IMPULSE meets FINRG - Dj Sharkey [Nu Energy, UK] - 21.10.2005 - LAHTI

89 posts, 5 pages, 16,197 views

akir0

Posts: 2,554

#61 • • akir0 idleRPG champion 2009
Levypakki pullottaa jo siihen malliin, että pitäs päästä purkamaan!
DJ Rx

Posts: 2,527

#62 • • DJ Rx FINRG Recordings
hahah! hankkikkaa mulle viinat nin toimin henkilökohtraisena baarimikkona bäkkärillä jos tarve vaatii... :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

NextAce

Posts: 2,505

#63 • • NextAce Alienated

Rx, 21.10.2005 11:35:
hahah! hankkikkaa mulle viinat nin toimin henkilökohtraisena baarimikkona bäkkärillä jos tarve vaatii... :)



Reppu lastattu viinalla*vink*

--
-Alienation-

-----

phear

Posts: 804

#64 • • phear <X>
Saa nähä, löytääkö sitä ittensä taas täältä tänään. *hih*
TemeZ

Posts: 486

#65 • • TemeZ
ja eipä enää aikaakaan kun *jiihaa**aplodit*
10-

Posts: 239

#66 • • 10- Sairaalan Miekka
urgh.. alottelut hyvin käynnissä eli hyvin ollaan jo *känni*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

Lnn Sika

Posts: 2,848

#67 • • Lnn Sika
tulin mestoille vähän myöhään mut sharkey oli helevetin kova, mitä odotinkin..
kiitos järjestäjille *hymy*
juiceQ

Posts: 772

#68 • • juiceQ Fuck The Melody
parhaat bileet, mutta vain koska MARA OLI NIIIIIIN *känni*
Kolera

Posts: 4,256

#69 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
joo-o kiitos ja anteeks. kerkesin vetää välikuoleman sillä pendulumin voodoo people remixillä.

ja retkumellu saatana et tuanu mun pipaa *grr* pakko se on näemmä itte vaivautuu johonki suuntaa siis *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Juhgu

Posts: 7,921

#70 • • Juhgu Virnistelijä
Hitsi kun piti lähteä ennen Sharkeytä. Mutta ihan perusimpulsemukavaa oli sitä ennen. :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Raver71

Posts: 3,605

#71 • • Edited Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Taas loistavat bileet. Koko illan tarjonta upposi aika tasaisen hyvin. Kiitos Akirolle Underworldista. Klassikko. Bates heitti mukavan kuuloisen setin. Enrg ja Rx aloitti parhaalla mahdollisella tavalla. Se prodigy sopi mun iltaan todella hyvin. Armin ja Prodigy varmaan verottivat kävijämäärää mutta oli ainakin tilaa liikkua. Sharkey kyllä putsasi pöydän. Onneksi kaveri ei "joutunut" heittämään keikkaa tampereella vaan se onnistui täällä lahdessa. Kaveri on virtuoosi. Aivan "äijä" Ilta oli hyvää lämmittelyä tämän iltaista prodigyä varten. Jälleen kerran iso kiitos järjestävälle taholle. Seuraavaa odotellessa... KIITOS! Kuvia tuli otettua, niitä saitille lähipäivien aikana... edit. kuvia lisätty saitille.
homppa

Posts: 731

#72 • • homppa
jos ei ois ollu tänään prodigya ja sieniä niin ois joutunu polkkaamaan ittensä hengiltä, onneks nyt älysin ees vähän rajoittaa, harmi kun sitä ei ole enää niin nuori että jaksaisi monta iltaa ihan kympillä putkeen, en oo tosin ikinä jaksanutkaan *hih*
jaywink

Posts: 1,668

#73 • • jaywink bass warrior
olipas kyllä hauskat kemut, tuli tsekattua sitten Lahden meno vihdoin *piis* puoli kahteen tuli kyllä ihan törkeen maistuvaa settiä ja jalatkin vispas sitä tahtia, sen jälkeen meni vähän liian hardiksi omaan makuun. mut props!

btw, oisko jollaine sen (about yhden aikoihin??) soitetun prodigy remiksin nimee? se kyl iski mukavasti
DJ Rx

Posts: 2,527

#74 • • DJ Rx FINRG Recordings
juu meikäläinen päätti meidän setin tuolla pendulumin remixillä voodoo peoplesta, aivan sairaan *super* lopetusbiisi näin sen kunniaksi vielä että maestrot in tänään helsingissä esiintymässä... :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Vexe

Posts: 1,016

#77 • • Vexe
Illan musiikillinen anti oli hyvää. Kaikki setit toimi hyvin. Sharkey hoiti homman kotiin. Itelle iski 3.10 alkanut kunnon mättö, joka kuitenkin jäi vain parin biisin mittaiseksi. Olis saanut soittaa hieman rankempaa vielä ;)

Valomies tuntu nukkuvan välillä.
:D

Posts: 3,707

#78 • • :D
Ilta oli ilmeisen alkoholipainotteinen. Näin olen
kuullut. Ihan hauskaa kuitenkin oli. Hieman ehkä
kärsittiin henkilöpulasta. Pauke oli melkoinen.
Harittelin rumpupään ekan biisin jälkeen, et olis voinut
moista breiksia tulla kyllä lisää. Kiitos ja anteeksi.

Bileluolakin oli sattuneesta syystä
dokumentoimassa erinäisiä vaiheita illasta. Parempaa
kalaonnea ensi kerralla[tm]
martina

Posts: 1,875

#79 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
tais mennä aika vahvasti tää ilta, ku heräsin aamulla klo8 aikoihin kylvystä vaatteet päällä, tietämättä ollenkaan miten ja miks olin sinne päätynyt! *nauru* *nauru*

kiitos sarille super hyvästä seurasta. *JOO*
TiiTu

Posts: 240

#80 • • TiiTu

martina, 23.10.2005 15:30:
tais mennä aika vahvasti tää ilta, ku heräsin aamulla klo8 aikoihin kylvystä vaatteet päällä, tietämättä ollenkaan miten ja miks olin sinne päätynyt! *nauru* *nauru*

kiitos sarille super hyvästä seurasta. *JOO*



thanks to you, my friend, hauskaa oli!!! *hihu* toi kylpy-juttu on kyl mysteeri *nauru*