

Posts: 3,107

#144 • • Lost-Soul los pallos
tänään ois pizza päivä.. Itse käyn melkein aina lepuskin kotipizzassa syömässä normaalin kasvispizzan (pepperoni, salami, kinkku). Tosin tänään vois tehdä mieli jotain muuta.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Oneiros

Posts: 644

#145 • • Oneiros x)

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 6.11.2005 16:35:
---
sapeli, 6.11.2005 16:28:


Sivuraiteesta samaa mieltä - Kalliossa asuessa sieltä tuli haettua aina välillä pizzaa *slurps*


---


Itse oon sitä mieltä että sivuraiteella on ehdottomasti kallion nihkeimmät pizzat. Itse kun asustin siel tuli syötyy kallionhovin tai bullmannin pizzoja.


Second that. Kalliossa pizzailijat kokeilkaapa Apolloa Vaasankadun ja Harjukadun kulmassa ja siellä erityisesti Arin Erikoista, eli pizza neljällä täyteellä sisältäen kebablihaa, salamia, kanaa ja feta-juustoa. Täytteiden määrässä ei säästellä ja rasvaprosenttikin on varsin kohtalainen. *vink*

--
Space, while it seems to go on and on forever,
actually has a gorilla throwing barrels at you at the end.

Oneiros

Posts: 644

#146 • • Oneiros x)

sensei, 28.10.2005 15:34:
Fijillä tuli vastaan pizza jossa ei ollut olenkaan tomaattikastiketta, maku oli hieman outo..



Oliskohan paikka ollut Mama's Pizza Nadissa? Oikein kelvollista ja maukasta pizzaa mutta tomaattikastiketta ei tosiaan ollut. *hih*

--
Space, while it seems to go on and on forever,
actually has a gorilla throwing barrels at you at the end.

Avatar
#147 • • Edited tanja Guest
Mun suosikki on niinkin tylsä kuin francescana, eli kinkku-herkkusieni. Se vaan on yksinkertaisesti paras, koska siinä ei ole mitään ylimääräistä. Pakastealtaasta valitsen AINA ristoranten mozzarellan, nam! Ei kyllä tule usein syötyä pizzaa, mutta välillä darrasunnuntaisin se on parasta ruokaa! (esim. tänään).

Mulle ei pizzerian paikalla ole väliä, kunhan vaan saa kätevästi. Harvemmin itse käyn paikan päällä, yleensä tilataan suoraan kotiin.
devisss

Posts: 345

#148 • • devisss superhero.
La Famiglian kellarista saa hyviä pizzoja. Mulle ei oikeen noi kebab-paikkojen lätyt maistu, Kotipitsasta joskus harvoin pahimpaan nälkään.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Avernian

Posts: 7,451

#149 • • Avernian Kerettiläinen
Yleensä tulee haettua Pohjois-Haagan yläostarin Tuplaässästä kinkku-tonnikalapizza. Osaavat pirulaiset ulkoa aina että mitä otan... *hih* Hyvää ja juuri sopivan täytteistä.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

sensei

Posts: 125

#150 • • sensei Käyttäjä

Oneiros, 6.11.2005 17:11:
---
Oliskohan paikka ollut Mama's Pizza Nadissa? Oikein kelvollista ja maukasta pizzaa mutta tomaattikastiketta ei tosiaan ollut. *hih*



Paikka oli Sigatokassa, mutta ilmeisesti paikallisten tapoihin ei kuulu tomaattikastike pizzassa..*pepsodent*
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#151 • • Edited MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Avernian, 6.11.2005 18:00:
Yleensä tulee haettua Pohjois-Haagan yläostarin Tuplaässästä kinkku-tonnikalapizza. Osaavat pirulaiset ulkoa aina että mitä otan... *hih* Hyvää ja juuri sopivan täytteistä.



Tuplaässä on ihan helmi. siinä tuli käytyy ku asuin Haagassa.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

MonoPussy

Posts: 69

#152 • • MonoPussy Bitch From Hell

Avernian, 6.11.2005 15:47:
---


Pikku-Oskari. Kantsussa. Siitä oli kai puhe.



A-aa!! Siina klaneettitiella. En ole kokeillu *nauru* ..suositteletko?

--
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away....

juiceQ

Posts: 772

#153 • • juiceQ Fuck The Melody
atlaksen superpizza...siihen tulee munaa ja kaikkee *plur*
Avernian

Posts: 7,451

#154 • • Avernian Kerettiläinen

MaiCiCi, 7.11.2005 21:38:
A-aa!! Siina klaneettitiella. En ole kokeillu *nauru* ..suositteletko?



En tosiaan. *hih* Yksi toinen tuttu vain vannoo paikan nimeen, niin ajattelin kysäistä mielipidettä.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Dacey

Posts: 671

#155 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Howdy, 19.10.2005 17:26:
Kaikista maailman mestoista missä olen pizzaa syönyt niin Hima Pizza Kebab on ehdottomasti ja kevyesti paras .. ymmärtäisitte jos maistaisitte. . suosittelen ;)



haha on sitä ajettu joskus helsingistä hyvinkäälle tuonne vaa syömään pizzaa *nauru* et ei se iha *aska paikka ole *iloinen*
Samael Mighty

Posts: 102

#156 • • Samael Mighty ((( no comments )))
Tampereella kannattaa todellakin poiketa Pizzeria Napoliin, www: www.pizzerianapoli.net

Listalta löytyy myös erikoisuuksia kuten Il Tapola, eli mustamakkarapizza *joo*

Oma suosikkini on tylsästi New York.

--
Innocue vivite, numen adest

jjkobsson

Posts: 959

#157 • • Edited jjkobsson
Puotilan Pizza Kebab. Tuolta tuli kesällä tilattua parin viikon välein duuniin pizzat ja aina oli hyvää.
Cardinal (kinkku, salami, ananas, herkkusieni ja aurajuusto) oli yksi monista hyvistä.

Harmi kun ne ei palvele Kehä I:n lännen puoleisia alueita.

http://www.viidakko.com/asfaltti/pizza/pdf/PuotilanPizzeria.pdf

--
||jjkobsson||

Avernian

Posts: 7,451

#159 • • Avernian Kerettiläinen
Tietääkö kukaan stadissa paikkaa, josta saisi ruispizzoja?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

DJ Rx

Posts: 2,527

#160 • • DJ Rx FINRG Recordings
raparazzi! ... ja selkeesti tota... kinkku. salami, jauheliha, kebab, pepperoni pizza... kunnon vegetaristin painajainen... :D

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.