CLUB SÅINT 2V - Orkidea album release tour - KOTKA 3.12.

171 posts, 9 pages, 45,951 views

Caro²

Posts: 5,301

#141 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Sellaset kemut.
Itseltä loppu kortista tila kesken. Sen verran tuli kuvattua.
"Aikuisten" puolella oli sen verran valoa, että sai hyvin kuvia. Bilepuolella oli nii helvetisti savua, ettei meinannu edes omin silmin nähdä ku pari ensimmäistä riviä ihmisiä. Valotkin vilkku siihen tahtiin, ettei oikein ehtiny focusoida kameraa mihinkään. Mutta. Ihan vallan ok-kemut kyllä. Ei ole vähään aikaan näin intensiivisesti porukka jorannut lattialla, joka olikin vallan hyvin täytetty vajaasta puolesta yöstä eteenpäin.

Kameraan ei ole oikein porukka täälä päin tottunut, toisin tuntui asian laita olevan helsingissä. Väisteltiin ja välteltiin *ding*

Valot pelasi ja ääni myöskin parempi mitä kotkan kemuissa tavallisesti.

Sitten ennenkuin alkaa hurja kysely, koska tulee kuvia. Niin omat otokset tulee jakoon vasta ensiviikon lopulla. Aikaisemmin en pääse niitä koneella avaamaan / editoimaan, kuin to-pe yönä.
Sitten tuleekin isompi läjä kuvaa *hihu*
Delerium 1v, Saint, Fiilis pikkujoulut ja FiNrg (lahti)..
Dementation

Posts: 2,892

#142 • • Dementation wednesday?
Joo, ihmisiä oli paljon ja tuntui olevan meno päällä... Itsellä ei oikeen ollut jostain syystä fiilistä riehua... Ehkä sitten huomenna fiiliksissä tai maanantaina lahdessa parempi meno...

Paikkana Kairo toimi oikein kivasti, mutta parit pullonkaulapaikat olisin laittanut uusiksi (pöydät pois kulkureitiltä *joo*) Myös chilli puoli siinä valoisalla puolella olis ollut pop. *vink*

Energiajuomia ei löytynyt baaritiskiltä ja kola oli kallista, mutta eipä mulla muuta.

Ihan kivat bileet, ja ainakin oli porukkaa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

(5) (3)

Posts: 265

#143 • • (5) (3) -no rest for the evil-
kivat kemut. näin kuskin näkökulmastakin. Kivaa oli nähdä vanhoja tuttuja *piis* iso käsi heille!

--
theworldismine

mikis mau

Posts: 126

#144 • • mikis mau MACAMBA
Helvetin lakkasiat, hyvät oli pileet ja *sydän**uros* ja meitsi on niin mehuissa vieläkin että hoijaa ja morjews
Radiac

Posts: 671

#145 • • Edited Radiac Beach X Member
meitsi on oottan näit bileit enemmin ku yhtiikää tänävuonna... en oo todellakaan pettynyt.. niin vitun fiiliksis et oksat pois ja pala latvaa.. :) haha... sillee niinku parast.. mesta mitä loistavin.. ja terkkui... awesome :D
ETJ

Posts: 1,229

#146 • • ETJ Failed specimen
Oliko planeetat asettuneet linjaan vai oliko kerrankin oikeanlainen mainostus ja artisti/dj tarjonta iskenyt väkeen, kun väkeä tuppasi olemaan Kotkan-mittakaavassa paljon!?! En kyllä muista koska viimeksi olisi tanssilattialla ollut liikettä, saatikka tungosta, ennen kahtatoista.

Lava/tanssilattia-puoli oli saatu todella viihtyisän näköseksi. Äänenlaatu oli hyvä. Valot olivat hyvät. Ensimmäistä kertaa elämässäni housekin kuullosti hyvältä. Myös se mikälie congo/bongo-rumpali oli eksoottinen lisä musiikkiin. Se toinen puoli oli kyllä kuin erimesta. Joku soittamassa chilliä tms. siellä olis ollut kova, mut eipä siellä tullut pyörähdettyä, kun vessassa käydessä.

Jotenkin taisi fiilis vaan omasta mielestä olla kohdallaan, kun koko illan musiikkitarjonta kuullosti hyvältä (normaalisti en hirveämmin tollasta kuuntele) ja olin vielä selvinpäin :D Tanssilattialla tuli tansahdeltua noin yhdestätoista aina Orkidean viimiseen biisiin asti.

Järjestäjille iso kiitos. Eilisilta kyllä ylitti kaikki odotukseni.
SÅINT

Posts: 88

#147 • • SÅINT
KOTKA! RESPECT!
Caro²

Posts: 5,301

#148 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Niin, siitä "aikuisten puolesta", missä porukka nyt istuskeli ja juomiskeli. Miu mielestä on hyvä, ettei siellä ollu mitään chilli-dj:tä soittamassa. Nyt se toimi hyvin levähdyspaikkana jossa käsittääkseni myös se aikuisempi väki viihtyi samoin kun muut. Joka bileissä sais olla sellanen valosa mesta minne on ihan turha tuupata musaa soimaan. Menee vaan popit ristiin, eikä ketään kuitenkaan loppupeleissä kiinnosta *iloinen*

Specimen, 4.12.2005 12:13:
Ensimmäistä kertaa elämässäni housekin kuullosti hyvältä.


House on kato niin vaativa genre, että se vaatii laitteistolta jo riittävän korkeen tason, että se alkaa toimimaan ihan aikuisten oikeesti *hihu*
TommiH

Posts: 49

#149 • • TommiH
Olipahan kekkerit! Aivan älytön meininki *aplodit* Enpä ole tuonkaltaista meininkiä nähnyt aikoihin. Täytyy sanoa, että kyllä Severi valomiehenä on mies paikallaan ja Precision Audion ääni rokkaa! Noisekidin live oli *super*!!! Toiselle puolelle ei saatu mitään toimivaa ratkaisua, sen takia panostettiin kaikki pää puolelle, ehkä sitten ensi kerralla.. Kiitos kaikille paikalla olleille! *piis* ja both thumbs up!

--
my house is your house

Dementation

Posts: 2,892

#150 • • Dementation wednesday?

Caro², 4.12.2005 13:18:
Niin, siitä "aikuisten puolesta", missä porukka nyt istuskeli ja juomiskeli. Miu mielestä on hyvä, ettei siellä ollu mitään chilli-dj:tä soittamassa. Nyt se toimi hyvin levähdyspaikkana jossa käsittääkseni myös se aikuisempi väki viihtyi samoin kun muut. Joka bileissä sais olla sellanen valosa mesta minne on ihan turha tuupata musaa soimaan. Menee vaan popit ristiin, eikä ketään kuitenkaan loppupeleissä kiinnosta *iloinen*



No valoja en olis karsinut yhtään, mutta nyt siellä "aikuisten" puolella kuului vaan sen toisen puolen bassokaiku, joten ei sekään kovin pop... Että kun siellä oli ympäri tilaa ne kaiuttimet seinillä, niin ei olis haitannut vaikka niistä olis soinut silleen sopivan hiljaisellä joku rauhallinen taustamusa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

TommiH

Posts: 49

#151 • • TommiH

Dementation, 4.12.2005 13:35:
---
Caro², 4.12.2005 13:18:
Niin, siitä "aikuisten puolesta", missä porukka nyt istuskeli ja juomiskeli. Miu mielestä on hyvä, ettei siellä ollu mitään chilli-dj:tä soittamassa. Nyt se toimi hyvin levähdyspaikkana jossa käsittääkseni myös se aikuisempi väki viihtyi samoin kun muut. Joka bileissä sais olla sellanen valosa mesta minne on ihan turha tuupata musaa soimaan. Menee vaan popit ristiin, eikä ketään kuitenkaan loppupeleissä kiinnosta *iloinen*

---


No valoja en olis karsinut yhtään, mutta nyt siellä "aikuisten" puolella kuului vaan sen toisen puolen bassokaiku, joten ei sekään kovin pop... Että kun siellä oli ympäri tilaa ne kaiuttimet seinillä, niin ei olis haitannut vaikka niistä olis soinut silleen sopivan hiljaisellä joku rauhallinen taustamusa...



Sitten olis kuulunut chillimusiikkia ja bassokaiku päällekkäin ja se ei todellakaan olisi ollut pop. Toinen puoli jätettiin siis tarkoituksella koskematta.
Unohdin vielä mainita, että kyllä One Silvera on aika epeli paukuttaamaan kaikkia soittimiaan. Harmi, että Sannat T:n saksofonin mikkilinja kikkaili. Dallas Superstarsin setti oli loistava ja Orkidea oli Orkidea.

--
my house is your house

a98

Posts: 871

#152 • • Edited a98
mielettömän hauskaa oli taas! äänentoisto oli todellakin kunnossa kerrankin, jopa erotti ne biisit mikä on tosiaan joskus kotkassa ongelmana..
perkkamies oli loistava lisä houseen. saksofonistia olisin toivonut kuulevani enemmänkin, tai kovemmalla. sax *pihkassa*
valot oli myöskin kunnossa, savua tuntui tulevan vähän liikaa mun makuun.
porukkaa oli kyllä reilusti, ja mikäs siinä jos kaikki viihtyi. muutaman kerran tuli fiilis että onkohan joku eksynyt väärään paikkaan, kotkan rannikon komentaja anyone?

liimatainen soitti kyllä hyvää kamaa, harmittaa näin jälkikäteen kun en jo silloin lattialle siirtynyt. se uudempi dallas superstars - ready to rock viulu biisi rokkas kyllä ihan mielettömästi! muutenkin mielettömän hienoa draivi soundia..

orkidea oli kyllä odotetusti oma kohokohta, ja taas muistin minkä vuoksi mies on ehdottomasti omasta mielestäni #1 deejay in the world. luulin jo ettei ilta voi enää SOS:stä parantua niin sitten tulee megaklassikko for an angel ! *enkeli* ja kun luulin ettei for an angelistä voi enää ilta parantua niin tulee aalto rush orkidea vs super 8 remix, yksi omia all time lempi kiksuja! ja kun luulin ettei ilta voi enää parantua tulee last train to trancentral! ja vielä upeana encorena man with no name sugar rush ! (javanainen missä olit? *nauru* )
empä muista koska olisin viimeeksi ollut niin euforiassa kun näiden biisien soidessa, pahoittelut niille kaikille kenen korvaan huusin oman ääneni. jos sugar rush olisi ollut teleport, transsi tila ei olisi loppunut vieläkään *sydän*

kiitos kaikille!
ReiNe

Posts: 146

#153 • • ReiNe
mulla oli taas niin kivaa! bileet oli kaikin puolin menestys! äly hyvin toimi noisekidin setti ja dallas superstars oli just mitä odotinkin!! orkideaa unohtamatta!

paikkana kairo on aivan mahtava! toivottavasti saadaan lisää sinne kemuja!

kiitokset järjestäjille, artisteille ja kanssa bailaajille! nää bileet muistan vielä pitkään!

--- ja kouvolaan fiiliksiin jatkamaan!! *joo* *iloinen*

--
femalejunglist

kouma

Posts: 54

#154 • • kouma ystävä

Huggu, 4.12.2005 16:01:

ISO käsi järjestäjille, koska työtunteja, verta, hikeä ja kyyneliä rahaa unohtamatta on varmasti uponnut tähänkin tapahtumaan ihan tarpeeksi.




Joo.
Kivat kekkerit. Valot ja äänentoisto helvetin jees. Savu maistui ja haisi kamalalle, jollekin hirveälle mansikalle. Eihän se ole savua eikä mitään joka ei kirvele silmissä ja saa henkeä salpautumaan! Harmi ettei saksofonia saanut esiin Noisekidin setistä. Kivan kuuloista matskua yhteen asti, sen jälkeen mä en enää oikein lämmennyt. Mun mielestä oli mukavaa nähdä, että paikalle oli tullut enemmänkin porukkaa kuin vain se vakiposse joka näissä elektronisen musiikin tapahtumissa tuppaa Kotkassa päin käymään. Tehkää lisää!

Loistava idea rajata tanssilattia lakanoilla erilliseksi. Kairo oli aika erilaisen oloinen kuin normi-iltana.

Kaksi asiaa (johon bileiden järjestäjät tuskin olisivat edes voineet vaikuttaa) olisin muuttanut - olisi varmaankin monelle ollut mieluisaa että visa electron olisi käynyt maksuvälineenä, ja ilmastointi olisi voinut olla pikkasen soveliaampi hikoileville elektronikeijukaisille. Tosin, Kairossa on kuuma ja huono ilma silloinkin kun siellä pelkästään ISTUU ihmisiä kuuntelemassa jazzia joten en usko että asiaan merkittävästi olisi pystynyt vaikuttamaan. Myös senpä takia oli hyvä ettei tanssipuolella saanut tupakoida.

Kiitos myös Kairon loistavalle henkilökunnalle. Aina yhtä mukavaa porukkaa. Toivottavasti ilta oli ravintolallekin sen verran antoista, että sinne tulee bileitä jatkossakin.

--
sound in - pleasure out

flw

Posts: 33

#155 • • flw
Kiitos Kotka, kiitos! *sydän* Vieläkin jatkoilla ja kohta Kouvolaan fiiliksiin. Tarviiko sitä ihmisen nukkua öisin? *nauru*

Kairo toimi paikkana oikein loistavasti. Savua oli liian paljon backstagella. Se vähän häiritsi jossainkohdin. Musiikki toimi erittäin hyvin, varsinkin Noise Kid. *aplodit* Itse aikuisten puoli oli aivan liian valoisa. Siitä mun mielestä iso miinus minun osalta. *dissaa*

Mutta toivotaan, että Kotka rokkaa vielä toisemmankin kerran Kairossa! *hihu*
coolcat82

Posts: 771

#156 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Jep.. olipahan kunnon bileet, Kairo oli kyl upee paikkavalinta vaikka kuuma tosiaan oli *hikoil* Tais olla tiskilläki vähän enemmän vilskettä kun normaalisti, poitsi sekotteli mun Tequila sunrisetki siihen mallii ettei meinannu lasii mahtuu *nauru* Ja se valkkari tuli tuplana siitä mitä tilasin, mut tollanen sohlaus on vaan positiivista. Salmarikossuu ei ollu muka ollenkaan, mut parempi kai mun kannalta.. Toivottavasti saadaan tonne useemminkin bileitä. *plur*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

kouma

Posts: 54

#157 • • kouma ystävä

coolcat82, 4.12.2005 18:46:
Tais olla tiskilläki vähän enemmän vilskettä kun normaalisti, poitsi sekotteli mun Tequila sunrisetki siihen mallii ettei meinannu lasii mahtuu *nauru* Ja se valkkari tuli tuplana siitä mitä tilasin, mut tollanen sohlaus on vaan positiivista.



Tuskinpa ollut pelkkää vahinkoa. ;)

--
sound in - pleasure out

rainbow

Posts: 185

#158 • • rainbow the inner light
mä TIESIN et mä missaan paljon.. ja se että olin vielä oikeassakin.. *nyyh**vink*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Individual

Posts: 10,942

#159 • • Edited Individual HYPNO!
Mitäpä noihin kommenttoihin on lisäämistä. Kyllä parhaat bileet Kotkassa pitkään aikaan. Orkidea rokkas ja kunnolla ja tais mies itsekin tykätä soittamisesta, ainakin hymyili maireasti pitkin settiä intoutuen välillä jopa hieman jammailemaankin dekkien takana. On se vaan äijä. *plur* Porukka oli hyvillä mielin liikenteessä ja ei kyllä Kairoa tuntenut entisekseen, sen verta mahtavat systeemit oli saatu rakennettua valojen ja muiden suhteen. PA oli IMO todella hyvälaatuinen, eikä edes korvat soi, siitä plussat. Kauheasti kaikkia kivoja ihmisiä paikalla ja aika paljonhan sitä tuli turistuakin heidän kanssaan, mutta kyllä tanssilattia kutsui viimeistään siinä vaiheessa kun Orkidea aloitteli.

Kiito järjestävälle seuralle ja tätä lisää.

Huggu, 4.12.2005 16:01:
Olin jo luopunnut ajatuksesta, että Kotkassa pääsisi samaan fiilikseen bileissä, kuin joskus ennen. I was wrong.



Second that!
foci

Posts: 11

#160 • • Edited foci foci
Jeh, kerrassaan loistavaa. Siitä on aikaa kun on ollut vastaavanlaisissa fiiliksissä Kotkan bileissä. Orkidean muutamat klassikkovalinnat räjäyttivät potin. MWNN Sugar Rush loppuun ja tosiaan Jawa, missä olit? :)

ISO thumbs up soittajille, järjestäjille!