Fiilis 23.10.2005 @ Kouvola

9 posts, 1 page, 1,513 views

Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#1 • • Edited Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Mahtavaa! Nyt pitäis olla ainakin vierailijalla tekniikka hallussa... *vink*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#2 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Alkamisaikaa muutettu... Allekirjoittanut aloittelee jo klo.19.00... Tervetulemast hörpöttelemä 2eggerin hanurituotteita...*känni*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Mika Juhani

Posts: 275

#3 • • Mika Juhani
Jeppistä jee jee

Mä oon niin täällä ;) Levylaukku pakattuna lattari/funk/disco sävytteisellä housella!

--
Toukka aka Mika Juhani

flw

Posts: 33

#4 • • flw
Pitkästä aikaa voisi tulla piipahtamaan tänne.
Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#5 • • Edited Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Axu-T:n sanoja mukaillen, tulipas eilen todella tasokasta housea koko illan. Tampereen oma poika Dj Sampl soitti niin hienoa jazzailua etten itsekkään olisi pystynyt parempaan.*vink* Pelle ja Teemu hoiti hienosti lämmittelyt ennen Samplea ja Toukan discolanteet oli taas kuin rasvattu vieraamme jälkeen.

Mutta sitten! Loppuillan "yhdenmiehen show", yllätti kyllä housut kintussa. OC sai kannattajiltaan(mistä se mies on kerenny sellasia haalimaan?) hurjat suosionosoitukset siirtyessään soittimien taakse ja kiitokseksi tanssitti jengiä niin ettei sellaista ole nähty kuin isoimmissa Fiilis juhlissa.

Kaikinpuolin mahtava ilta.. Kiitti kaikille!

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

flw

Posts: 33

#6 • • flw
Taas kerran nähtiin, että fiilikset eivät voi pettää. Loistavaa musiikkia soi koko illan ja tietenkin ne tutut, joita ei ollut nähnyt pitkiin aikoihin. OC sai kyllä raikuvan vastaanoton yleisöltä ja ohjelmistotekniikka omisti koko tanssilattian hetkeksi. *aplodit*
Dementation

Posts: 2,892

#7 • • Dementation wednesday?
Joo, ohjelmistotekniikka valtasi lattian, parilla muulla KyAMK opiskelijalla varustettuna...
*jiihaa**tanssittel**aplodit*

Kiitos bileistä, oli oikein kivan kuuloista settiä itse kullakin, taidan eksyä useamminkin sheikkailemaan äässiä kouvolaan... Soittipa armas idolimme oc tai ei... *iloinen*

Ja sitten erikoiskiitokset meidän ryhmä rämälle, sekä kaikille jotka innostuivat kanssamme nostamaan fiiliksen kattoon...

Ilta oli siis järjestelyjen, musiikin, sekä oman fiiliksen kannalta mahtava... Mulla oli siis upea ilta. *sydän*

[pieni]Ainot miinukset siitä, ettei visa electron toimi ja sitten limsan hinnasta, mutta näihin ei ole varmaankaan fiiliksellä paljon sanottavaa...
*vink* *joo*[/pieni]

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

teemu.

Posts: 47

#8 • • teemu.
eiköhän sille limun hinnalle joskus saa jotain tehtyy, tai jos ei nii ainakin sen voi vaik tarjota :)
Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#9 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

Dementation, 25.10.2005 00:08:
Joo, ohjelmistotekniikka valtasi lattian, parilla muulla KyAMK opiskelijalla varustettuna...
*jiihaa**tanssittel**aplodit*

Kiitos bileistä, oli oikein kivan kuuloista settiä itse kullakin, taidan eksyä useamminkin sheikkailemaan äässiä kouvolaan... Soittipa armas idolimme oc tai ei... *iloinen*

Ja sitten erikoiskiitokset meidän ryhmä rämälle, sekä kaikille jotka innostuivat kanssamme nostamaan fiiliksen kattoon...

Ilta oli siis järjestelyjen, musiikin, sekä oman fiiliksen kannalta mahtava... Mulla oli siis upea ilta. *sydän*

[pieni]Ainot miinukset siitä, ettei visa electron toimi ja sitten limsan hinnasta, mutta näihin ei ole varmaankaan fiiliksellä paljon sanottavaa...
*vink* *joo*[/pieni]


Eipä taida se oc jättää kouvolan Fiiliksiä ihan helpolla väliin joten toivottavasti nähdään teitä siellä useammin. Siinä tapauksessa voitaisiin tsekata sitä limppari politiikkaakin, voisko sille jotain tehdä. *hymy*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..