Määrääkö fiilis mikä genre paukkuu kajareista?

45 posts, 3 pages, 12,077 views

OCS

#21 • • OCS
Mun paukutukseen vaikuttaa mm. kuun asento, nokian pörssikurssi ja intian väkiluvun kasvuprosentti jne.
#22 • • + Guest

wxw, 12.10.2005 19:23:
Todellakin. Fiilis määrää*joo*

Aivan samaa mieltä!

Välillä on kiva laittaa Kaija Koo soimaan.
sune

#25 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ei määrää,eiiiiii ikinä...*kissatappelu*

--
ei kovin ihku eikä plur

NextAce

#26 • • NextAce Alienated
Ei määrää.

--
-Alienation-

-----

SyndroDome

#27 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Mulla, niinkuin näköjään lähestulkoon kaikilla muillakin, niin fiilis määrää kyllä täysin sen mitä kuuntelen. Joskus jos haluun vaan olla, niin tulee kuunneltua jotain chilli/ambient/drum`n bass matskua, sitten taas jos on enemmän bile fiilis, niin tulee kyllä enemmän kuunneltua jotain kiksua/housea/kunnon pauketta *jiihaa* jotain vähän nopeempaa, niin saa hyvin bile fiiliksen päälle. *joo*

Aloin tossa kelaamaan tota kysymystä, ja heräs sitten itsellekkin semmonen kysymys mieleen, että mikäs muu kuin fiilis sen vois määrätä, että mitä sieltä poppikoneista tulee? *täh*

--
Life is full of choises.

Yoni

#28 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Mulla se tuntuu olevan niin että fiilis määräytyy musan mukaan! *hymy*
Po`

#29 • • Po` n00b
Normisti soi suomihoppi :) mutta sit kun pitää sykähtää duunissa nii pistän jotain kiksuu soimaan :P siis ipodista.. himassa soi lähes kokoajan se hoppi. *piis*

--
*ding*

Kon-tiki

#30 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mä kuuntelen työtä tehdessä teknoa. Sanat eivät tule ajatuksen tielle ja reipas mättö saa duunin luistamaan. Tällä hetkellä (työn tiimellyksessä paitsi just tällä sekunnilla) esim. Chris Liebingin 16.10. Essential Mixiä BBC Radio 1:lta *pihkassa*
Encoder

#31 • • Edited Encoder Kofeinisti
Ei määrää. Lähes poikkeuksetta kuuntelen trancea.
Edit: Tosin voisi olla ihan hyvä kuunnella enemmän muutakin, mutta trance vaan miellyttää niin paljon, että muuta ei edes tee mieli kuunnella.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Daverian

#32 • • Daverian
Kyllä määrää. Todella paljon mun fiiliksestä voi päätellä siitä mitä mä kuuntelen.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

styrOx

#33 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Joo aika useasti...mut ei sit kummiskaan...kone musaa kummiskin.

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Verottaja

#34 • • Verottaja no-life / luuviulu
Yleensä ei määrää.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

0-scar

#35 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Fiilis määrää kyl aika paljon..

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

rjv

#36 • • rjv neuron tuoppi kiitos
feeling is nothing, image is everything.

robottijunkkaa ja tearoutbreaksia all day long.
Mole K

#38 • • Mole K
Psykeä yleensä tulee kuunneltua riippumatta fiiliksestä, tosin useinmitenhän se on hyvä. Jos vituttaa, nii sillon jotai kunnon Gangstaräppii tyyliin Brotha Lynch Hung, tosin räppiä kuuntelen aika paljon muutenkin. Sit sellasta perinteisempää teknoo tulee kuunneltuu, chemical Brothers, The Prodigy.
Chilli olo useinmiten joten kaikki mikä on chillii on hyvä, oli se sitten räppiä, konemusiikkia tai jotain muuta.
tomii

#39 • • tomii kallion herttua
Kait se fiilis osiltaan määrää mitä tulee kuunneltua, vaikka sitä ei pakosti tiedostaisikaan.

--
reivaan kunnes kuolen

Kalle

#40 • • Kalle Kiusankappale
Ööh.. Mikä muukaan sitä määräisi? *ding*

Ei mun ainaskaan tee mieli kuunnella mitään rankkaa tai hyperaktiivista musaa kun just on heränny, eikä vastaavasti tee mieli kuunnella mitään kovin passiivista jos on oikein vallaton js energinen olo *vink*