Remotion - Euphoric Overload

7 posts, 1 page, 3,288 views

remotion

Posts: 5,283

#1 • • remotion nostatus guru
euphoric-overload-small.jpg

Viime aikoina elämääni on mahtunut monenlaisia tunteita ja välillä tuntuu että pää poksahtaa onnesta ja välillä surusta... onneksi se on kallistunut tuonne paremmalle puolelle joten tuntui hyvältä tehdä euforista, maalailevaa ja nopea tempoista trancea sisältävä miksaus.

hard trance, trance

tracklist:
Intro - Getting started
Yoji Biomehanika - Monochroma (Trance Mix)
Armin Van Buuren ft. Jan Vayne - Serenity
Dj Tiësto - Adagio For Strings
Aluna - All of My Life (Van Check + Fierce Club Mix)
Super8 vs. Dj Tab - First Aid
Plastic Boy - Can You Feel It
Armin Van Buuren - Shivers (Rising Star Mix)
First & Andre - Widescreen
Faraway Project - Radiate (January Remake)
Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix)
Miika Kuisma ft. John OO Fleming - Twisted
Nu NRG - Tommotor
DFG - Adrenaline (Kiksu Remix)



lisätiedot - kuuntele
Wert

Posts: 3,386

#2 • • Wert Varapalkkaliukuja
intro ihan hauska.. sit lähteeki varsin menevästi liikkeelle. alussa en oo varma että oliko tossa tarkotuksella toi että vedit linjan kii ku ekan kerran komppi lähti tosta biomekaniikasta hetkellisesti? mut vähä ihmettelin...
vaihto arminiin meni ihan kohtalaisesti.. vähä meinas hakata ohi jonku aikaa mut ei paha. Seuraava vaihto meni ihan ok. Tieston loppu on kyl nii gei miksaa että.. tiedän.
Aluna biisinä ei napannu.
tab ja superkasi vaihtuu kans kelvollisesti. öö... seuraavasta vaihdosta en tiä oikee mitä sanoo.. :)
arminin toinen vaihtu kans ihan kivasti, itse biisi on kamala :)

seuraava meinas hiukan karata mut ihan kivasti peitetty.
seuraavassaki vaihdossa meinas hiukan karata. mut ei tod mikää paha..
tais ollakin tää radiate setin paras biisi :)
hmm.. kauniisiin asioihin vaihto vähä meni ohi.. mut jostain syystä tää on tällanen hittivokaalikiksu jota jaksaa vieläki kuunnella :)
ihan snadia karkailua oli tos hetkellisesti tos seuraavassaki...
ja seuraavassa vähä enemmän..

heh.. viimenen meni sit polkaks :D:D


nojooh.. eli kokonaisuutena parempi ehdottomasti ku edellinen. toi viimenen polkka ois voinu jäädä pois. vaihdot kohtuullisen hyviä vaikka parissa paikassa hieman haki.


7+/10
remotion

Posts: 5,283

#3 • • remotion nostatus guru

Wert, 5.10.2005 10:57:
intro ihan hauska.. sit lähteeki varsin menevästi liikkeelle. alussa en oo varma että oliko tossa tarkotuksella toi että vedit linjan kii ku ekan kerran komppi lähti tosta biomekaniikasta hetkellisesti? mut vähä ihmettelin...



Joo, se on sillee tehty et mulla on kummassakin soittimessa luuppi, ja toisesta satuin sit ekaks painaa suoraan playsta sen, eli oli vetästävä takas pois ja laitettava luupista soimaan...
Mikäköhän siinä muuten on että lähes kaikki tiestön biisit on ihan gei miksattavia...
Kirtar

Posts: 771

#4 • • Edited Kirtar
Erittäin mehevä pakkaus hyvää musiikkia! *super* Vaikuttaa siltä että meillä on yhteinen maku tän suhteen :) niinkun Wert tuossa jo mainitsikin intro on hauska. Mitä tulee tekniikkaan kehityksen voi selvästi huomata edellisiin mikseihin verrattuna. Tällästä kun pääsis vielä bileissä fiilistelemään. Toi Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix) kyllä pelasti mun työpäivän tänään :) enemmän hard trance settejä kiitos :) ne kun ovat niin vähässä.

koluarvosana: 8

--
asdaf?

florx

Posts: 532

#5 • • florx
Ihan kiva miksaus oli, pääosin hyviä biisejä, paitsi loppupuolen nopeemmat vedätykset. Vaihdot ok ehkä paria lukuunottamatta, muttei ne mua todellakaan haittaa. Paras mixisi tähän mennessä. Olen huono kommentoimaan transu-settejä :)