Tämän kirjoitukseni/tekoni haluaisin unohtaa..

14 posts, 1 page, 3,444 views

TanyaK

Posts: 745

#1 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Elikkä..

Luin tossa omia vanhoja jupinoitani ja voi huh huh..kyllä sitä on kaikkea mahdollista tullut näpyteltyä tännekin. *eiei* Että sitä ihminen kirjoittaakin kaiken mitä juuri sillä hetkellä miettii..*tirsk* Niin noloa!

Tuli mieleen sellainen juttu että minkä oman kirjoituksesi haluaisit unohtaa tai minkä olet jo mahdollisesti poistanut?

Pääasiassa siis ajattelin klubituksen puolella olevia kirjoituksia mutta miksei samalla vois laittaa niitä tekoja tai kirjoituksia myös klubituksen ulkopuolellakin..
TanyaK

Posts: 745

#2 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Eiks kellään oo mitään noloo mitä on tehny/kirjoittanu..tai tyhmää mitä on tehny/kirjoittanu..?

No..laitan omani..


kirjoitettu: 13.11.2002 11:54

Ei tämä juttu nyt ehkä vaarallisin ole mutta..

Erään mukavan "ystäväni" kanssa olimme auton kanssa liikenteessä. Satuimme sitten tulemaan kotia kohti jotain pientä, kapeaa mutta tuttua "metsätietä" pitkin. Mä olin ratissa ja mulle tuli ihan hirveen hyvä kokeilun arvoinen idea..ajattelin et hei..en ookaan vielä ikinä koittanut ottaa suihin samalla kuin ajan..joten..No ajateltiin vielä että mikä ettei kun ei siellä tiellä varmaan ketään kulje. Kaveri siinä hieman auttoi ohjaamaan autoa mutta mä sen kun kaasuttelin ja jarruttelin näkemättä muuta kuin..Ihan jees homma mutta yks äijä tuli isolla autolla vastaan ja varmaan hieman katsoi kun näki meidä auton sisälle sieltä niin korkealta. hmm..että sellaista tällä kertaa..*blush*




ei näin*toktok*
Avatar
#3 • • emppu Guest
*nauru*
Displacer

Posts: 1,828

#4 • • Displacer
jos ne haluaa unohtaa (ja että muutkin unohtais) niin ei kai niitä tänne kannata kirjoittaa?

...

eiku siis... antakaa vaan tulla noloimmat juttunne tännekin!
Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Juhgu Virnistelijä
Klubituksessa ei ole tullut oltua vielä edes kahta vuotta, mutta tokihan alkaa nousta terve puna poskille jos sattuu löytämään jotain mitä on kirjoittanut muualle nettiin vaikkapa 5 vuotta sitten.

Yksi mikä tulee mieleen on kun upin eräälle modisaitille fasttracker II -biisejäni, siis koomisen hirveää kuraa jostain viime vuosituhannelta, ja nyt niitä ei saakaan sieltä pois. Kyseisellä saitilla on onneksi kymmeniätuhanseja biisejä ja nimenvaihto sentään onnistui *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Kolera

Posts: 4,256

#6 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vaan kun niitä ei aina voi unohtaa. Toivoisin lähinnä muistavani aina kaiken urpoilun mitä oonkaan tehnyt. Eipä juuri tuu mieleen mitään kirjoitusta mitä olisin täällä katunut mutta olisin voinut jättää ne parit känniöverit ja kadulla omassa oksennuksessa nukkumiset tekemättä. *känni*

Kun muistaisi edes 2v pitemmälle omaa elämäänsä juurikaan niin olisi ihan kiva. Aina sitä saa kavereilta kuulla kaikenlaista ihme könyilyä minkä itse muistaa ehkä 5minuutin päästä jotenkin jos ollenkaan.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

TanyaK

Posts: 745

#7 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa

Displacer, 10.10.2005 19:23:
jos ne haluaa unohtaa (ja että muutkin unohtais) niin ei kai niitä tänne kannata kirjoittaa?



Niin no mun mielestä on turha alkaa poistaa jokaista typerää kommenttia joka on tullu kirjoitettua. Näille asioille on ihan hauska nauraa..vaikka nyt vähän nolottaakin*jiihaa*
sune

Posts: 2,096

#8 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
hehhee... joo on tullu kirjoteltua tänne kaikenlaista paskaa ja oon kyllä poistanu niitä aika paljon ku oon vaan sellasia vuoden 2002 löytöjä tullu eteen *blush*

..välillä sitä on sellasessa mielentilassa ettei välttämättä ajattele ihan loppuun asti mitä kirjottelee *hihu*

--
ei kovin ihku eikä plur

Veivi

Posts: 971

#9 • • Veivi Pablo

sune, 10.10.2005 21:18:
hehhee... joo on tullu kirjoteltua tänne kaikenlaista paskaa ja oon kyllä poistanu niitä aika paljon ku oon vaan sellasia vuoden 2002 löytöjä tullu eteen *blush*

..välillä sitä on sellasessa mielentilassa ettei välttämättä ajattele ihan loppuun asti mitä kirjottelee *hihu*



öh...
Avatar
#11 • • Annakins Guest

TanyaK, 10.10.2005 19:12:
Erään mukavan "ystäväni" kanssa olimme auton kanssa liikenteessä. Satuimme sitten tulemaan kotia kohti jotain pientä, kapeaa mutta tuttua "metsätietä" pitkin. Mä olin ratissa ja mulle tuli ihan hirveen hyvä kokeilun arvoinen idea..ajattelin et hei..en ookaan vielä ikinä koittanut ottaa suihin samalla kuin ajan..joten..No ajateltiin vielä että mikä ettei kun ei siellä tiellä varmaan ketään kulje. Kaveri siinä hieman auttoi ohjaamaan autoa mutta mä sen kun kaasuttelin ja jarruttelin näkemättä muuta kuin..Ihan jees homma mutta yks äijä tuli isolla autolla vastaan ja varmaan hieman katsoi kun näki meidä auton sisälle sieltä niin korkealta. hmm..että sellaista tällä kertaa..*blush*



Eiks se perinteinen tapa oo, että matkustaja ottaa kuskilta suihin?
keisha

Posts: 1,394

#12 • • Edited keisha bullet with butterfly wings

TanyaK, 10.10.2005 19:12:
Eiks kellään oo mitään noloo mitä on tehny/kirjoittanu..tai tyhmää mitä on tehny/kirjoittanu..?

No..laitan omani..
Mä olin ratissa ja mulle tuli ihan hirveen hyvä kokeilun arvoinen idea..ajattelin et hei..en ookaan vielä ikinä koittanut ottaa suihin samalla kuin ajan..joten..No ajateltiin vielä että mikä ettei kun ei siellä tiellä varmaan ketään kulje. Kaveri siinä hieman auttoi ohjaamaan autoa mutta mä sen kun kaasuttelin ja jarruttelin näkemättä muuta kuin..


Tanya <3 Oot vaan niin ihana*pus*
Oon kirjotellu vaikka mitä noloa ja hömppää tänne, voiskin etsiä vähän läpi noita arkistoja... Mut mitäs sitä vanhoja juttuja turhaa häpeilemään, olutta ja menninkäistä :P

Noh äkkiseltään löytyi ainakin tällänen tempaus minkä oon postannu topikkiin Parhaat pilapuhelut:
"Minä ja luokkakaverini soitettiin ala-asteikäisenä pilapuhelu luokalaisellemme pojalle, ja sanottiin että se on voittanut coca cola-jääkaapin. Poika otti yllätykseksi jutun todesta, ja leveili sillä koulussa kaikille. Meitä alkoi piinata huono omatunto ja yritimme soittaa takaisin ja kertoa että oli tapahtunut sekaannus. Pojan äiti vastasi ja alkoi hiillostaa meitä. Jouduimme tunnustamaan asian, ja tuo kitkerä ämmä oli haastamassa meitä kymmenvuotiaita nappuloita oikeuteen, mutta tajusi onneksi että olimme saaneet jo rangaistusta ihan kylliksi."

Nuorempana toi juttu hävetti ja tunsin siitä ihan kamalaa syyllisyyttä, koska se on eka ja vika pilari minkä koskaan soitin, ja muutenkin olin kiltti ja ujo nörtti. Nyt tolle voi lähinnä nauraa :D

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

TanyaK

Posts: 745

#13 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa

Annakins, 11.10.2005 10:17:
---
TanyaK, 10.10.2005 19:12:
Erään mukavan "ystäväni" kanssa olimme auton kanssa liikenteessä. Satuimme sitten tulemaan kotia kohti jotain pientä, kapeaa mutta tuttua "metsätietä" pitkin. Mä olin ratissa ja mulle tuli ihan hirveen hyvä kokeilun arvoinen idea..ajattelin et hei..en ookaan vielä ikinä koittanut ottaa suihin samalla kuin ajan..joten..No ajateltiin vielä että mikä ettei kun ei siellä tiellä varmaan ketään kulje. Kaveri siinä hieman auttoi ohjaamaan autoa mutta mä sen kun kaasuttelin ja jarruttelin näkemättä muuta kuin..Ihan jees homma mutta yks äijä tuli isolla autolla vastaan ja varmaan hieman katsoi kun näki meidä auton sisälle sieltä niin korkealta. hmm..että sellaista tällä kertaa..*blush*

---


Eiks se perinteinen tapa oo, että matkustaja ottaa kuskilta suihin?



Joo..mut pitihän sitä päästä koittaa toisinkin päin..
TanyaK

Posts: 745

#14 • • Edited TanyaK karkeakielinen kujakissa


Tanya <3 Oot vaan niin ihana*pus*
Oon kirjotellu vaikka mitä noloa ja hömppää tänne, voiskin etsiä vähän läpi noita arkistoja... Mut mitäs sitä vanhoja juttuja turhaa häpeilemään, olutta ja menninkäistä :P

Noh äkkiseltään löytyi ainakin tällänen tempaus minkä oon postannu topikkiin Parhaat pilapuhelut:
"Minä ja luokkakaverini soitettiin ala-asteikäisenä pilapuhelu luokalaisellemme pojalle, ja sanottiin että se on voittanut coca cola-jääkaapin. Poika otti yllätykseksi jutun todesta, ja leveili sillä koulussa kaikille. Meitä alkoi piinata huono omatunto ja yritimme soittaa takaisin ja kertoa että oli tapahtunut sekaannus. Pojan äiti vastasi ja alkoi hiillostaa meitä. Jouduimme tunnustamaan asian, ja tuo kitkerä ämmä oli haastamassa meitä kymmenvuotiaita nappuloita oikeuteen, mutta tajusi onneksi että olimme saaneet jo rangaistusta ihan kylliksi."

Nuorempana toi juttu hävetti ja tunsin siitä ihan kamalaa syyllisyyttä, koska se on eka ja vika pilari minkä koskaan soitin, ja muutenkin olin kiltti ja ujo nörtti. Nyt tolle voi lähinnä nauraa :D



Ihana pila *tirsk* Pienenä on kyllä tullu tehtyä kaikkea mahdollsita hölmöä. Mutta mun temput oli ehkä lähinnä haitaksi vaan mutsin hermoille*nauru*

ps.oot myös ihana*plur*