Mistä saa parhaat pizzat? / Mikä on lempipizzanne?

433 posts, 22 pages, 224,300 views

joun

Posts: 425

#201 • • joun People want to be needed
Missä Mexicana *vink**ding**toktok*

--
Im happy only when Im busy

extramppa

Posts: 217

#202 • • extramppa hengailija
Bar Kristal, Turku !!!
Semmosesta 4 täytteen pizzasta (7e) meikäläisen kokoinen tyttö syö 2 päivää. Paikassa on myös tajuttoman suuret kebabannokset noiden tuhtien pizzojen lisäksi. Kotiinkuljetuskin on ilmainen, jos tilaus on yli 6e ja ruokaa saa tilattua himaan klo 21 saakka. Tää on niin helmi paikka*slurps*. ...ja edelleen eilen tilatusta pizzasta 1/4 jäljellä, pitäsköhän vähän taas närppiä...
oooo

Posts: 1,249

#204 • • oooo

Fea, 19.10.2005 17:45:
ehdoton suosikki on Saloon Bravadon Cheddar Romeo. elis tomaattisoosin tilalle cheddarsoosia*kuolaa*. Aivan järkyttävän hyvää.



totta, totta *kuolaa*
Dementation

Posts: 2,892

#205 • • Edited Dementation wednesday?
Eipä oo mieliruokapaikkaa just nyt esillä pizzaa varten...
Toisista saa hyviä, toisista pahoja, yleensä syö Fantasia pizzoja,
ja sit sisällöt sen päivän fiiliksen mukaan. Sipuli on mulle aika yleinen valinta yhdeksi täytteeksi, mutta loput 3-5 vaihtelee sit aika raskaasti...

Kebablihaa en kuitenkaan koskaan halua pizzani päälle, enkä myöskään homejuustoa. *sars*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

asfaltti

Posts: 1

#206 • • Edited asfaltti

jjkobsson, 27.11.2005 10:37:
Puotilan Pizza Kebab. Tuolta tuli kesällä tilattua parin viikon välein duuniin pizzat ja aina oli hyvää.
Cardinal (kinkku, salami, ananas, herkkusieni ja aurajuusto) oli yksi monista hyvistä.

Harmi kun ne ei palvele Kehä I:n lännen puoleisia alueita.

http://www.viidakko.com/asfaltti/pizza/pdf/PuotilanPizzeria.pdf



Pikku korjaus toho linkkiin. se on http://asfaltti.viidakko.com/pizza/pdf/Puotilan_Pizzeria.pdf
Lisää itä-hki pizzerioiden ja parin muunkin listoja on sit http://asfaltti.viidakko.com/?ID=1000

Vaikka listaa ei oiskaan ni pizza arvosteluja saa tööttää tonne http://pizza.viidakko.com/. Ni tietää nälkänen bilettäjä mistä kandee lämiskä hakee tai et onks se ees auki ;P
Jusna666

Posts: 1,447

#207 • • Jusna666 Diablo

Avernian, 6.11.2005 15:47:

Pikku-Oskari. Kantsussa. Siitä oli kai puhe.



Se on hyvä paikka, eikä vähiten sen takii et asun siin ihan vieres *täh*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Progress

Posts: 955

#208 • • Edited Progress
sisäänpaistettu on paras!!! juustoo, PURSUAVAN paljon juustoo... *hih*
- ja tähän asti parasta pizzaa oon syöny Tukholmassa, italialaisessa raflassa, siinä Drottninggatanin alkupäässä...linnalta tultaessa oikealla puolella...kantsii tsekata mesta! *joo*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Zandy

Posts: 273

#209 • • Zandy
Kinkku-katkarapu-ananas-sinihomejuusto - pläjäys toimii aina. *slurps*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#210 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tosta Myllypuron ostarin pizzeriasta, missä pari Apua tekee pizzoja, saa ihan maistuvat lätyt. Nimeä en paikalle nyt muista.. Me ainakin ollaan luotettu viime aikoina siihen mestaan.

Pizzan sisältö vaihtelee fiiliksen mukaan, mut kana, ananas, suinihomejuusto, pekoni on aika jees! *slurps*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avernian

Posts: 7,451

#211 • • Avernian Kerettiläinen
Meidän Tupla-ässässä ei tunnu enää ikinä olevan se paras pitsamaakari paikalla. *uuh* Tietoa mistä saisi edullisesti Haagan lähellä tai keskustassa semmoisia pizzoja joissa se pohja, vaikkei olekaan paksu, on silti makoisan kosteahko eikä kuivaksi korpuksi paistettu, kuten useimmissa kokeilluissa paikoissa?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Jammailija

Posts: 3,224

#212 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 10.3.2006 12:39:
Tosta Myllypuron ostarin pizzeriasta, missä pari Apua tekee pizzoja, saa ihan maistuvat lätyt. Nimeä en paikalle nyt muista.. Me ainakin ollaan luotettu viime aikoina siihen mestaan.

Pizzan sisältö vaihtelee fiiliksen mukaan, mut kana, ananas, suinihomejuusto, pekoni on aika jees! *slurps*


Joo ei oo kyl mitään tarvetta vaihtaa pizzapaikkaa. Ehdottomasti parhaimmat*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

kovas

Posts: 1,522

#213 • • kovas Kristo
Kampissa sisle ja kasvispizzza. nam.
Progress

Posts: 955

#214 • • Progress

Jammailija, 10.3.2006 15:03:
---
Super-Kerttu, 10.3.2006 12:39:
Tosta Myllypuron ostarin pizzeriasta, missä pari Apua tekee pizzoja, saa ihan maistuvat lätyt. Nimeä en paikalle nyt muista.. Me ainakin ollaan luotettu viime aikoina siihen mestaan.

Pizzan sisältö vaihtelee fiiliksen mukaan, mut kana, ananas, suinihomejuusto, pekoni on aika jees! *slurps*

---

Joo ei oo kyl mitään tarvetta vaihtaa pizzapaikkaa. Ehdottomasti parhaimmat*hymy*.



Pari "Apua"... *nauru* *nauru* *nauru* *pepsodent* *hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#215 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kertokaas ihmiset mistä olis hyvä tilaa täällä ydinkeskustasta pizzaa tai kebabii... Mulla olis nälkä *nyyh* En voi poistuu kyseisestä paikasta missä nyt olen joten pakko tilaa paikan päälle.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

pirpeli

Posts: 5,533

#216 • • pirpeli

Steven Hoaks, 12.3.2006 09:55:
Kertokaas ihmiset mistä olis hyvä tilaa täällä ydinkeskustasta pizzaa tai kebabii... Mulla olis nälkä *nyyh* En voi poistuu kyseisestä paikasta missä nyt olen joten pakko tilaa paikan päälle.



Sulla on pönttöpää netti siinä käden ulottuvilla...Kato kaikki Chillit, Stadin kebabit ja muut :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#218 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

pirpeli, 12.3.2006 10:16:
---
Steven Hoaks, 12.3.2006 09:55:
Kertokaas ihmiset mistä olis hyvä tilaa täällä ydinkeskustasta pizzaa tai kebabii... Mulla olis nälkä *nyyh* En voi poistuu kyseisestä paikasta missä nyt olen joten pakko tilaa paikan päälle.

---


Sulla on pönttöpää netti siinä käden ulottuvilla...Kato kaikki Chillit, Stadin kebabit ja muut :D



Mä en osaa noita google juttuja yhtään *uuh* No mutta mä kävin just äsken jo hakee mäkki sapuskaa *slurps*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Chatte

Posts: 4,085

#219 • • Chatte Team Teknolipat :)
Joensuussa Gaude on hyvä. *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#220 • • Reetta Guest
Roihuvuoren pikku "räkäläbaarista" Ankasta! Stadin parhaat pizzat(runsaaasti täytteitä) ja kiviuunissa paistettu! Oma favorite tuolla kinkku-ananas-paprika-herkkusieni *nam*


pizza7.jpg