Mistä saa parhaat pizzat? / Mikä on lempipizzanne?

433 posts, 22 pages, 224,096 views

Samu

Posts: 517

#381 • • Samu Bodhisattva
Nerone, Dennis & Rivoletto.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Andrei

Posts: 299

#382 • • Edited Andrei

satumetsä, 6.3.2006 00:09:
---
Fea, 19.10.2005 17:45:
ehdoton suosikki on Saloon Bravadon Cheddar Romeo. elis tomaattisoosin tilalle cheddarsoosia*kuolaa*. Aivan järkyttävän hyvää.

---


totta, totta *kuolaa*



Ostin eilen tuollaisen, täytyy kyllä sanoa et on hyvää

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Nepenthe

Posts: 141

#383 • • Nepenthe
Solnantien Pizzapaja (Munkassa) on tällä hetkellä ehdoton suosikki. Vanha suosikkini Classic Pizza (Hangossa ja Isossa Omenassa, jossa tosin en ole käynnyt) on ainakin kahtena viimevuonna kärsinyt täysin käsittämättömästä ratkaisusta siirtyä kivellisten oliivien käyttöön. (Hei Haloo).

Itse pizza sitten vaihteleekin, yleensä joku yhdistelmä oliivi-tuoretomaatti-peperoni-valkosipuli-jauheliha -listalta.

/N
Slim_Jim

Posts: 573

#384 • • Slim_Jim
Itse olen vakioasiakas Kuopion keskustassa sijaitsevassa...mikälie sen nimi, ikkunassa lukee ainakin Dejá Vu mutta lukee siinä muutakin esim. Pamukkale tms.

Kuitenkin, perinteenä on perjantaina saapastella paikkaan, sanoa "se tavallinen" ja ottaa kämpille mukaan kinkku-ananas-aurajuusto-kana perhepizza.
Ai että on hyvää.

Vahinko vaan että olen PA joten ei tässä kuussa pahemmin tule käytyä.
Sinza

Posts: 2,227

#385 • • Sinza
Bamon (Tiksissä) uutuuspizza (on nyt varmaan jo ainakin puoli vuotta kyllä ollut listoilla) Smetana on ehdoton suosikkini; kebabia, sipulia, tomaattia, jalapenoja, fetaa ja smetanaa *kuolaa*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Air

Posts: 319

#386 • • Air
Itsehän olen pizzan suuri ystävä, ja syönkin sitä luultavasti vähintään kerran viikossa.

Pari viikkoa sitten kävin Mama Rosassa, ja siellä oli kyllä paras pizza mitä olen pitkään aikaa syönyt!*kuolaa*
ezzy

Posts: 8,060

#387 • • Edited ezzy Droid-pappa
Itse tuen nykyään Westend Housea, westendissä, esboossa (yllättäen). Alkaa huolestuttaa, kun ukot muistaa vakkaripizzan jo ulkoa...mutta aina loistava tuote <3

edit: aamulla oli snadi vitutus ja ajattelin vetästä pizzan, niin kaikki pizzeriat kiinni klo 10 :'(
terraluna

Posts: 1,270

#388 • • terraluna Agentti
Paras pizza on tää flunssaisena vedetty lohtu-ötkeri. <3

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Sallakat

Posts: 2,220

#390 • • Sallakat jungle, baby !
käytiin citykäytävän Rossossa syöpöttelemässä, koska olin jo pitkään hinkunut HYVÄÄ pannupizzaa. Kyllä se taas tuli todistettua, ettei mistään ähläm sähläm pizzeriasta saa hyvää pannupizzaa kun vertaa Rossoon. Söin häränliha, marinoitu sipuli, BBG kastike (ja jotain) pannun *slurps*

Mutt silti omatekemä (äitin tekemä, mikä tahansa sisältöinen) pizza on kaikkein parasta. Ette vaa tiedä ku ette oo maistanu mun mutsin tekemää.
DiamonDie

Posts: 676

#391 • • DiamonDie mediahippi
Pannupizza on lähempänä pannukakkua, kuin pizzaa. Tosin vaikea uskoa, että Rossossa osattaisiin tehdä edes pannukakkua, kun muuten ruoka on aivan järkyttävän heikkotasoista (ylihinnoitellusta puhumattakaan). :-P
Freja

Posts: 8,774

#392 • • Edited Freja Sihteeri
Manly Beachin lähellä, Sydneyssä oli sellanen ihana pizzamesta. Tilasin Kana-brie-avokado-basilika-pizzan, ui että kun oli hyvät ja KUNNON täytteet <3 niin namia, niin namia *slurps*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#393 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

DiamonDie, 3.5.2007 01:20:
Pannupizza on lähempänä pannukakkua, kuin pizzaa.



Älä selitä, pannupizza on parasta *slurps*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Syce

Posts: 1,649

#394 • • Syce
Spicy Hot! Jauhelihasta! ja parhaimmat lätythän tulee tietty naapuri pizzanvääntäjiltä...eli Azadi:sta (itäkeskus)
Avatar
#395 • • Annakins Guest
Mäkikuplas on hyvää pizzaa!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#396 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
liityn pizzaravintola vallilan kannattajien joukkoon *piis* Mun valinta, finlandia (kinkku, salami, ananas, tuplajuusto) oli ehkä parasta, mitä vähään aikaan muistan *iloinen* runsaasti täytettä, kaikki maistu hyvältä, pohjan koostumus oli hyvä (ei löysä) ja pizza oli valllltava!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

asdf

Posts: 3,155

#397 • • asdf
Tänään tuli syötyä Lahdessa ihan perkeleen hyvää pizzaa, tais Mexicano olla nimeltään <3
Late

Posts: 3,441

#398 • • Late team Lasse
Kotipizzan kebab kozone valkosipuli majoneesilla + tupla pohjalla on aika jees. *joo*
Aune-mummo

Posts: 543

#399 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

pyllyjumala, 7.3.2007 14:12:
Viidennen linjan Cafe Del Mar! Huippu paikka *slurps*
salami, ananas, jalopeno!



niin o ja hinta laatusuhde kohillaan .
kinkku, ananas, aurajuusto, vs *slurps*
Birgie

Posts: 1,311

#400 • • Birgie Kikati

Syce, 24.5.2007 11:11:
Spicy Hot! Jauhelihasta! ja parhaimmat lätythän tulee tietty naapuri pizzanvääntäjiltä...eli Azadi:sta (itäkeskus)



Eiks se oo spicy hot one? *slurps*
Ja jotenki tulee taas se mieleen ku ne soitti mulle Azadista ku olin oulussa että oliko teille pitsa *nauru*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.