behringer truth b2031a särisee....

23 posts, 2 pages, 8,687 views

t_herion

Posts: 79

#1 • • t_herion
ostin tossa vähän aikaa sitten behringer truth B2031A aktiivimonitorit ja nyt on ruvennut käymään korvaan matalia taajuuksia kovalla volumella soitettuna sellainen resonanssi-särinä toisesta monitorista.... se tulee jostain sieltä takaa sisältä, ei siitä elementistä.... näinköhän tota koteloa kannattais itse aukaista ja ottaa selville mikä siellä pärisee...?
Nega

Posts: 851

#2 • • Nega Mental, Progress
takuuhuoltoon vaan. en suosittele avaamista :)
Avatar
#3 • • Jaska Guest
Puristimeen vaan, mallia hydraulinen;)
t_herion

Posts: 79

#4 • • t_herion
niinpä... ei vaan millään viittis lähettää sitä takas tonne saksaan ja luulen ettei se takuukaan ole enää voimassa...
m1kk3

Posts: 5,560

#5 • • m1kk3 no-life

Jaska, 12.10.2005 18:33:
Puristimeen vaan, mallia hydraulinen;)



*igor*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Timce

Posts: 5,381

#6 • • Timce

t_herion, 12.10.2005 21:08:
niinpä... ei vaan millään viittis lähettää sitä takas tonne saksaan ja luulen ettei se takuukaan ole enää voimassa...



Mistä ostettu?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

m1kk3

Posts: 5,560

#7 • • m1kk3 no-life
Pete eiks Thomannilla oo kolmen vuoden takuu ?

Sellasen käsityksen mä ainakin sain. http://www.thomann.de/thoiw3_faq_2291.html

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Stresspill

Posts: 220

#8 • • Stresspill rendermonkeywrench
Luultavasti elementin johto osuu muihin rakenteisiin ja aiheuttaa tuon särinän. Irrota elementti, kurkkaa sisään ja selvitä mikä siellä resonoi.

--
Aeria Gloris

Timce

Posts: 5,381

#9 • • Timce
Kun oman Thomannilta ostamani mikserin lähetin korjattavaksi, tuli pakettiin kotimaan osoite. Ei tarvitse takaisin saksaan lähettää. (Tai näin ainakin muutama vuosi takaperin.)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

t_herion

Posts: 79

#11 • • t_herion
... ajattelin vaan sitä että kuinka helposti tämän tason monitorit saa noin niinkuin itse hajalle pelkästään huudattamalla... oon kyllä huudattanu niitä, mutta KOHTUULLISESTI, en sentään niin että ikkunat mäsäks... ja oon kuullu että Truthien pitäis kestää kovaakin tykitystä... ja tecnomusiikki itsessään ei tunnu aiheuttavan tota särinää vaikka huudattais kuinka kovaa ja vaikka ois kuinka hevit bassot.... mutta matalat tasaiset siniaalto-tai vastaavat bassotaajuudet (kun itse teen biisiä) päristää.
m1kk3

Posts: 5,560

#13 • • m1kk3 no-life

t_herion, 12.10.2005 21:53:
---
Stresspill, 12.10.2005 21:21:
Luultavasti elementin johto osuu muihin rakenteisiin ja aiheuttaa tuon särinän. Irrota elementti, kurkkaa sisään ja selvitä mikä siellä resonoi.

---


toi kävi mielessä, mut jos takuu on viel voimassa ni *ding*



Niin no toisaalta jos takuuta on ni kyllä mä lähettäisin ite ainakin ne huoltoo, etenkin jos ei niitä tarvii mihkää Saksaa lähettää. Kaivat ne vanhat kunnon Or:ät kaapist siks aikaa. *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Nikke

Posts: 881

#15 • • Nikke Robodisco / Techmu
Or:ät rokkaa!!!!

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

m1kk3

Posts: 5,560

#16 • • m1kk3 no-life
Joo lykkäät Toomannille meiliä ni eiköhän se siitä. :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

t_herion

Posts: 79

#17 • • Edited t_herion
hmmjaa... testailin tossa ja nyt sain myös toisenkin monitorin pärisemään *jiihaa*

eli tuli tässä vaan mieleen että taidankin tarvita vain subbaria... elikkä syynä pärinään taitaa olla se, että haluan mennä tooosi matalalle ja Truthit ei yksinkertaisesti kestä paljoakaan alle 50 hz:n taajuuksia kovalla gainilla...?? *täh*
t_herion

Posts: 79

#18 • • t_herion
kävin vähän etsiskelemässä netistä ja muutama muukin hemmo valitteli sitä että basso-hevi matsku aiheuttaa suht helposti woofer-rattlea näissä monitoreissa... elikkäs se taitaakin olla ominaista tälle mallille. mut toisaalta ei se haittaa kun en mä noin paljoa bassoa todellisuudessa tarvitsekkaan mitä tossa testailin.
hege

Posts: 242

#19 • • hege

t_herion, 12.10.2005 22:16:
hmmjaa... testailin tossa ja nyt sain myös toisenkin monitorin pärisemään *jiihaa*

eli tuli tässä vaan mieleen että taidankin tarvita vain subbaria... elikkä syynä pärinään taitaa olla se, että haluan mennä tooosi matalalle ja Truthit ei yksinkertaisesti kestä paljoakaan alle 50 hz:n taajuuksia kovalla gainilla...?? *täh*



sehän oiski liikaa että vaivautuis lukeen manuaalin/speksit :D
t_herion

Posts: 79

#20 • • t_herion
ohjekirjat on pitkästyttäviä, pitää päästä HETI asiaan.... *pepsodent*

mut tarviin sen subwooferin jotta pääsen tykittään täysillä... *hih*