Riotbot - Happy Icedrops (melodic breaks, acid)

14 posts, 1 page, 3,645 views

Nikke

#3 • • Nikke Robodisco / Techmu
aikasta loistava on*joo*

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Rels

#4 • • Edited Rels setämies
todella hyvä., saundit on balanssissa ja kaikki toimii kuin rasvattu. kerrassaan loisto kipale! ei mitään lisättävää, toimii kyllä.

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

wille-r

#5 • • wille-r
Aivan loistava biisi! Aika suri yllätyshän tämä oli Riotbotin soundin tietäen, täähän oli melkein progebreiksii *hymy* Anyway, jotenkin tän biisin tunnelma oli kohdallaan ja kaikki palaset kohdillaan. Kaunista. Pa oli nyt sen verran paska, et soundista en sano mitään. Tästä kun sais pidennetyn version vielä.
Rels

#6 • • Rels setämies
no tuli sitä lisättävää kuitenki! pakko viel hehkuttaa tätä., iski jotenki nii pirusti tää, breiksibiitti uppoo mulle kyllä aina, varsinkin näin laadukas. piano on aivan loistava, tulee joku toinen biisi mieleen.. hmm..

no mutta jos tämä nyt riittäis minun osaltani. en voi muuta kuin suositella kaikille ja artistille menestystä!

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Mind Movements

#7 • • Mind Movements
Huh, melkeen uskaltas verratta sellaseen vaatimattomaan teokseen kuin "Brancaccio & Aisher - Darker" eli eittämättä yks parhaita demoja mitä oon kuullu. Täs on fiilis erittäin kohdallaan, suosittelen ainakin demojen lähettämistä lafkoille koska musta tää on melko valmista kauraa vinyylille painettavaksi.

Ja pituutta vaan lisää, tässä on niin paljon kantavia ideoita ettei kyllästymistä ei synny. Soinu putkeen varmaan jo kymmenen kertaa!
rewind

#8 • • rewind
Hienosti ja kiireettömästi rakentuva biisi, uppoaa kyllä. Turhan hätäinen lopetus vaan, ottaen huomioon juuri tuon kiireettömän rakentumisen.
jivamukti

#10 • • jivamukti
Tässä on paljon ainesta, mutta tällaisenaan se on liian lyhyt. Lisäksi TB-303 vaivasi minua pahasti, koska se on niin loppuun kulutettu syna kuin vain voi olla. Napakan kuuloinen soundi, mutta ainakin minulla beatit tuntuivat loppupuolella hukkuvan synien alle.

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

Riotbot

#11 • • Riotbot
Jees kiitosta kommenteista. Ihan kiva huomata että jotkut ovat pitäneet... ja tosiaan sen takia tuohon alkuun kirjoittelin tuon biisin lyhyen pituuden sekä demoscene-yhteyden jne. jotta tulisi selväksi että tämä ei ole tehty vinyyliä/tanssilattioita silmällä pitäen sinänsä, vaikkakin tästä melko vaivattomasti pidemmän version saa kyhättyä...
Damien

#12 • • Damien [tr3ox]
- Progeralliksi lopetus tuli juuri nousun kohtaan ja jos lähet tekee pidempää versiota, niin matoilla on hyvä jatkaa tosa mihin jäi.

- Acid toimis mun korvaan paremmin kun et avais sitä ekan 5sec. jälkeen enempää, muuten kuin säveliä nostattamalla.

- Kaikin puolin hyvän kuulloista tuotantoa, elektroa alkuun, kasvaa ja muuttuu, puhdasta, antaa mennä vaan...
akiapina

#14 • • akiapina apinaki
Älytön raita! Tästä kun sais vielä pidemmän version, loppuu tosiaan vähän hätäisesti..