DJ PROTEUS - 6 HOUR SET - 5.1.2006 @ Turku

49 posts, 3 pages, 10,553 views

anis

Posts: 2,451

#41 • • anis
Just vähän aikaa sitten tulin Turusta.. Että nää mun reissut vähän venähtää:D Aivan mahtavaa oli ja sen kyllä huomaa kun on alaselkä ja jalat aivan kipeät ja jumissa. *sydän*PROTEUS*sydän*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

ps.del.iz

Posts: 137

#42 • • ps.del.iz Member Off
siiiiiisssssssssssstttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *jiihaa* harmi vain että olin liian väsynyt tekemään mitään..... n. tunti tanssilattialla riitti *eiei* *tirsk* *piis*
stewie

Posts: 54

#43 • • stewie cloud-9
aika hikinen meininki...
Emma

Posts: 54

#44 • • Emma
klubi oli aivan liian pieni paikka, meno rupes ahdistaan vaikka proteus oli hyvä!
Hod

Posts: 1

#46 • • Hod
Lisää aveja vaan. 2 nen on hyvä kun ääni ei oo niin mössöö. Proteuksen dj skillejä ois kiva nähä lisää. Sitä kovinta menoa noissa ei ollutkaan vielä.
johnnytys

Posts: 489

#47 • • johnnytys idän pikajuna

Emma, 11.1.2006 12:03:
klubi oli aivan liian pieni paikka, meno rupes ahdistaan vaikka proteus oli hyvä!



totta mutta ei se pahemmin haitannu tahtii*tanssittel**tanssittel*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Dzad

Posts: 353

#48 • • Edited Dzad Yks-kaks-RAX!

johnny^_^, 26.1.2006 22:09:
---
Emma, 11.1.2006 12:03:
klubi oli aivan liian pieni paikka, meno rupes ahdistaan vaikka proteus oli hyvä!

---


totta mutta ei se pahemmin haitannu tahtii*tanssittel**tanssittel*



Mut nyt tanssilattia on ehkä vähän suurempi. Tai onko lava tullut vähän eteenpäin myös? Hyvä mun mielestä että sohvat ovat nyt poissa. Tai... Sohvia saa tottakai olla, mutta ei ehkä mieluiten aivan tanssilattian vieressä... Just my opinion. *hih*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Camfer

Posts: 259

#49 • • Camfer
Huh huh, n.2 vuotta ja -20kg sitten olin viimeksi bileissä. ja nyt ajattelin taas tulla kokeilemaan miltä taas bileet tuntuu. ja mulla oli ihan pirun hauskaa! Harrille suuri kiitos siitä että palautit taas mieleen miksi niitä bileitä edes järkätään.

3h kun siellä heiluu kuin hullu riitti mulle. olin niin rikki sen jälkeen. VIOLENZ seuraava etappi