FHC PRESENTS MINDCORE 2 19.11.2005 @ Helsinki

88 posts, 5 pages, 11,540 views

Temazepam

#81 • • Temazepam Forever N00B
Ehkä mie sitten olen semmonen 'tavis' omalla sarallani, oli ekat tämmöset bileet käydä *ding* Mutta kyllä viihdyin sitäkin kahta kauheemmin, harmi vaan kun porukkaa oli kourallinen... Missä siis kaikki oli??? *grr*
Kiitokset kaikille, jotka antoivat ottaa kuvia! Oon vaan niin kerpeleen amatööri, ettäeivät oikein onnistuneet 100% *vink*

--
-Your Lordy Mistress-

Elias

#82 • • Elias Elias
Joo toista kertaa mindcoressa, ja pakko sanoa että petyin todella bileisiin. Saavuttiin siinä 11 maissa paikkaille ja ihmisiä ei ollut juurikaan paljoa. Musiikki aika monotoonista ja valot oli aika karun näköiset, paitsi se laaseri siellä ylhäällä. Päätettiin sitten lähteä suosiolla halluihin 12 maissa. Lipunhinta oli aika korkea mutta maksoin sen mielelläni koska viime mindcoressa oli niin huippua, seuraavaa kerralla jätän suosiolla väliin.

*nauru*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Valovoima

#84 • • Valovoima teknohippi
Täytyy sen verran puolustella, ettei kukaan tapahtumien järjestämisen kuluista tietävä voi sanoa 12 euron lippuja hyvästä paikasta, potkivasta äänentoistosta, hienoista valoista ja kahdesta ulkomaisesta artistista kalliiksi. Onhan se tietysti taloudellisesti ja bileiden jatkuvuuden kannalta ikävää jos ihmisiä ei saavu paikalle, muttei järjestäjiä voi syyttää siitä että reivikansaa kiinnostaa vain Proteus ja Elliot Ness.
tomii

#85 • • Edited tomii kallion herttua
Itse en valitettavasti päässyt helvetinmoisen koulutyötaakan takia mestoille (harmitti kyllä, koska ekat MC:t olivat rautaa), mutta vähän kyllä yllätyin, että tuo Daisy ei sitten vetänyt paikalle enempää jengiä. *ding*
Niin ja tosiaan 12e ei kyl ole mikään ihan pahin kustanne, kun oli aikamoinen line-uppi. Mutta joo mielipidejuttuja nämäkin.

--
reivaan kunnes kuolen

Temazepam

#86 • • Temazepam Forever N00B

Individual, 24.11.2005 14:38:
---
Temazepam, 24.11.2005 12:58:
harmi vaan kun porukkaa oli kourallinen... Missä siis kaikki oli??? *grr*

---

Voisko se olla, että kun pääkaupunkiseudullakin järjestetään tyyliin sadat bileet viikossa, niin kaikkiin ei aina riitä sitä väkeä, vaikka kuinka nyrkkiä heristäis.

Aina voi moittia ja kapinoida *pahis**igor*

--
-Your Lordy Mistress-

wiwi

#87 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
En kyllä minäkään sanois 12 euron oleva paha hinta, kyllä sen mielellään maksaa että joku jaksaa järjestää ja jos kokee olevan sen arvosta. Mun taloudellisen tilanteen kannalta näyttää ainakin olevan yhden tekevää missä viikonloppuni vietän tai paljon sitä rahaa on kun kaikki kummasti antimaterialisoituu kuitenkin*eiei* Baari-iltaan saa ihan hyvin menemään myös..

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Jone

#88 • • Jone Archibald Haddock
8.jpg

Tuomaksen kuvat SESSIONS2:ssa.