Renell - Hårt Tekno vol3 (Hard Techno)

42 posts, 3 pages, 5,403 views

Rels

Posts: 796

#1 • • Edited Rels setämies
Hårt Tekno -sarja saa jatkoa., toivottavasti kelpaa! *hihu* tällä kertaa reippaan tunnin mittainen sessio.

n. 12 min lopusta neula pomppii mutta ei voi mitää. :(

kommentteja otetaan luonnollisesti vastaan!

kesto: 60:50min
koko: 84.78Mt


*piis*


** OFFLINE **

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

toni

Posts: 912

#2 • • toni
wau. äkkii kuunteluun.
Avatar
#3 • • trusti Guest
01. boris s. - are you ready
02. ?
03. boris s. - invaders
04. matt m. maddox - psycho 2005
05. boris s. - texas chainsaw massacre
06. matt m. maddox vs. weichentechnikk - ladykiller grill session
07. boris s. - ahmet
08. ?
09. ?
10. boris s. - fight club
11. ?
12. tobias lüke - algophobia
13. ?

noi kaikki spottaamani biisit löytyy schranz total vol. 12:sta (liekö sattumaa?) joka on ollut mulla viime päivät kuuntelussa niin ei tää oikein sillei tuonut mitään uutta ainakaan meikäläiselle :) joka tapauksessa ihan kivaa perspanosettii, mut tuo psycho 2005 on jotenkin aikasta kökkö.. :P lisää vaihtelua ehkä ois kaivannu, jotain vanhempaa raitaa väliin tms.. nää uudet on jo niin puhkisoitettu :)
Sphyxia

Posts: 3,308

#4 • • Sphyxia Maracujá!
Hyvää terapiaa pitkän päivän jälkeen. *nauru* Jostain kumman syystä tästä tuli ihan rentoutunut fiilis. *hihu*
Avatar
#5 • • emppu Guest
EI jumalauta. Tässä ei sitten anneta armoo ees itte saatanalle.
Rels

Posts: 796

#6 • • Rels setämies

trusti, 25.9.2005 22:09:
01. boris s. - are you ready
02. ?
03. boris s. - invaders
04. matt m. maddox - psycho 2005
05. boris s. - texas chainsaw massacre
06. matt m. maddox vs. weichentechnikk - ladykiller grill session
07. boris s. - ahmet
08. ?
09. ?
10. boris s. - fight club
11. ?
12. tobias lüke - algophobia
13. ?

noi kaikki spottaamani biisit löytyy schranz total vol. 12:sta (liekö sattumaa?) joka on ollut mulla viime päivät kuuntelussa niin ei tää oikein sillei tuonut mitään uutta ainakaan meikäläiselle :) joka tapauksessa ihan kivaa perspanosettii, mut tuo psycho 2005 on jotenkin aikasta kökkö.. :P lisää vaihtelua ehkä ois kaivannu, jotain vanhempaa raitaa väliin tms.. nää uudet on jo niin puhkisoitettu :)




ahaa., enpäs itse omista kyseistä skrantsi miksausta. tuli vaan tilattua puol laukkuu uusii lättyjä, jäi kyl paljon poiskin tästä setistä! psycho 2005 on mun mielestä aivan loistava veisu! oli kul remiksejäkin siitä mutta tuo oli ehdottomasti paras! *hihu*
kiitos palautteesta!


*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Lallu

Posts: 356

#7 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Aiiiiiiiiiiiit *piis* Kunnon riipimistä.. tätä oon oottanu!!! aaaah, pauketta *plur*
mange

Posts: 1,913

#8 • • mange Terrorcraft
Kyl rokkas taas kerran. Hyvii raitoi ja tunnistin myös muutaman. Aika sama maku meillä. =)
Mixaus on kivaa ja kikatkin on jees. Ei siis paskempi setti.
JayVee

Posts: 887

#9 • • JayVee FINRG / Supercharged
en voi muuta sanoakku et hyvä setti!

--
FINRG / Supercharged

Rels

Posts: 796

#10 • • Rels setämies

mange, 28.9.2005 22:14:
Kyl rokkas taas kerran. Hyvii raitoi ja tunnistin myös muutaman. Aika sama maku meillä. =)
Mixaus on kivaa ja kikatkin on jees. Ei siis paskempi setti.




kiitos kiitos., meidän pitää heittää b2b setti joskus kun ehtii, eikö? *joo*

kiitos myös muille kommenteista,. settiä on imutettu hiukka enemmän kuin kommentteja, joten vieläkö irtoo? *hihu*



*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Mellu-

Posts: 4,006

#11 • • Mellu-
imuun *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

enrg

Posts: 2,040

#13 • • enrg
menvää settiä oli*hymy*. Mukavasti rämisi alusta loppuun
Verottaja

Posts: 1,174

#14 • • Verottaja no-life / luuviulu
Mmm... Boris S. - Invaders *piis**kuolaa*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

snoxn

Posts: 350

#15 • • snoxn
Tässä nyky-schranzissa on kyllä kadotettu kaikki se mikä ns. "rankemmassa" tekno-soundissa toimii/joskus toimi.
Avatar
#16 • • trusti Guest

snoxn, 8.10.2005 04:08:
Tässä nyky-schranzissa on kyllä kadotettu kaikki se mikä ns. "rankemmassa" tekno-soundissa toimii/joskus toimi.



hmmm.... osittain oot oikeessa.. sais tulla sitä "vanhempaa" rankempaa technosaundia ulos kans.. nykyinen schranz on jollain tapaa liian polkkamaista IMHO.... tää nyt ei koske tietenkään kaikkia biisejä.. mut esim. tässä toi psycho 2005.. siinä ei oo enää kovin paljon sitä "techno"fiilistä...
Avatar
#17 • • trusti Guest
...sinänsä sääli koska mulle toimii eniten vanhemmat rankemmat adam beyerit, thomas kromet, jeff millsit.. ja nykyinen schranz on "true technomiesten" mielestä lähinnä polkkaa.. ja ne soittelee nykyisin jotain microscheisse nitkua, joka taas ei hirveesti tipu meikäläiselle.. vähän väliinputooja fiilis.. sori känninen avautuminen :)
Avatar
#18 • • . Guest
Todella menevää pauketta ja kolinaa! Tykkäsin*hymy*
Rels

Posts: 796

#19 • • Rels setämies

trusti, 8.10.2005 04:21:
...sinänsä sääli koska mulle toimii eniten vanhemmat rankemmat adam beyerit, thomas kromet, jeff millsit.. ja nykyinen schranz on "true technomiesten" mielestä lähinnä polkkaa.. ja ne soittelee nykyisin jotain microscheisse nitkua, joka taas ei hirveesti tipu meikäläiselle.. vähän väliinputooja fiilis.. sori känninen avautuminen :)



hömm.. no johannyt! =)

mielestäni skrantsi on oma genrensä basic teknon ja 'polkan' vieressä. sehän on sitten taas eri juttu, että mikä on hard technoa. lukeutuuko siihen skrantsi? luulen näin.
tämä oli tällainen miksaus siis tällä kertaa joka on hard technoa, sisältäen pääasiassa skrantsia =) mutta älkää huolehtiko, ei ne 'vanhemmat' kovemmat tekno raidat ole minnekään kadonneet. nyt on hetkellisesti skrantsin aika. ainakin minulla. seuraavaan settiin LUPAAN laittaa MYÖS vanhempaa räminää, skratsia, ja jotain muuta. =)

ja lopetus: skrantsi EI ole polkkaa. ;)



*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Avatar
#20 • • trusti Guest

Renell,

hömm.. no johannyt! =)

mielestäni skrantsi on oma genrensä basic teknon ja 'polkan' vieressä. sehän on sitten taas eri juttu, että mikä on hard technoa. lukeutuuko siihen skrantsi? luulen näin.



OT-pilkunnussiminen mutta nää "schranzia" vääntävät saksalaiset pitää tätä nykysaundia hard technona ja taas sitä vanhempaa chris liebing-menoa schranzina. tämmösen käsityksen oon ainakin saanu mitä oon http://usb.unitedsb.de:lta lukenu. sitten on vielä andreas kremerin lanseeraamaa termi "mayhem techno"... :) call it what you want sanon ma

Renell,

tämä oli tällainen miksaus siis tällä kertaa joka on hard technoa, sisältäen pääasiassa skrantsia =) mutta älkää huolehtiko, ei ne 'vanhemmat' kovemmat tekno raidat ole minnekään kadonneet. nyt on hetkellisesti skrantsin aika. ainakin minulla. seuraavaan settiin LUPAAN laittaa MYÖS vanhempaa räminää, skratsia, ja jotain muuta. =)



sehän kuulostaa hyvältä :)

Renell,

ja lopetus: skrantsi EI ole polkkaa. ;)



*piis*



samaa mieltä