Amsterdam?

130 posts, 7 pages, 114,510 views

Zerathep

Posts: 297

#101 • • Zerathep MINDCORE CREW

Replying to Amsterdam?:

Kysäsenpä vielä täältä, että onko Damin tilanne levykauppojen suhteen parantunut?
Onko Midtown miten kallis kauppa?
Freakyssa olis kyllä vinyyliä, mutta hinnat mietityttää....



Eipä koommin ole parantunu valitettavasti.
Jotain indie levykauppoja siellä löytyy mutta niiden valikoima on pääasiassa RnB, Minimal, techno ja house painotteista. Toki Free Record Shopeista saa laidasta laitaan CD albumeita myös hardcoren / stylen osalta.

Mut Eindhovenin Midtown taitaa olla oikeastaan ainoa varteenotettava levykauppa, ei nyt mikään über kallis, but you take what you can get.
Sieltä löytyy lähestulkoon kaikki mitä rankempaa konemusiikkia kuunteleva tarvitsee. Vinyylit, CD:t, julisteet, hupparit, t-paidat ja yms fanitavarat.

Menopaluu lippu damista Eindhoveniin maksaa muistaakseen sen jotain 35€, mutta parempaa levykauppaa saa tosiaan hakea. Ite mesta on lyhyen kävelymatkan päässä juna-asemalta.

Että sinne vaan ;)
tommib

Posts: 3,204

#102 • • tommib

Replying to Amsterdam?:


---
Kysäsenpä vielä täältä, että onko Damin tilanne levykauppojen suhteen parantunut?
Onko Midtown miten kallis kauppa?
Freakyssa olis kyllä vinyyliä, mutta hinnat mietityttää....
---


Eipä koommin ole parantunu valitettavasti.
Jotain indie levykauppoja siellä löytyy mutta niiden valikoima on pääasiassa RnB, Minimal, techno ja house painotteista. Toki Free Record Shopeista saa laidasta laitaan CD albumeita myös hardcoren / stylen osalta.

Mut Eindhovenin Midtown taitaa olla oikeastaan ainoa varteenotettava levykauppa, ei nyt mikään über kallis, but you take what you can get.
Sieltä löytyy lähestulkoon kaikki mitä rankempaa konemusiikkia kuunteleva tarvitsee. Vinyylit, CD:t, julisteet, hupparit, t-paidat ja yms fanitavarat.

Menopaluu lippu damista Eindhoveniin maksaa muistaakseen sen jotain 35€, mutta parempaa levykauppaa saa tosiaan hakea. Ite mesta on lyhyen kävelymatkan päässä juna-asemalta.

Että sinne vaan ;)



Tänk juu tietopaketista, pakko se on tuota harkita, vaikka on rahat aikasen tiukilla. Midtownin nettikaupan kanssa ainakin on minulla ollut ongelmaa, joten mielummin kyllä haen paikan päältä kamat kun tilaan netistä.

Kai se pitää uskoa viisaampaa ja käydä Midtownissa ennen MOHia. Kuitenkaan kauppa ei su ole auki ja ma on paluulento.
-T-

Posts: 39

#103 • • -T-
Tossa pari sivua sitten oli jo kyselty, mutta suht vanhaa viestiä oli niin kysyn uudelleen.

Mitä reivivaate kauppoja suosittelette damista? Mistä päin löytyy?
Jago

Posts: 4,039

#104 • • Jago un-trained monkee

Replying to Amsterdam?:

Tossa pari sivua sitten oli jo kyselty, mutta suht vanhaa viestiä oli niin kysyn uudelleen.

Mitä reivivaate kauppoja suosittelette damista? Mistä päin löytyy?


Tältä ihan perusshoppailukadulta löytyy ainakin yks psykevaatekauppa aika alkupäästä rautatieasemalta katsottuna. Sen liikkeen tilat on molemmilla puolilla katua

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

MRC

Posts: 1,346

#105 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Replying to Amsterdam?:


---
Tossa pari sivua sitten oli jo kyselty, mutta suht vanhaa viestiä oli niin kysyn uudelleen.

Mitä reivivaate kauppoja suosittelette damista? Mistä päin löytyy?
---

Tältä ihan perusshoppailukadulta löytyy ainakin yks psykevaatekauppa aika alkupäästä rautatieasemalta katsottuna. Sen liikkeen tilat on molemmilla puolilla katua



Nieuwendijk 42 on osoite :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Mizfir

Posts: 2,472

#106 • • Mizfir pittuinen
Löytyiskö lisää vinkkejä bilevaatekaupoista? :) Erityisesti psykehtävät / hippivaatepuodit kiinnoistais..

--
-Mannanen-

Jokke L

Posts: 1,203

#107 • • Jokke L [GoodMusic]
olis tarkotus mennä elokuun vikalla viikolla. ei oo koskaan aikasemmin tullu käytyä. vinkkejä kaipaisin

a) hotellista. ja lähellä jos löytyisi jotain asiallisia menopaikkoja, ja ei haittaa vaikka lentokenttäkään ei olis kaukana. vai onks se ees mahollista? *iloinen*

b) mahdollisista tapahtumista 25-31.8?

ps. mites noi Coffeeshopit? joko turistien pössyttely on kielletty?

kiitos :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jokke L

Posts: 1,203

#108 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Amsterdam?:

Just Amsterdamista palanneena voin vinkata, että kannattaa suunnata Rembrandtpleinin alueelle.



missä päin toi niinku on? esim mikä/mitkä hotellit ois siin lähellä? :)

oon kyl ihan pihalla :D

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

YourSelf

Posts: 305

#110 • • Edited YourSelf

Replying to Amsterdam?:

[quote author="Jokke L" post="1644317"

b) mahdollisista tapahtumista 25-31.8?

ps. mites noi Coffeeshopit? joko turistien pössyttely on kielletty?

[/quote]

Niist hotelleist.. ei oikein kentällä oo, eikä mtn järkee sinne jäädä. Juna kulkee suoraan kentält Damin Centaaliin 20min, seuraa vain ihmisvirtaa. Kolikoita kandee varata, lippuautomaatit kun ei seteleitä ota. Luottokortti käy eräisiin.
Lähimmät hotellit ihan kivenheiton päässä Centraalissa. Ratikka tai fillari kätevämpi. Ite diggaan asettua Leidseplein/Vondelparkin lähistöön. Paljon rauhallisempaa. Ratikka 2,5 ja 10 vie 10min ihan Centraaliin asti..
Halpaa hotellia ei kyll Damista löydy, eikä aamiainen valkoine leipineen kauan kyllästä.. Mut patjat yleensä loistavia..

b) taitaa toi partyflock.nl olla aika kaikenkattava, goabase.com jos siihen suuntaan taipunut..


Turistit kuulema pössyttelee vuodenvaihteeseen asti..ei oo kyll ihan salee tietoo.
Eiköhän sitäkin sit kierretä jollain tapaa, paikalliset tekee rahaa ostamalla turisteille tai jtn vastaavaa.
Sienten myynti kun kiellettiin alettiin myymään sen maan alla kasvavaa variaatiota, tryffeliä, eli ihan sama, joutuu vain kiskoo vähän suuremmpaa määrää. Ite ei kyll harrasta mut tiedän touhun.

Itellekin tuli kiire käydä kattoo menoo (vikaa kertaa?) ennen touhun rajoittamista.. pari vko lähtöön..
Funktion

Posts: 1,720

#111 • • Funktion over 9000
Olis tarkotus suunnata Damiin tossa 28.6 - 2.7 yhdistetylle bisness / huvireissulle.. Sopivasti sattu Electronic Family just siihen lauantaille.

Mitään pienempää menoa torstaina ja perjantaina, jos kukaan tietää?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

YourSelf

Posts: 305

#112 • • YourSelf
Joo-o.. oli erillainen reissu.. Asusteli Intiassa tavatun kaverin luonna Amsterdam RAI lähistöllä eikä oikein keskustaan tullu lähettyä kun ystävä ei sinne suostu jalkansa pistämään turismin takia..

Fillaroinnissa vielä harjoittamisen varaa, saldo 3-4 torvi pohjassa tööttäystä autoilijoilta ja yks niistä, bemarikuski, oikein pysähtyi ja kaveri sai kuulla hollanniks miten surkee oon liikenteessä.. Ilme semmoinen että tuskin edes kääns mulle koko avautumisen..

Minkäs teet kun ei oo tottunut vaihteettomaan , jalkajarrulliseen naistenfillariin jossa takakumi melkein tyhjä.. Ja sit kun muut pyyhkäsee ohi ja vastaan centtien turvavälillä. Luulin että Intiassa on ahdasta liikenteessä..*nauru*
markkuarimo

Posts: 75

#113 • • markkuarimo

Replying to Amsterdam?:


ps. mites noi Coffeeshopit? joko turistien pössyttely on kielletty?



Kielto tuli voimaan Toukokuun alussa...

Ei vissiin koske itse Amsterdamia kun vasta ens vuona.

Uusi laki keskittyy eteläisen kaupungin Maastricht missä on paljon liikennettä Belgiasta ja Saksasta joissa tapauksissa turistit ostaa autot täyteen ja ajaa himaan.

http://www.cbc.ca/.../netherlands-marijuana-amsterdam-tourists-law.html

Jos haluaa kahvilaan ja ne ei myy on aina se oma lupa ostaa joltain kadun kulmalta "mukaan" HAH! ;)

Alankomaiden tulevan matkailun markkinointi - "tervetuloa lomailee missä saa myydä pillua mutta ei kukkaa."
Funktion

Posts: 1,720

#114 • • Funktion over 9000
Ongelma:

EU kieltää turistien syrjinnän
Hollanti haluaa syrjiä turisteja

.. siellä ei ole vielä tehty yhtäkään pidätystä, sakotusta, tai mitään, vaikka Belgian rajan lähistöllä koffareissa edelleen turistit käy miten tahtoo.

Tuo Hollannin coffee-shoppien yhdistys tms. mikä lie odottaa innolla sitä kun joku pidätys tms tapahtuu, ja aikovat samantien viedä asian EU oikeuteen.

Tämä siis Hollantilaisen tutun suusta.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

kimbbo

Posts: 144

#115 • • kimbbo
Tänne olisi tarkoitus lähteä ensimmäistä kertaa 19.-26. Päivä. Prkl mitään hardstyle tai hc iltamia itse damista en ole löytänyt. Mutta osaisko joku vinkata mahdollisia klubeja missä näitä tai vastaavaa voisi pyöriä?
MRC

Posts: 1,346

#116 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Replying to Amsterdam?:

Tänne olisi tarkoitus lähteä ensimmäistä kertaa 19.-26. Päivä. Prkl mitään hardstyle tai hc iltamia itse damista en ole löytänyt. Mutta osaisko joku vinkata mahdollisia klubeja missä näitä tai vastaavaa voisi pyöriä?



21 päivä on isot hc festarit Eindhovenissa. Dominator :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

`Ԡի

Posts: 1,843

#117 • • `‘†’´

Replying to Amsterdam?:

Tänne olisi tarkoitus lähteä ensimmäistä kertaa 19.-26. Päivä. Prkl mitään hardstyle tai hc iltamia itse damista en ole löytänyt. Mutta osaisko joku vinkata mahdollisia klubeja missä näitä tai vastaavaa voisi pyöriä?



http://partyflock.nl/party/
kimbbo

Posts: 144

#118 • • kimbbo

Replying to Amsterdam?:


---
Tänne olisi tarkoitus lähteä ensimmäistä kertaa 19.-26. Päivä. Prkl mitään hardstyle tai hc iltamia itse damista en ole löytänyt. Mutta osaisko joku vinkata mahdollisia klubeja missä näitä tai vastaavaa voisi pyöriä?
---


21 päivä on isot hc festarit Eindhovenissa. Dominator :)



Juu hyvinkin tietoinen noista mutta aika kaukana Damista prkl. Ja kaverini ei tosiaan ole hardcoren kuuntelija joten voi olla vaikea suostutella festareille :D Olisi kyllä himo tempoa tuolla synttärin kunniaksi oksat pois.. Onkohan suomalaisia muita menossa sinne?
MRC

Posts: 1,346

#119 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Replying to Amsterdam?:


---

---
Tänne olisi tarkoitus lähteä ensimmäistä kertaa 19.-26. Päivä. Prkl mitään hardstyle tai hc iltamia itse damista en ole löytänyt. Mutta osaisko joku vinkata mahdollisia klubeja missä näitä tai vastaavaa voisi pyöriä?
---


21 päivä on isot hc festarit Eindhovenissa. Dominator :)
---


Juu hyvinkin tietoinen noista mutta aika kaukana Damista prkl. Ja kaverini ei tosiaan ole hardcoren kuuntelija joten voi olla vaikea suostutella festareille :D Olisi kyllä himo tempoa tuolla synttärin kunniaksi oksat pois.. Onkohan suomalaisia muita menossa sinne?



Ei puoltoista tuntia junalla oo paha ees ;) Damissa on todella heikosti hs ja hc iltamia. On enemmän tekno/house kaupunki :) Ja onhan tuonne lähdössä porukkaa aika reilusti tänä vuonna. Itse olen menossa emännän kanssa.

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

tommib

Posts: 3,204

#120 • • tommib

Replying to Amsterdam?:


---

---
Tänne olisi tarkoitus lähteä ensimmäistä kertaa 19.-26. Päivä. Prkl mitään hardstyle tai hc iltamia itse damista en ole löytänyt. Mutta osaisko joku vinkata mahdollisia klubeja missä näitä tai vastaavaa voisi pyöriä?
---


21 päivä on isot hc festarit Eindhovenissa. Dominator :)
---


Juu hyvinkin tietoinen noista mutta aika kaukana Damista prkl. Ja kaverini ei tosiaan ole hardcoren kuuntelija joten voi olla vaikea suostutella festareille :D Olisi kyllä himo tempoa tuolla synttärin kunniaksi oksat pois.. Onkohan suomalaisia muita menossa sinne?



Eindhoven ei ole kovinkaan kaukana edes Damista ja se on kiva kaupunki. Sinne menee äkkiä helposti junalla. Itse kävin Damissa ollessani Den Boschissa MOHissa ja sinne meni tunnin junalla, eikä ollut edes paha rasti.