UV maalit/ meikit ja bilevaatteet... Mistä miten millä hinnalla?

156 posts, 8 pages, 243,258 views

Jago

Posts: 4,039

#82 • • Jago un-trained monkee
Jee!! nyt on tilattu 2 paitaa ja kahet housut*jiihaa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

aiccu

Posts: 155

#83 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
deecomilta tilattu housut..toivottavasti ovat sopivat ja tilisiirto meni oikein.

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

aiccu

Posts: 155

#84 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
tuli ihan kivuttomasti deecomilta housut,mutta kyllä saksalaisten koko-luokitus on mielenkiintoinen: tilasin m-koon housut jotka olivat sitten kokoa 30 eli hitusen pienet..ehdin jo pelätä että olisivat isot. Nyt sitten harkitsen että myynkö pois täällä Suomessa vai alanko vaihtorumbaa ja housuille lisää hintaa siten.

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

_Hypnotic_

Posts: 2

#85 • • _Hypnotic_
Tota noin, semmosta kysyisin kun olisin tässä juuri tilailemassa hieman vaatteita deecomilta että kuinka tuo tilaus onnistuu kun mulla ei ole pätkääkään kokomusta tällasista asioista... Tää antaa kolme eri tilausvaihtoehtoa MoneyOrder, CreditCard ja PayPal. Miten näistä mikäkin toimii?
Avatar
#86 • • Norb Guest

_Hypnotic_, 13.6.2008 11:24:
eri tilausvaihtoehtoa MoneyOrder, CreditCard ja PayPal. Miten näistä mikäkin toimii?


Ainakin toi PayPal on semmonen ns. "rahojen välityslafka" siinä maksat eka niille ja sitten kun saat tuotteen niin voit hyväksyä sen että ne siirtää sen rahan toimittajalle. Jotenkin näin *nauru* Tota käsittääkseni käytetään suht paljon esim. nettihuutokaupoissa.
mrvain

Posts: 143

#87 • • mrvain What can you do?

Norb, 13.6.2008 12:02:
---
_Hypnotic_, 13.6.2008 11:24:
eri tilausvaihtoehtoa MoneyOrder, CreditCard ja PayPal. Miten näistä mikäkin toimii?

---

Ainakin toi PayPal on semmonen ns. "rahojen välityslafka" siinä maksat eka niille ja sitten kun saat tuotteen niin voit hyväksyä sen että ne siirtää sen rahan toimittajalle. Jotenkin näin *nauru* Tota käsittääkseni käytetään suht paljon esim. nettihuutokaupoissa.


Itse olen paypalia käyttänyt siten, että olen syöttänyt sinne visa (electron) numeroni, ja summa kyllä lähtee ilman suurempia varmisteluita suoraan tililtä. Ostosta kohden vaatii pari klikkausta että maksu on hyväksytty, jolloin ainakin ekoja kertoja maksaessa tuli mieleen että näinkös helppoa se olikin.
aiccu

Posts: 155

#88 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
ite maksoin deecomille ihan SEPA-maksuna eli verkkopankissa pankkisiirto.

tosiaan palautin deecomilta tilaamani housut ja laitoin kuitin postikuluista mukaan, mutta tilille palautui muutamien kyselyiden ja suht pitkän odotuksen jälkeen pelkästään housujen hinta, eli postikulut molempiin suuntiin hävisin (alta 20€).

mut,mut..
hakusessa ois samansuuntaiset housut kuin kuvissa olevalla pitkä tukkaisell tytöllä mustassa topissa, jonka housut on mustat lököt vaaleanpunaisilla tehosteilla (ekassa kuvassa ihan vasemmassa laidassa ja tokassa vasemmassa reunassa selin):
http://kuvat.klubitus.org/1618/1934_41672.jpg
http://kuvat.klubitus.org/1618/20434_41734.jpg

Pinkki ei ihan oo mun top 10 värilistassa, mutta tuo housumalli/tyyli kiehtoisi. eli vinkkejä nettikaupoista sekä pk-seudun liikkeistä otetaan vastaan erittäin kiitollisena.

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

ravec

Posts: 1,102

#89 • • ravec
UV hiusvärit Tampereelta

Eräs maskeerausfirma otti hyllyynsä Color FX värejä, kun ehdotin ja kerroin minkälaisia värit ovat koostumukseltaan.

Gel putelit maksavat Treellä 9,5€ kipale, en kysynyt lakkojen hintaa.

Tässä repertuaari värin omilta sivuilta:
http://yourownbrand.co.uk/cat/index.php?cPath=23_22


Kuulemma voi tilata postiennakolla, vaikka verkkokauppaa ei ole.

Naamiohuvit Oy
Kauppakatu 16
33210 Tampere

sähköposti:
[email protected]

www.naamiohuvit.fi
m1kk3

Posts: 5,560

#90 • • m1kk3 no-life

ravec, 23.6.2008 17:15:
Gel putelit maksavat Treellä 9,5€ kipale, en kysynyt lakkojen hintaa.


Anteeks mut *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ravec

Posts: 1,102

#91 • • ravec

`Ԡի, 23.6.2008 17:37:
UV-maaleissa on lyijyä ja siihen kuolee.



Siispä ei kannata maalata maaleilla varmaankaan... KANNATTAA MAALATA...<-kukahan tuon kirjoitti *vink*
Metz^^

Posts: 264

#92 • • Metz^^
Huuto.net
löytyy reivivaatteita, värejä, kankaita, kaikkea eksoottista kun vaan opettelee hakeen :)

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Avatar
#93 • • REivaaja Guest
???Ana, sts tai joku random heebo ei oo viel tullu kertoo et tän vois niiku hei laittaa tonne tyhmiin kysymyksiin, joten tässä se tulee: Hei tän vois niiku hei laittaa tonne tyhmiin kysymyksiin vaik daiju!
siis noi säännöt kieltää tollasen spämmäämisen ja se niiku btw on liika mun nokian prosessorille!
Ozma

Posts: 867

#94 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Aattelin tänne laittaa kun kaukaisella tavalla tätä koskettaa.

Löytyykö Tampereelta vartalomaalausta tekevää henkilöä ja jos löytyy niin onko kokemuksia/tietoa hinnasta?
Ozma

Posts: 867

#95 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

REivaaja, 6.7.2008 14:35:
???Ana, sts tai joku random heebo ei oo viel tullu kertoo et tän vois niiku hei laittaa tonne tyhmiin kysymyksiin, joten tässä se tulee: Hei tän vois niiku hei laittaa tonne tyhmiin kysymyksiin vaik daiju!
siis noi säännöt kieltää tollasen spämmäämisen ja se niiku btw on liika mun nokian prosessorille!


Ammu ittes, ihan oikeesti.
Avatar
#96 • • Edited REivaaja Guest

Ozma, 7.8.2008 14:19:
Ammu ittes, ihan oikeesti.

Hienoa että säkin saat netin avulla äänesi kuuluviin. Osoittaa selkärankaa. kasvotusten susta ei ois tohon.

PS. Mielenkiintoista.

Lyhyesti tekniikkojen parantumiset eri liikkeissä:
SJMV
-vatsalihasten jännitys mukaan
Kyykky
-vatsalihasten jännitys mukaan
-jalkojen leveys
-sarjojen välillä pitää polvet lämpösenä hieromalla
Penkki
-sotilaspenkki on parempi kun normaali jalat maassa ainakin meikäläisellä
-kyynerpäät oikeaan kulmaan, ettei oikea kyynerpää kipeydy ihan helvetisti (tiedä sitten onko liian auki...)
Ylätalja myötäotteella eteen
-vatsalihasten jännitys
-lapojen yhteensupistus lopussa
Alatalja
-vatsalihasten jännitys
-keskittyminen vetoihin
-vähemmän sitä kokonaisheilumista -> enemmän töitä oikeille lihaksille

Sori. Mun elämä ei oo yhtä jännää luonnostaan :(
furball666

Posts: 2

#97 • • Edited furball666
Mossoworld siirtyy myös valitettavasti vain internet myyntiin.

ps: sanoivat myös että nettisivut menevät kohta uusiksi (itse en kun en saa nykyisiä toimimaan oikein)
Eruska

Posts: 70

#100 • • Eruska
cybershopin maalit on ihan paskat..ne sulaa heti! paras uv meikki maali löytyy askartelu kaupasta..eli neon/fluo maalit! peittää hyvin, kestää ja lähtee helposti pois saippua vedellä! :) ja niin loistaa ihan mahtavasti!

--
&quot;CyBeRNeTiC TrOlL