Olihan pirskeet! Aika vähän porukkaa oli saapunut paikalle, varmasti osittain flunssailun ja eilisten Supercoolien synttäreiden johdosta... Mut kivaa oli silti!
Uusi "premi" elikkä Volume oli ihan siistin näköinen, mutta kyllä siellä se sama vanha premi-fiilis oli (siis ihan hyvässä mielessä) - vessaa en käynyt tarkistamassa mutta ainakin miesten vessa on kuulemma ihan priimakunnossa ja täynnä tyttöjä
Illan musiikkitarjonta oli ihan mainiota, tai ainakin se vähä mitä siitä ehdin kuulla Kinlin setin ehdin kuulemaan about kokonaan, mitä nyt sosiaalisuudeltaan ehti, ja sieltä tuli rautaisella rutiinilla maistuvaa progea, erittäin mukavaa soimassa taustalla ja parissa kohdassa vanhakin jaksoi innostua tanssimaan Siellä oli väleissä nääs niin herkullisia, mulle ihan uusia biisejä, mitkä sai mut vaan ryntäämään tanssilattialle ja olemaan ihan
Luminescentin setistä ehdin kuulemaan vaan ihan ekat pari biisiä ja sit piti lähteä Ja just mun säkällä, yks mun lempparibiiseistä alkoi just soimaan kun mä olin jo juoksemassa ovesta ulos että ehtisin vikaan bussiin
Oli ihana nähdä montaa kaveria pitkästä aikaa, ja erityisesti oli kiva tutustua yhteen uuteen kaveriin vähän paremmin Seuraavissa bileissä nähdään!
huhu tuli sit illan aikana Tripteaser - Games in trance ja Gwen Stefani - What You Waiting For (Tripteaser remix)... (sunriseä ja tripteaser liveä odotellessa)
Huominen krapula kyl tulee kyllä hajottaa, mut oli sen arvosta