Nine years of Illusions Productions 6.11.2005 @ helsinki

139 posts, 7 pages, 24,893 views

sts

#101 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Oli kyllä mukava päätös viikolle...

Halon oli mitä loistavin *piis*

Ps. Kiitti niille jotka ovat syyllisiä mun krapulaan itseni lisäks.

ville, 6.11.2005 20:55:
- vihreä laser

Kannatan!
Individual

#102 • • Individual HYPNO!
Äänentoisto oli kyllä kohdillaan Nosturissa. Juuri tuollaisen sen pitää teknobileissä ollakin ja etenkin basso-osastossa oli kyllä munaa. Mielestäni ääni ei kumissut, eikä mitkään taajuudet ottaneet korviin. Ääni oli siis selkeä, toki jossain vokaalikohdissa esim. Jan Johnstonin Flesh:in aikana ei laulu soinut niin hienosti kuin olisi voinut, mutta tämä tietysti on vain omaa muisteloa illalta. Tuossa Nosturin äänentoistossa ei vielä menty korvien rääkkäys-tasolle. Mä tykkään, että bileet parhaimmillaan ovat sellainen kokonaisvaltainen kokemus ja siinä yhtenä tärkeänä osana on se, että äänentoisto on paitsi laadukas soundillisesti, niin myös äänenpaine on kohdallaan.

Mikään ei ole hirveämmän kuuloista kuin se, että johonkin tilaan hankitaan liian pieni PA ja siitä yritetään repiä kaikki irti.
Individual

#103 • • Individual HYPNO!

ville, 6.11.2005 19:31:
Tuleekin muuten ihan mukava synttärivuosi: illu, screen, unity *sydän**sydän**sydän*

OT
Aktivoituukohan Screen sitten ensi vuonna? Jos nyt ovat poissa olleetkaan. Harmittaa, että missas silloin, sekä John Digweedin ja Carl Coxin, kun ei näiden soittamasta musiikista oikein tajunnut mitään. Nyt en jättäis väliin mistään hinnasta. Tuliskohan Sasha taas Suomeen...*hih*OT

edit: Ai niin, täytyy antaa tunnustusta paikan henkilökunnalle, varsinkin niille karpaaseille, jotka siinä sisäänkäynnin luona olivat. Ystävällisiä olivat, kiikuttipa yksi minulle pois lähtiessä vielä flabapussinkin, kun meinasin sen unohtaa.
SilverJo

#104 • • Edited SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
En oikein ymmärrä näitä volavalituksia. *ding* Mun tulpat katos salaperäisesti matkalla Nosturiin, silti äänenvoimakkuus ei missään vaiheessa tuntunut pahalta. Eturiviä kulutin suht ahkerasti muutaman tunnin eikä tuntunut (eikä edelleenkään tunnu) missään enkä kyllä myönnä pilanneeni kuuloani (ainakaan vielä) niin totaalisesti ettenkö olisi huomannut _kovalla_ olevaa volaa.

Uudestaan *super*ihku*plur*kiitokset, käsittämättömän mahtavaa oli!!1! *sydän*

Edit:

Individual, 6.11.2005 21:58:
edit: Ai niin, täytyy antaa tunnustusta paikan henkilökunnalle, varsinkin niille karpaaseille, jotka siinä sisäänkäynnin luona olivat. Ystävällisiä olivat, kiikuttipa yksi minulle pois lähtiessä vielä flabapussinkin, kun meinasin sen unohtaa.

Nosturissa on tosiaan ehkä paras henkilökunta ikinä! *joo* Kaikki järjestään niin mielettömän mukavia ja huumoriakin riittää kerta toisensa jälkeen. *aplodit*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

#105 • • ville olen oikeasti ujo

Aktivoituukohan Screen sitten ensi vuonna? Jos nyt ovat poissa olleetkaan. Harmittaa, että missas silloin, sekä John Digweedin ja Carl Coxin, kun ei näiden soittamasta musiikista oikein tajunnut mitään. Nyt en jättäis väliin mistään hinnasta. Tuliskohan Sasha taas Suomeen...*hih*OT

En tiedä, mut voisin kuvitella et jos Screenin 10v bileitä ei tule niin joku kärsii ja pahasti :mad: ja samat sanat unitylle :mad: :mad: ja illulle :mad: :mad: :mad:

Ja tohon muuten korjaus, screen alotti nettisivujen mukaan 1997 eli menee vuodelle 2007 se 10v jos sinne asti päästään. Illu ja unity olisi sitten ensvuonna. Ja onhan tässä muutenkin tulossa lähivuosina näitä synttäreitä. Pussylla taitaa tulla 10v täyteen 2007 ja ihana on varmaan samoissa lukemissa.

Luksusvuosia selvästi tulossa :)
Turan Palloseura

#106 • • Turan Palloseura LU
huh huh! halo oli aivan todella päräyttävä! <3

äänenpaineki oli just kohdillaan. illut on harvoja bileitä, joissa äänentoisto on sopivan kovalla. kyllähän musiikin pitää tuntua!
sapeli

#107 • • sapeli jokukukamikä?
Enemmän palautetta kun oon saanu nukuttua kunnolla, mut tosta äänen kovuudesta - ilman tulppia se oli oikeesti vähän tuskallista siinä ihan edessä, mut tulppien kanssa just täydellistä *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

#108 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Hmm..Täytyy kyllä elämän ensimmäisen kerran sanoa, että olen hiukan pettynyt Illuihin. Jotenkin koko bileet tuntui tosi laimeilta. En nähnyt oikein kenenkään silmistä innostusta..Tai ehkä sitten vaan vika oli minussa, koska mielessäni pyöri muutava asia, jotka vetivät mieltä alakuloiseksi..

Mutta joo.. Bileistä vielä sen verran, että sekin vei fiilistä, kun 3 ensimmäistä tuntia musa ei sitten vaan iskenyt yhtään..*eiei* Ja pitääkö se helvetin musiikki olla niin KOVALLA!?? Mulla oli korvatulpat ja silti yläkerrassakin sattui korvia!? Säälin todella niitä ihmisiä, joilla ei ollut tulppia ollenkaan..

Mutta onneksi elämässä voi luottaa sentään vielä johonkin. Tab sai setillänsä, jopa mun fiiliksen hiukan nousemaan ja hymyn huulille! *sydän*

Tabin setin jälkeen olinkin sitten ihan valmis..Ja lähdin kotiin..

Mutta kiitos kuitenkin..*hymy*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

toma

#109 • • toma Tototoototo
Ai, mun mielestä volyymi oli just passeli, kuten Nosturissa lähes aina. En tosin ihan eturivissä ollut, mutta hieman taaempana oli varsin mukava ilmankin tulppia.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Umbala

#110 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Oli kyllä taas illlut. Jouduin pienen sairastelun takia*nuha* jättään alkuillan kekkeröinnit väliin mutta tulipahan sitten sitäkin maistuvammat pileet. Halo soitti kyllä tuskasen maistuvan setin. Oli hauska tunne kun pää tahtoo lisää mutta kroppa oottelee jo, että liekityis lakkais.. *jiihaa* Lisäks oli oikeen mukava yllätys että paikalla oli jotain tuttujakin. Siitä suuri kiitos. *aplodit*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Mark

#111 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
vika tunti mestoilla ja siinä vaiheessa oli aika turha sanoo kemuista enää mitn, mut halon setti kyl maistu *joo* vituttaa ne liukkaat rappuset ja lattiat, jos jengillä on märät kengät on koko mesta iha luistinrata, ärrrrrr *grr*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

styge

#112 • • styge
Täytyi kyllä itsekin hieman ihmetellä sitä äänenvoimakkuutta. Pidemmän aikaa olin jo luullu, et himassa kuuntelen kovalla musaa, ja ettei mun korvat niin kovin herkkiä sen suhteen oo, mut olinpa sit väärässä, taas kerran.

Korvatulpat siinä sitten kuitenkin pelasti (Tänks PekkoH), ni ei tarvinu sellasen asian perustella ruveta sieltä paikkaansa hakemaan.
MissKoo

#113 • • MissKoo
En ollut kovinkaan kauaa illuilemassa, mutta päällimmäinen mielikuva kekkereistä oli se jumalattoman kovalla ollut musiikki *igor* Korvatulppienkin kanssa oli vaikeaa olla kun korvat vaan soi.. hieman pienemmälle volaa ens kerralla! *joo* Muuten ihan kivaa *hymy*
omniholic

#114 • • omniholic
Kiitti positiivisesta palautteesta, kun nykyisin niin harvoin soittaa missään, niin on hienoa että onnistuu saamaan hyviä fiiliksiä aikaan :)

Äänentoiston voimakkuudesta sen verran, että mielelläni kuuntelisin mielipidettä siitä keikan aikana - en mielelläni soita liian kovaa, päinvastoin pyrin yleensä soittamaan jopa hiljempaa kuin muut, että korviin ei nyt ihan sattuisi. Joillakin on tapana ruuvata mikseri niin kovalle, kuin sen millään saa. Esimerkiksi Nosturissa on niin mielettömät monitorit, että salin äänenvoimakkuudesta on mahdotonta saada lavalla mitään kuvaa, ja tietenkin silloin soittaa samalla äänentasolla kuin edellinen dj.

Lasken ihan mielelläni tasoja, jos muutama tyyppi tulee sanomaan, että nyt on liian kovaa.
Individual

#115 • • Individual HYPNO!
OT Mitähän korvitulppia ihmiset sitten mahtaa ostaa, jos niittenkin kanssa korviin sattuu, soi ja suhisee? Kyl mä oon aina tulppien kanssa pärjännyt ja aivan mielettömiä äänenpaineita on joskus tullut todistettua. OT
Mar6

#116 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Mua ei sattunu korviin, on toi kuulo muutenki niin huono *hymy*
Kivat bileet oli, ei vain pystynyt olemaan hirveän kauan tuolla.. Joskus vois sitte tulla pelkkiin aamuihinkin.

--
-Where there is house there is a home-

UnityF

#117 • • UnityF joo just se
*plur* KIITOS JA ONNEA ILLUT!*plur*

Olikos kivaa... hmm... NO OLIKO KENTIES!!! *jiihaa*

Illuissa käy aina niin että en jaksa pahemmin pousailla missää koska se musiikki vain iskee niin lujaa tajuntaan. Illut on mahtavat "koti"bileet ja mikä sen mahtavampaa kuin juhlii synttäreitä täällä myös. *plur*

Kaikki heitti kyl niin loistavaa settii että ei mitää rajaa välillä oli vain pakko leputtaa jalkoja niin jakso uudellee mennä musiikin mukana. Tabin biisit-taattua laatuu. ja aamun super ylläri HALO *plur*
Ohhoh.. niin paljon ihania otuksia paikalla niin paljon ihania hymyjä ja niin paljon hyvää musiikkia mitä enempää voi ees oottaa kun kaikki on täydellistä. *sydän*

Kiitos illut jälleen kerran *sydän*
Pelimies

#118 • • Pelimies back in businesssss....
Joo oli kyl tosi hyvät aamut! *hymy*

Ja kyl siel hieman taaempana pärjäs ihan hyvin ilman tulppia...*jiihaa**hymy*
Karski

#120 • • Karski Pomon kätyri

ville, 6.11.2005 22:12:
---

---

En tiedä, mut voisin kuvitella et jos Screenin 10v bileitä ei tule niin joku kärsii ja pahasti :mad: ja samat sanat unitylle :mad: :mad: ja illulle :mad: :mad: :mad:

Ja tohon muuten korjaus, screen alotti nettisivujen mukaan 1997 eli menee vuodelle 2007 se 10v jos sinne asti päästään. Illu ja unity olisi sitten ensvuonna. Ja onhan tässä muutenkin tulossa lähivuosina näitä synttäreitä. Pussylla taitaa tulla 10v täyteen 2007 ja ihana on varmaan samoissa lukemissa.

Luksusvuosia selvästi tulossa :)

Inkvisition 10 v bileet on sit kans 2007 ;)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.