DELERIUM 1st birthday 2.12.2005 @ Helsinki

42 posts, 3 pages, 5,949 views

Vammanenpoika

Posts: 34

#21 • • Vammanenpoika
en mä oikein ymmärrä,, eiks se ollu se böykenkään siellä ja eikös se bou ollu aika gay vai onko siis boy ollenkaan ei pysty käsittään..
Braini

Posts: 76

#23 • • Braini raihnanen
Cosmo pyöritti hulluna levyi *sydän* sielläpä se ilta melkeenpä menikin x)
artturi

Posts: 446

#25 • • artturi
Iltahan meni enemmän kuin nappiin :)
KD

Posts: 154

#26 • • KD sick mind
Boy Lamoen soitti kyllä pikkusen erillaita kamaa, kun mitä RVDB olis soittanu, mutta ihan kovan setin äijä heitti kuitenkin. Kaiu ja Sakurakin soitteli ihan hyviä biisejä alku illasta.

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

kml

Posts: 1,142

#27 • • kml Keyhole Markup Language
Joo porukkaa oli eksyny paikalle ihan kiitettävä määrä *joo*. Ei hirveesti tullu tampattua, mutta pirun hyvältä kuulosti musiikki sekä ylhäällä että alhaalla, vaikka cosmolla neula vähän meinas pomppiakkin *hih*. Oliko sitten paska soitin vai.. ?

Oli kiva päästä vähän kuvailemaan ihan oikealla kameralla, sori jos olin tiellä sen kanssa *blush*

Onnistuneet bileet mielestäni! *hihu*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

MaSari

Posts: 1,986

#28 • • MaSari space jammer
Ihan oli mukavaa, booli maistui ja nyt se sitten kostautuu *pökr* Yläkerrassa viihdyttiin.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

dubious

Posts: 158

#29 • • dubious ribidim
Jeppis kamaa, eiköhän laiteta pukin konttiin! Ei mutta siis joo, mestoilla puolilta öin n. puoli kolmeen, ja tulihan tosiaan tampattua. Musiikki oli hyvää, mutta loppuakohden alkoi olla vähän ahdasta niin päätettiin lähteä jatkamaan matkaa.

Kiitos ja kumarrus! *hymy*
Wegez

Posts: 2,141

#30 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Iha hyvät bileethän sieltä tuliki! *hymy* ..porukkaa ei tarvittu kyl yhtää enempää..tanssilattialla oli just sopiva määrä porukkaa, et hyvi mahtu tanssii.. *hymy* Kivaaa oli! *jiihaa*

[pieni](en vaa muista koska oon lähteny bileistä, oli booli "vähä" vahvaa ja sitä tuli "vähä" litkittyy)[/pieni] *hihu*

--
...we´re all made of stars...

SecretGarden/ReneG

Posts: 249

#31 • • SecretGarden/ReneG
Suurkiitokset kaikille paikalle tulleille, oli kyl aivan loistavan hauskaa!
Tästä jatketaan Hesariklubin suuntaan joulupäivänä 25.12 mm. Jay Mellinin, Milla Lehdon ja Eliot Nessin tahtiin ja siitä sitten vuoden ekoihin Deleriumeihin loppiais aattona 5.1 samaisessa paikassa mm. Orkidean ja Way Out Westistä tutun Jodyn kanssa. Balconylla vietetään silloin myös [reiv:] toman syntymäpäiviä. Eli sinne...

Kiitos vielä kaikille keille se kuuluu Deleriumin ensimmäisestä vuodesta!!!
Ei_kukaan

Posts: 28

#32 • • Ei_kukaan
Joo, ihmisiä oli sopivasti ja oli muutenki siistit bileet. Mua vaan veil harmittaa se et RVDB ei tullut. Kyllä Boy paikkas ihan hyvin..
Kiitos järkkäreille!!!!
yace

Posts: 463

#33 • • yace Progempi parempi
joo oli kyl hyvät kemu lamoen soitti kyl hyvää shittii mut tuli lähtö jo kahe jälkee ku oli aika lahjakas*känni*
zaler

Posts: 1,545

#34 • • zaler e h k i s
oli ihan sairaan hauskaa! ja musa uppos mulla ainakin erittäin hyvin *hymy* kiitos...

--
let´s eat to the beat!

Billow

Posts: 107

#35 • • Billow
Mahtavat bileet. Poika soitti helkkarin hyvän setin. *jiihaa**aplodit*
Shamaani

Posts: 2

#36 • • Shamaani
Oli onnistuneet bileet. Musiikki oli hyvää ja jengi oli hyvin messissä. *jiihaa*
Gleba

Posts: 549

#37 • • Gleba
hyvin siellä neulat pomppi... :)

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Ladydee

Posts: 29

#38 • • Ladydee Foreplay Vs. Fairplay
Kuvaajia oli paikalla paljon (joka omasta mielestäni ihan ok) mutta kuvia ei näy missään? Vai oonko vaan tietämätön?

--
You don't need eyes to see, you need vision...

SecretGarden/ReneG

Posts: 249

#39 • • SecretGarden/ReneG

Ladydee, 5.12.2005 20:04:
Kuvaajia oli paikalla paljon (joka omasta mielestäni ihan ok) mutta kuvia ei näy missään? Vai oonko vaan tietämätön?



Eiköhän kuvaajat laittele niitä kun pyhät ovat ohi
Valentina

Posts: 110

#40 • • Valentina
Mulla oli ainakin tosi hauskaa, hyvät bileet oli..Varsinkin ku seura oli hyvää!Aika pieni se paikka kyllä oli, mutta eipä se tanssimista estänyt!Kiitos..

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!