Mistä saa parhaat pizzat? / Mikä on lempipizzanne?

433 posts, 22 pages, 224,338 views

iam

Posts: 3,085

#21 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Oma top-2

1. Classic Pizza sijaitsee ainakin espoossa isossa omenassa ja niillä on semmoinen "hangover" -niminen pizza, joka on paras mitä olen koskaan syönyt. Propsit myös "no kebab" t-paidoista joita henkilökunta pitää päällään.

2. Kotipizzasta otan yleensä Mexicanan, johon vaihdetaan ananaksen tilalle kana tai pekoni.

Joo, mä tykkään tommosista turbopizzoista *kuolaa*
Claquesous

Posts: 3,206

#22 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kantsun etnopizzeria Pikku Oskari on kaikkei paras lähiöravinteli ja sitte Stadin parhaat pizzat saadaa Sivuraiteesta.

Mieluisimpii lättyi ei oikee oo, mut kaikkei parhaite uppoo tulisesti maustetut.

--
32. of December

MaSari

Posts: 1,986

#23 • • MaSari space jammer
Kebab pizza starista saa ihan mielettömän hyvä pizzaa. Se on Mexico, eli siin on peperonia/salamia (en ikinä erota niitä toisistaan), ananasta ja jalopenoa. Nam! *kuolaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

onni3mk

Posts: 3,973

#24 • • onni3mk Onni on.
Jes! Kerrankin saan antaa vastaukseksi: Sivuraide! Edullisia hyviä jättipizzoja. Kurvissa, Itiksessä ja Mechelininkadulla on. Parempaa ei oo.

Ja pakko tähän vielä mainita, et Ruotsin risteilyllä käytiin siinä Ruotsin terminaalin lähellä jossain pizzeriassa ja oli muuten sielläkin todella hyvät pizzat, pitää sinne mennä uudestaankin.

Mä valitsen pizzan aika fiilis pohjalta. Välillä tekee mieli pelkkää kasvipizzaa, välillä oikeen lihaisaa ja välillä Americanoa *hih*

--
Onni on.

tomii

Posts: 3,594

#25 • • Edited tomii kallion herttua
Itse suosin aika usein Sky Expressiä, koska siellä on tuo hinta-laatu-suhde kohdallaan. *hymy*
Niin joo ja suosikki pizza olisi jotakin tyyliin kinkku-ananas-homejuusto-valkosipuli.

--
reivaan kunnes kuolen

Timce

Posts: 5,381

#26 • • Timce

onni3mk, 18.10.2005 11:59:
Jes! Kerrankin saan antaa vastaukseksi: Sivuraide! Edullisia hyviä jättipizzoja. Kurvissa, Itiksessä ja Mechelininkadulla on. Parempaa ei oo.



Täytyy olla samaa mieltä. ISOJA, hyviä ja halpoja.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

antOn°

Posts: 1,094

#27 • • Edited antOn° 02200
Parhaasta en tiedä, mutta useimmiten herqqu on tarttunut matkaan ex. Kerman viereisetä "Express something something-pizzeriasta" Erottajalla..

edit / ps. -Salami, Sipuli, Paprika, Vs + Oregano *slurps*
anis

Posts: 2,451

#28 • • anis
Tampereelta saa monestakin mestasta todella hyviä ja suuria pizzoja alle neljällä eurolla.. Ite tykkään laittaa pizzaan paljon kasviksia ja yhtä sorttia jotakin lihaa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#30 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Surkeimmat pizzat on kyl ehdottomasti raxissa.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Kolera

Posts: 4,256

#31 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ei oikeen tuu syötyy ku noita 5e pizzoi johon saa sen 3 valinnaista täytettä ni se on aika vakiona kinkku,kebab,pekoni. senku vetäsee ni hyväl tuuril on turvoksissa seuraavan 12h *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Ville Vähäsaari

Posts: 689

#32 • • Edited Ville Vähäsaari
rosson alla formaggio -pannu lisätäytteenä paholaisen hillo
Optik

Posts: 1,691

#34 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Mikkelin Pizza/Kebab-skeneä hallitsee suvereenisti Angela Kebab.. jopa kahden toimipaikan voimin *joo*

Taatusti maistuvaa. Päivittäin jokin pizza tai kebab annos 5

Kotipizzojakin oli pari kappaletta mutta ne ovat viimeisen puolen vuoden aikaan kadonneet johonkin..

Edit: Yksi kotipizza lopetti toimintansa ja toinen siirtyi Tavaratalo Carlsonin katukerrokseen Pizza Raxin tilalle... Entiselle paikalle tuli joku random Karvakäsikebab-mesta.. tasosta ei vielä tietoa..

Lisäksi on muutamia muitakin pizza/kebabmestoja, mutta omasta mielestäni eivät ole ihan samalla tasolla... No okei, ehkä Anfora kaupunginkirjaston takana tulee kakkostilalle

Pahin vikatikki minkä voi tehdä valitessaan mikkelin pizzamestoista on ehdottomasti Herkkusuu (Tunnetaan paikallisten alkuasukkaiden kielellä myöskin nimillä "Myrkkysuu", "Ripulisuu" ja "Se-läävä-jossa-on-yrjötakuu")

Yleensä mukaan tarttuu joko Riisikebab tai Tropicana-pizza, kankkusaamuisin valinta kohdistuu "Sydänkohtaus-nyt-pizzaan" eli supersalamiin.. oikea suola ja rasvapommi *slurps*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

nenna

Posts: 1,916

#35 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Pizzeria/KeNab Hot Chili@ Salo, ja fantasy-pizza *hih* ..kebabliha, fetajuusto, turkinpippuri, punasipuli..ja ehkä ripaus valkosipulia.. *kuolaa*

4 *ding*

..hyvää ja halbaa.
remotion

Posts: 5,283

#37 • • remotion nostatus guru

mkuisma, 18.10.2005 11:20:
Oma top-2

1. Classic Pizza sijaitsee ainakin espoossa isossa omenassa ja niillä on semmoinen "hangover" -niminen pizza, joka on paras mitä olen koskaan syönyt. Propsit myös "no kebab" t-paidoista joita henkilökunta pitää päällään.



Mä oon syönyt tuolla aina Rucolan, ja kaveri sitten taas tuon hangoverin... noh menin sitten vetämään day after fiiliksissä tuon hangoverin tyhjään mahaan, ja sen jälkeen oli kylä niin sairaan paha olo, että meinasin laattailla IKEA:n kuumassa ja hapettomassa ilmastossa missä seuraavaks oleiltiin...
Oli vähän liian tuju pizza mun mahalle, mut se Rucola on tosi hyvä! :)
Ja täällä kokiskin on oikeesti kylmää, tosin myös kallista.

pannupizzoista paras on Hutin Super Supreme...muita ei edes harkita..
florx

Posts: 532

#38 • • florx
Mielestäni lähes poikkeuksetta Kebab-mestojen pizzat on aika suolesta, samoin kuin Koti Pizza (paitsi ehkä Mexicana siellä joskus maistuu). Ne ei vaan maistu paljon millekään, jos vertaa vaikka Denniksen, Turun Pizza Servicen tai Pizza Perezin lättyihin. Noi siis 3 parasta mestaa ainakin Turussa jotka tähän mennessä on tullut vastaan.
Noi kepakko-mestat tuntuu yleensä käyttävän tyyliin edamia juustona ja laimennettua ketsuppia kastikkeena. Ei niistä voi saada maistuvaa pizzaa.

Omat favoriitit:
-tonnikala, katkarapu, persikka
-jauheliha, persikka, aurajuusto

Ja persikka on todellakin parempaa ku ananas*grr*
evvk

Posts: 1,918

#39 • • evvk
TietoEnatorin vieressä on Tampereen paras pitseeria.
Dana

Posts: 647

#40 • • Dana
atrian kasvislätty on kyl aika legendaarinen, mutta jos oikein Parasta etsitään, niin se on Turun PitzeriaDennis!! *plur* aivan ihanaa pitsaa..... mut muuten lempparina on kyl toi pitzaHutin SummerBreeze:porkkanaa, maissia, ananasta,tomaattia,fetaa ja Currya.. jamjam *slurps*