Jorma posse presents: Club SETELIPINKKA 19.10.2005 @ Helsinki

10 posts, 1 page, 2,171 views

Avatar
#1 • • fanatic Guest
oioioi!
sts

Posts: 7,969

#2 • • sts Sama pyynti aitta!
Kyllä, pitää käydä ostaa blingblingii :D
Avatar
#3 • • fanatic Guest
on muuten aika paha päivä*poks* pitäs töihin seuraavana päivänä mennä vielä*hih* nooh eikai se niin justiinsa ole.
noena

Posts: 3,138

#4 • • noena first breath after coma
Jeee..! vihdoin ja viimein pääsee taas keskiviikko pippaloihin, torstaina mulla on vapaata *jiihaa*
What's the dresscode? himmeesti bling blingii vai ? *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

noena

Posts: 3,138

#5 • • noena first breath after coma
Heeheehee.. en olisi arvannut että siellä soi niin paljon hiphoppia, mutta vaihtelu virkistää *nauru* Ensi kerralla pitää tutkii sitä julistetta vähän tarkemmin 8)*hih*

Mutta siis, mielestäni oli mukava ilta, De La Rocha soitti *super*hyvää ja parani vaan lopun lähentyessä.*sydän* Väliin mahtui muutama biisi joista en pahemmin innostunut, mutta jalat sai vähän levähtää ja hip hopista(yms.) tykkäävät pääsivät valloittamaan tanssilattian.

Kiitos Jorma Posse, oli mukava vaihteikas ilta!

*nuotti*..setelipinkkaa, setelipinkkaa... väkevää ostaa*hyräil**nuotti*

--
TwistedLife™ Amusement Park

hemuz

Posts: 2,178

#6 • • hemuz kätevä emäntä
Hitto meitsi sai jostais jonku energiapiikin. Vaikka olin heränny kuudelt aamulla ja olin autol, tanssittua tuli nii maan perkeleesti taas *hymy* *super* *hikoil* *plur*

Vaihtelu virkistää. Oli kivaa. *sydän*
sts

Posts: 7,969

#7 • • sts Sama pyynti aitta!
Paras syksyn piristysruiske aikoihin, ei olis pitäny poistua ja käydä toisaalla jossa meno oli iha lässähtänyttä tänne verrattuna.
t00sa

Posts: 65

#8 • • t00sa
Kiitos Jorma Posse absolutely miraculous night, seuraavia odotellessa
Miksan

Posts: 1,464

#9 • • Miksan
Joo oli kyl aika hauska ilta*hymy*
Alkuillast meinas usko loppua ku ei sitä houseakaa oikeen kauheesti tullu siihen R'n'B:n sekaan mut loppuillast pääs oikee kiksuileeki!*plur*

Empty state*sydän*
Love Theme Dusk*sydän*
Chare

Posts: 412

#10 • • Chare kiltti tyttö
oli kyllä juuh erinomaisen mukava ilta.. *plur* kiitokset järjestäjille ja raksuille ihmisille siellä.. *sydän*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas