tämmönen ongelma -> ESIM. kuvaan skedeparkissa kaveria joka tekee temppuja bmx-pyörällä. On jo ilta ja pimeää, jonka vuoksi käytän pidempää valotusaikaa & salamaa. Ongelmana on se, etten saa välähtämään salamaa valotusajan lopussa, vaan se välähtää heti kun painan laukasinta. Kuviin se vaikuttaa liikkeenä "objektin" (bmx-hemmon) - eteen. Minä taas haluan sen liikkeen objektin taakse.
Seuraava varmaan onnistuisi jos salama välähtäisi aivan valotusajan lopussa, mutta kun en ole saannut toimimaan sitä silleen.
Laitteisto on : Canon 20D, ST-2 & 420 EX
Olen myös yrittänyt tehdä jotain säätöjä itse kameralla, josta löytyy sellanen valikko kun " avautuvan // sulkeutuvan verhon täsmäys ja asettamalla toi sulkeutuvan verho, salaman pitäisi välähtää valotusajan lopussa (niin olen käsittänyt). Mikään ei muuttunut tonkaan jälkeen.
Kertokaapas mulle miten selvitän ton ongelman? (salama vaihtoon kenties? D: )
Seuraava varmaan onnistuisi jos salama välähtäisi aivan valotusajan lopussa, mutta kun en ole saannut toimimaan sitä silleen.
Laitteisto on : Canon 20D, ST-2 & 420 EX
Olen myös yrittänyt tehdä jotain säätöjä itse kameralla, josta löytyy sellanen valikko kun " avautuvan // sulkeutuvan verhon täsmäys ja asettamalla toi sulkeutuvan verho, salaman pitäisi välähtää valotusajan lopussa (niin olen käsittänyt). Mikään ei muuttunut tonkaan jälkeen.
Kertokaapas mulle miten selvitän ton ongelman? (salama vaihtoon kenties? D: )