psytrance.

138 posts, 7 pages, 35,985 views

Avatar
#61 • • polve Guest

Blueve:
Hux FLuxit ja Kox Boxit on mun mieleen *känni*



Hux-Flux osaa kyllä olla varsin piristävää *hymy*
Idiot -kappaleen robotti-, ja digikellosamplet tempaavat mukaansa.
Avatar
#62 • • Rujo Mutantti Guest
Kyllä.
zaler

Posts: 1,545

#63 • • zaler e h k i s

Blueve:
Hux FLuxit ja Kox Boxit on mun mieleen *känni*


koxbox jee *joo* tulossa ilmeisesti muuten maaliskuussa taas tänne *iloinen*

--
let´s eat to the beat!

Avatar
#64 • • . Guest
Hitto kukahan rupeis ”promoottoroimaan” infectedin keikkaa Suomeen!!!*justjoo*
Ite ainakin henk.koht tykkään kyseisen
bändin soundista ihan mielettömästi!!!*joo*
Ois ihan huippista kun sais maailman
parhaan ja legendaarisimman psy bändin
tänne pohjolaan!! Itseasiassa ne on ollu
kerran keikalla suomessa mutta itse
en bändiä silloin tiennyt....olen kyllä
kuullut keikalla olleelta henkilöltä
fiiliksestä ja livesoundista!!
Ei kuulemma ikinä oo kuullu
mitään yhtä hienoa miltään live
settiä heittävältä (kone) bändiltä!!*joo*
Kosmikki

Posts: 102

#65 • • Kosmikki
Goa on ensirakkaus mutta monista uudemmista psyke-jutuista en kyllä tajua paljonkaan, kummallista vinkunaa ja kolinaa ilman melodiaa ja ”trancemaisuutta”.Mutta toki semmonen hieman ilkeempi saundi, tyyliin Dark Soho, on tietyssä mielentilassa ihan jees.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#66 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ooh... kylläpä vuodet (tai ainakin kuukaudet) ovat vierähtäneet kun tämän topikin aloitin :)

mulla on nykyään ”in” lähinnä sellainen progressiivinen saundi... kuten just tressin mainitsema digital structures... muita hyviä labeleita on iboga, plastik park, midijum ja sen sellaiset.

--
dasinoaisnvs

enrapture

Posts: 117

#67 • • enrapture Cyberpunk
planet B.E.N
Space cat
Acid lab
Dark soho
... noita on kyllä ihan liikaa nimettäväksi kun on sellaset 500 albumia eri artisteilta.. joista suurimmasta osasta tykkää. (ei infected mushroomia eikä hallucinogeniä)

--
Rave music aint what it used to be...

kilobitti

Posts: 2,419

#68 • • kilobitti 1-2-3 techno

SamHard:
Hitto kukahan rupeis ”promoottoroimaan” infectedin keikkaa Suomeen!!!*justjoo*
Ite ainakin henk.koht tykkään kyseisen
bändin soundista ihan mielettömästi!!!*joo*
Ois ihan huippista kun sais maailman
parhaan ja legendaarisimman psy bändin
tänne pohjolaan!! Itseasiassa ne on ollu
kerran keikalla suomessa mutta itse
en bändiä silloin tiennyt....olen kyllä
kuullut keikalla olleelta henkilöltä
fiiliksestä ja livesoundista!!
Ei kuulemma ikinä oo kuullu
mitään yhtä hienoa miltään live
settiä heittävältä (kone) bändiltä!!*joo*



Niinku monilla muillakin psy-pumpuilla, toi noitten live ei tainnut olla kauhean live. IM:n kaverit sanoi jossain haastattelussa että niillä on yleensä dat-nauha pyörimässä, ja sitten ne vaan vääntää effektejä siihen päälle mukana olevista synista. Toki on selvää, että kukaan muu ei voi vääntää semmosta dat-nauhaa kun ei ole alkuperästen biisien raakamatskua käsissä...

Mutta väliäkö tuolla, bileet oli hyvät*piis*

[muokattu 11.2.2004 20:19]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Lucky-13th

Posts: 383

#70 • • Lucky-13th
pureskelesuomisoundii jo nyt,kaikki artistit eroo toisistaan,ei kahta samanlaista VAI?

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Miika

Posts: 893

#71 • • Miika
Vibrasphere on aivan loistava. Samoin Psysex, Deedrah, 1200 Mics, GMS, Tim Schuldt, SUN Project ja Hux Flux... Tietysti I.M. ja Hallucinogen.

Paras (psy)goa-biisi mitä maa päällään kantaa on Technossomyn V.T.O.L.

Kaikki ahdasmielinen kategoriointi tappaa musiikin kehityksen. Jos psy-pohjan päälle soittaa melodian joka kestää yli tahdin tai kaksi, se muuttuu monen mielestä kiksuksi. (ainakin mun melodioista...) Ettei siinä mitään vikaa olisi, kumminkaan.
Eis

Posts: 24

#72 • • Eis
Joskus miekka ja kivi tullu aloiteltua trancen kuuntelu,
psytrancea tulee nykyisin entistä enemmän kuunneltua ja etenkin:
Infected Mushroom; 1200 Mics; Yahel; X-dream; Goa-Gil; Juno Reactor ja Miranda.

Tällähetkellä paras psy biisi: 1200 mics - Acid for nothing
eerkom

Posts: 203

#73 • • eerkom
oo o. psykeähän sitä tulee eniten luukutettua.

melkein kaikenlaista psykeä tulee kuunneltua enemmän tai vähemmän. eniten kumminkin lämmittää prog.psy, psytekno ja psy vaikutteinen house (eli kaikki tää hillitympi linjaus). tottakai joskus innostuu vähän hektisempäänkin menoon.


minimaalisemmalta puolelta koppaa hyvin näiden labelien tuotanto:

iboga
creamcrop
plusquam
medium
jum jam
candyflip
yellow sunshine explosion
neurobiotic
manta
digital structures
tatsu
plastik park
ääh, tätä listaa vois jatkaa äärettömiin..

täyteläisempää mielisaundia puskee:

parvati
ketuh
zma
+ monet muut mitä ei tuu mieleen..


tälläiset psyken tunnetuimmat/yleisimmät nimet niinku infected, astral ja hallucinogen ei saa aikaan ku inhoreaktion kun niitä joutuu kuulemaan aina överipisteeseen asti kun kaikki ketkä ei oo psykeen lähemmin tutustunut luukuttaa ja hehkuttaa niitä aina minne ikinä meet :)

edit: unohtui sanoa et suomijutut ei enää lämmitä yhtä hyvin ku ennen mut kiwa & squaremeat potkii huolel.

[muokattu 26.2.2004 10:59]
enrapture

Posts: 117

#74 • • enrapture Cyberpunk

tälläiset psyken tunnetuimmat/yleisimmät nimet niinku infected, astral ja hallucinogen ei saa aikaan ku inhoreaktion kun niitä joutuu kuulemaan aina överipisteeseen asti kun kaikki ketkä ei oo psykeen lähemmin tutustunut luukuttaa ja hehkuttaa niitä aina minne ikinä meet :)



*aplodit* Samaa mieltä... ehdottomasti, on niitä muitakin artisteja kuin infected mushroom yms.

--
Rave music aint what it used to be...

Avatar
#75 • • jesus Guest

e-ro:
melkein kaikenlaista psykeä tulee kuunneltua enemmän tai vähemmän. eniten kumminkin lämmittää prog.psy, psytekno ja psy vaikutteinen house (eli kaikki tää hillitympi linjaus). tottakai joskus innostuu vähän hektisempäänkin menoon.



Samoin. Progepsy uppoo parhaiten kuten myös housempi soundi. Kaikkea tulee kyllä kuunneltua, muttei niin usein.
Leibeleistä nää potkii mulla:

Plusquam
Iboga
Digital Structures
Baluns
etc.
Texx

Posts: 650

#76 • • Texx ^_^
Joo. Suomisaundi on lähellä sydäntä. Tuubi ei kyllä uppoo yhtään. (sori typerä kategorointi)
Mut: haltya, eraser-yöjalka, ook, lemon slide jnejne helmet on just parasta.
Sitte taas astraalit, infectedit, gsm, hallucinogenit jne ei uppoo ei sitten yhtään.
.

--
*piis*

Spanks

Posts: 789

#77 • • Spanks Löysä P***a
suomisaundi on kyl jotaan aivan mielettömän hienoo... esim. haltya, texas faggot, eraser vs. yöjalka, james reipas ja omituisten otustenkerho maistuu vallan mainiosti... tosin kyl venäläinen parasense maistuu ihan samal taval...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

pyhimys

Posts: 622

#78 • • pyhimys
Niisä psytrance kappaleissa, mitä olen kuulut on ollut se vika, että ne kuullostaa aika paljon samanlaiselta. Ei sen puoleen varmaan trancekin kuullostaa joidenkin korvaan aika tasapaksulta *vink*

[muokattu 9.4.2004 16:33]
_kolibri_

Posts: 1,590

#79 • • _kolibri_ -lintunen-
Mun mielestä jokaisen konemusan lajilla on se sama ongelma, ne kuulostavat liian paljon samanlaiselta? *ding* mut siksihän ne ovat joutunu eri lajeihin *nauru*
mutta on niitä aina jotka sitten erottuu ja myös jos kuuntelee paljon niin silloin myös löytää erot... *piis*
Lisää joita suosittelen: Rinkadink *plur*, The Delta *pahis*, X-Dream, Bamboo Forest, Alien Project jne. *jiihaa*

[muokattu 9.4.2004 15:50]
zaler

Posts: 1,545

#80 • • zaler e h k i s
nykyään ei kyllä en oikeen suomisaundi uppoa *eiei* eikä kyllä psyke muutenkaan niin paljoa kun ennen mutta mutta... mutta jos psykestä puhutaan niin kunnon tuubia sen olla pitää *iloinen*

--
let´s eat to the beat!