Thaimaa

74 posts, 4 pages, 36,064 views

Philly

Posts: 506

#21 • • Philly AIM HIGH!

KimmoKoo, 8.1.2006 14:58:
Jahas, Phukettiin patong beachille pitäisi lähteä ensi ke-to yönä..

Oliskos mitään ideoita mitä tuolla kannattaisi ehdottomasti tehdä, tai tietoa
clubeista tms.?

itse olen koittanut hieman surffailla ja hakea noista tietoa, mut eipä
ole kauheasti mitään erikoista tullut vastaan... :)

Aijoo, kyseessä on jonkinasteinen perheloma, eli mitään ihan
törkeetä ördäystä ei varmaankaan ole tarkoituksena tehdä.. (ehkä) :)


*kinmo*



Vaikea on toista neuvoa kun tekemistä ja näkemistä on kuitenkin niin paljon että ei niitä yhdessä lomassa kerkeä kaikkea tsekkaamaan kuitenkaan, mutta esim. tälläinen:

http://www.phuket.com/island/10mustsee.htm

Klubeista sen verran, että parhaimmat klubit ja melkein koko patongin yöelämä sijoittuu yhdelle kadulle, bangla road, joten niiden etsiminen ei tule tuottamaan vaikeuksia...


Ja lisää inffoa voi käydä lukemassa esim. http://www.thaiklupi.fi/foorumi/index.php foorumilta.
Fyrisch

Posts: 4,525

#22 • • Edited Fyrisch
Kaverit lähti just äsken kiertelee viideks viikoks Thaimaata.. vituttaako? ei *grr*

Edit: typo
ANONYM

Posts: 731

#23 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
helmikkuun 21.pv pattaya kutsuu...3vk!!!
Tropico

Posts: 246

#24 • • Edited Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Hähäää! thaimaa [o]TJ5[/o] TJ4 ja 2 viikkoa ois aikaa siellä olla *jiihaa*
Wille

Posts: 850

#25 • • Wille
Hihiiii !! Lähtöön 11pv......ja alkajaisiks ainakin 3vko,fiiliksen mukaan sit *aplodit*

Kohta pääsee,kohta pääsee...lämpöön,lämpöön,jes *super*

--
Hyvin sä vedät :)

Avatar
#26 • • ALIEN Guest
thaimaaseen panee nuoria poikia rok rok!!
m1kk3

Posts: 5,560

#27 • • m1kk3 no-life

ALIEN, 11.1.2006 18:22:
thaimaaseen panee nuoria poikia rok rok!!




toooooooooodella hauska läppä, mä ihan tikahdun nauruun... *sydän*


*justjoo**dissaa*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#28 • • Edited ALIEN Guest

mikkelsson, 11.1.2006 18:29:

toooooooooodella hauska läppä, mä ihan tikahdun nauruun... *sydän*


*justjoo**dissaa*



get real.

sitähän miehet tekevät ei se mikään läppä ollut . (tai olihan se sittenkin mut totuuden siemen siinäkin)
Wille

Posts: 850

#29 • • Wille

ALIEN, 11.1.2006 18:22:
thaimaaseen panee nuoria poikia rok rok!!





Jokainen omalla tyylillään *nauru*

--
Hyvin sä vedät :)

m1kk3

Posts: 5,560

#31 • • m1kk3 no-life

ALIEN, 11.1.2006 18:34:
---
mikkelsson, 11.1.2006 18:29:

*justjoo**dissaa*

---


ketä sä niin ku dissaat?

ladyboy hemmoja vai mua? :D




sellasia ketkä harrastaa kyseistä sairautta. mut joo ehkä ei aiheesta enempää tällä erää, ei vaan ollu hauskimmasta päästä toi sun murjasu, but maybe it´s just me *piis*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#32 • • ALIEN Guest

mikkelsson, 11.1.2006 18:39:

sellasia ketkä harrastaa kyseistä sairautta. mut joo ehkä ei aiheesta enempää tällä erää, ei vaan ollu hauskimmasta päästä toi sun murjasu, but maybe it´s just me *piis*



Ai homous luokitellaan taas sairaudeksi?

No meitä on moneen junaan monia muita toi silti jaksaa naurattaa - kek. Btw, mielestäni en sanonut että mä itse sinne menisin moista harrastaa ;)
m1kk3

Posts: 5,560

#33 • • Edited m1kk3 no-life

ALIEN, 11.1.2006 18:44:
---
mikkelsson, 11.1.2006 18:39:

sellasia ketkä harrastaa kyseistä sairautta. mut joo ehkä ei aiheesta enempää tällä erää, ei vaan ollu hauskimmasta päästä toi sun murjasu, but maybe it´s just me *piis*

---


Ai homous luokitellaan taas sairaudeksi?

No meitä on moneen junaan monia muita toi silti jaksaa naurattaa - kek. Btw, mielestäni en sanonut että mä itse sinne menisin moista harrastaa ;)



siis en tietenkään tarkottanu homoutta vaan lasten hyväksikäyttöä *uuh* joo enkä meinannukkaan että sä olisit sitä menossa harrastamaan sinne. todellakaan. mutta jospa tää riittäis tästä aiheesta. :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#34 • • ALIEN Guest

mikkelsson, 11.1.2006 19:30:
siis en tarkottanu homoutta vaan lasten hyväksikäyttöä *uuh* joo enkä meinannukkaan että sä olisit sitä menossa harrastamaan sinne. tietenkään. mutta jospa tää riittäis tästä aiheesta. :)



tjaah.. no sit meni ohi mun läppä ja pahasti. Pojalla tarkoitin tietty 16+ (mukamas kypsiä) mut paskaaks täs alkaa jauhaa enempää :D

FYI: sulle ja muillekin oon se sama vanha Alien jolla on vitun mauttomia läppiä joita ei kannata ottaa tosissaan :)
m1kk3

Posts: 5,560

#35 • • m1kk3 no-life

ALIEN, 11.1.2006 19:38:
---
FYI: sulle ja muillekin oon se sama vanha Alien jolla on vitun mauttomia läppiä joita ei kannata ottaa tosissaan :)




pidetään mielessä ;)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Pacho

Posts: 107

#36 • • Pacho
aijai, huomenna! 2 viikkoa Phuketin Karon Beachillä *sydän*
Tropico

Posts: 246

#37 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

pacho, 14.1.2006 17:46:
aijai, huomenna! 2 viikkoa Phuketin Karon Beachillä *sydän*



Hmm.. Sama *jiihaa*
Lacerta

Posts: 239

#38 • • Edited Lacerta
Hei, mä oisin lähössä parin viikon pääst Pattayalle 3 viikoksi. Osaako kukaan kertoa oisko Pattayalla mitään hyvii baarei/klubei? On nimittäin ensimmäinen matka, enkä tiiä yöelämästä mitää, eikä netist oikee löydy.. :(

--
-Happy DJ-

UzU

Posts: 2,361

#39 • • Edited UzU [33100]

Dianah, 16.1.2006 11:57:
Hei, mä oisin lähössä parin viikon pääst Pattayalle 3 viikoksi. Osaako kukaan kertoa oisko Pattayalla mitään hyvii baarei/klubei? On nimittäin ensimmäinen matka, enkä tiiä yöelämästä mitää, eikä netist oikee löydy.. :(



Eka asia mitä IMO kannattaa Pattayalla tehdä on lähteä sieltä pois. Ota vaikka bussi Ko Samuille niin on edes kaunis luonto jos ei muuta. Baareja, tai pubeja Pattayalta kyllä löytyy. Seuraa vain suomalaista örvellystä tai vaihtelun vuoksi brittejä. Itse en mihinkään kunnon klubiin törmännyt vaan nimen omaan noihin perusjunttiräkäläpelataanbiljardiajajuodaankaljaajaoksennetaansekätapellaan-mestoihin. Kaippa sieltä jotain muutakin löytyy..

Mut se 1,5vrk mitä Pattayalla vietin, n. 2kk reissuni aikana, olivat paskimmat 1,5vrk.

Ensimmäisiä ihmisiä keihin törmäsin siellä 06 aamulla kun saavuin mestoille oli suomalainen lätkäkypärä päässä ja ihan perseet olalla :)

Mut jos viihtyy moisessa niin ei sit mitään :)

Ja onhan siellä LÄMMIN <3
Philly

Posts: 506

#40 • • Philly AIM HIGH!

Dianah, 16.1.2006 11:57:
Hei, mä oisin lähössä parin viikon pääst Pattayalle 3 viikoksi. Osaako kukaan kertoa oisko Pattayalla mitään hyvii baarei/klubei? On nimittäin ensimmäinen matka, enkä tiiä yöelämästä mitää, eikä netist oikee löydy.. :(



täällä ne taitaa kaikki olla listattuna (googlella löytää)

http://www.pattaya-at-night.com/dancing.htm