Supercool 19.10.2005 @ Helsinki

48 posts, 3 pages, 8,808 views

leenuliinu

Posts: 1,022

#41 • • leenuliinu Kenen kaveri

nuance, 21.10.2005 01:49:
For the record: mäkin diggailin Proteuksen setistä. Vähänkö äkäiset junglistit lynkkaa mut ny.



Minä myös! (Siis diggasin, en lynkkaa..)

Oli siinä kyllä polkvisteilla ihmettelemistä, kun (luultavasti) odotetun rämistelyn sijaan tulikin tummanpuhuvia EBM-slovareita ja mm. HIMiä.. Priceless! <3

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

sts

Posts: 7,969

#42 • • sts Sama pyynti aitta!

leenuliinu, 21.10.2005 02:00:
---
nuance, 21.10.2005 01:49:
For the record: mäkin diggailin Proteuksen setistä. Vähänkö äkäiset junglistit lynkkaa mut ny.

---


Minä myös! (Siis diggasin, en lynkkaa..)

Oli siinä kyllä polkvisteilla ihmettelemistä, kun (luultavasti) odotetun rämistelyn sijaan tulikin tummanpuhuvia EBM-slovareita ja mm. HIMiä.. Priceless! <3



Ja junoa, vaikka juno ei kyl enää iske liven jälkee :(

Mut iha positiivinen ylläri oli.
Individual

Posts: 10,942

#44 • • Individual HYPNO!

BunnyTheLifeguard, 20.10.2005 23:38:
Kauhea *känni* Kivaa oli.... Proteukselta loistava setti (lisää tällasta *wirn* ) *vink* Cosmon käytös oli Elwiran setin aikana ala-arvoista *dissaa* Kuinka iso mies kehtaa käyttäytyä tuolla tavoin..enkä ole ainoa joka asian pisti merkille.



Noh, lisätietoa kehiin, kansa kohisee ja pysyy tuskin housuissaan.
Mar6

Posts: 2,178

#45 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Enpä tainnu pistää merkille *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

lohikarme

Posts: 1,730

#46 • • lohikarme RitariVittupää

Individual, 21.10.2005 11:07:
---
BunnyTheLifeguard, 20.10.2005 23:38:
Kauhea *känni* Kivaa oli.... Proteukselta loistava setti (lisää tällasta *wirn* ) *vink* Cosmon käytös oli Elwiran setin aikana ala-arvoista *dissaa* Kuinka iso mies kehtaa käyttäytyä tuolla tavoin..enkä ole ainoa joka asian pisti merkille.

---


Noh, lisätietoa kehiin, kansa kohisee ja pysyy tuskin housuissaan.



Mun mielestä kyseinen herra itse voisi ottaa asiaan kantaa...miksi pilata toisen fiilikset soittaa ilveilemällä siinä vieressä. Ja tietty kommentteja/mielipiteitä kaikilta muilta asian huomanneilta *joo* Säälittävää tollanen *dissaa*

--
Qualis artifex pereo

Cosmo

Posts: 57

#48 • • Cosmo

mayah, 21.10.2005 14:57:
Asioilla on tapana omistaa kaksi puolta. Sen huomioon ottaen jotkin keskustelut olisi varmasti hedelmällisempää käydä forumin sijaan vaikkapa privassa.



Nimenomaan. Asia ei mielestäni ole lainkaan sen luonteinen että se asianomaisten kannalta sopisi julkiseen keskusteluun.