Hallmark Official Afterparty with Solstice Lounge @ Club Voume / Helsinki

61 posts, 4 pages, 7,438 views

Iines

Posts: 74

#41 • • Iines
Voih, ku oli kivat aamut *jiihaa* !!

Aikoinaan kun on tullut paljon oltua premin aamuissa niin olihan sitä pakko tulla katsomaan millanen meno nykyään on! Paikka oli ihanan tunnelmallinen ja porukkaa oli yllättävän paljon ja ihanan iloista porukkaa *nauru* !

Musa sopi loistavasti aamuihin!
Avatar
#42 • • emm@ Guest
loppuun asti jakso olla koska oli vaan ihan järjettömän hyvät aamubileet.
yleensä suhtaudun aika varauksella aamuihin koska tunnelma usein jotenkin väsähtää jengin myötä ja jäljellejäävä fiilis on laimea..
mut nyt..huhhuh..pietarin setti oli juuri se jota olen joskus parivuotta sitten käyny ruinaamassa henk.koht. ja nyt vaan kaikki meni niin nappiin että olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja toive toteutu.*sydän*kiitos.
sitten hän joka soitti chillissä viimesenä.*tanssittel*vaikuttavaa, viihdyttävää, karismaattista ja muutenkin kaikinpuolin ilahduttavaa toimintaa ja musiikkia.hyvähyvä!!*jiihaa*
ja tietysti kaikki ihanat uudet ja vanhat tutut joiden kanssa sai viettää aikaa.*sydän*
ei todellakaan jääny epämääränen laimee fiilis.hienot jatkot.
anton fine

Posts: 1,359

#43 • • anton fine myspace.com/finethedj

emm@, 24.10.2005 12:14:

sitten hän joka soitti chillissä viimesenä.*tanssittel*vaikuttavaa, viihdyttävää, karismaattista ja muutenkin kaikinpuolin ilahduttavaa toimintaa ja musiikkia.hyvähyvä!!*jiihaa*



oho *pepsodent*
Avatar
#44 • • emm@ Guest

fine, 24.10.2005 12:22:
---
emm@, 24.10.2005 12:14:

sitten hän joka soitti chillissä viimesenä.*tanssittel*vaikuttavaa, viihdyttävää, karismaattista ja muutenkin kaikinpuolin ilahduttavaa toimintaa ja musiikkia.hyvähyvä!!*jiihaa*

---


oho *pepsodent*

uih, juuri sinä!!kiitos!
Mio

Posts: 1,010

#45 • • Mio
oli kyl mukavan oloiset aamubileet. Väsymys iski vaan ennen ysii niin pahasti et oli pakko poistuu kotiin. Mieleen jäi päähuoneen hyvä meininki ja Unikin soittelemat biisit loungessa(ne iski aidosti tajuntaan siinä vaiheessa : D)...
nuance

Posts: 1,963

#46 • • nuance cov ops, combat, sunrise

mayah, 24.10.2005 12:29:
---
emm@, 24.10.2005 12:27:
uih, juuri sinä!!kiitos!

---


*släp* Älä koske mun lapsipoikaystävään!!!!! *grr* Ja silmät kiinni ens kerralla kun näät sen!! *grr*



ANTON ON MUN BITCH
fantazia

Posts: 329

#47 • • fantazia
Kyllä! Oli parhaat bileet vähään aikaan*aplodit* Kaikilta tuli ihan loistosettiä ja tuli kyl reivailtua ihan kunnolla*hikoil**joo**tanssittel*
Chatte

Posts: 4,085

#48 • • Chatte Team Teknolipat :)
Taisin enimmäkseen esiintyä hieman happaman oloisena aamuissa. Syy ei ollut musiikissa eikä ihmisissä, vaan minun mahassani. Myllerrys masussa oli aika ilkeä, ja tuntui, että basson jytkekin sai sen entistä pahemmin kiukuttelemaan...

Zwekin settiä ja Pietaria olin kuuntelemassa. Maistui, vaikka tanssilattian laidalta en liikahtanutkaan. Chilli oli kiva. *plur*

Jäi monta kaveriakin moikkaamatta. Eli moikka vaan kaikille kavereille. *hali*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

JuHnu

Posts: 338

#49 • • JuHnu
oli kyl parhaat aamut pitkään aikaa ,,, zwekki soitti heti alkuu pirun hyvän setin ja muutki soitti hyvin ketä ehin kuuntelee ennen ku väsy vähä iski ja jouduin poistuu paikalta,,kiitos kaikille tutuille seurasta ja kiitos kaikille jotka mahdollisti tän*hihu**joo**piis*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

Prime Number

Posts: 2,705

#50 • • Prime Number UG-///
Mä en o oikein pystyny kävelee tänään kunnolla kun tuli vedettyä tanssilattialla vähän turhan täysii.

--
Repikää siitä

Umbala

Posts: 769

#51 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Juuh, oli kyllä mahtavat kekkerit. DNA:n setti toimi todella hyvin *jiihaa* ja oli muutenkin mahtava nähdä aamuissa väkeä, jotka jaksaa tanssia. "Premi" on nyt saatu mahtavaan kuntoon ja toivotaan että aamuja riittää siellä jatkossakin.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Chatte

Posts: 4,085

#52 • • Chatte Team Teknolipat :)

Puistokemisti, 24.10.2005 20:35:
Mä en o oikein pystyny kävelee tänään kunnolla kun tuli vedettyä tanssilattialla vähän turhan täysii.


Heh, taisit tosiaan olla tanssilattialla varmaan koko sen ajan, kun olin mestoilla. Eturivissä ja täysii. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

sts

Posts: 7,969

#53 • • sts Sama pyynti aitta!
Oli kyllä peeninki! Denis kansa vaatii lisää!
Janne

Posts: 1,330

#54 • • Janne kipee ukkeli

sts, 24.10.2005 21:12:
Oli kyllä peeninki! Denis kansa vaatii lisää!


Mä yritin lahjoa Denin neljällä eurolla - siinä oli kaikki mitä vielä löytyi taskun pohjalta. Ei auttanut, kotiin oli lähdettävä, onnellisin mielin.
MetsänHenki

Posts: 376

#55 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
näin hyvissä aamuissa ei oo kyllä vähään aikaan tullu oltuu!! *jiihaa* sairaan hyvää settii ja kivasti porukkaa paikan päällää! *iloinen**sydän*
alphamagic

Posts: 3,628

#56 • • alphamagic

MetsänHenki, 25.10.2005 12:01:
näin hyvissä aamuissa ei oo kyllä vähään aikaan tullu oltuu!! *jiihaa* sairaan hyvää settii ja kivasti porukkaa paikan päällää! *iloinen**sydän*



agree *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#57 • • emm@ Guest

mayah, 24.10.2005 12:29:
---
emm@, 24.10.2005 12:27:
uih, juuri sinä!!kiitos!

---


*släp* Älä koske mun lapsipoikaystävään!!!!! *grr* Ja silmät kiinni ens kerralla kun näät sen!! *grr*


ei pelkoo..mulle riittää hyvän musiikin fiilistely ja tanssiminen..*jiihaa**joo*
Sirppu

Posts: 685

#58 • • Sirppu
Oli mukavaa ja tanssittua tuli kyl kauheena, sain uusia tuttuja ja pileet ois saanu jatkua muutaman tunnin. PIetari oli *sydän* että aah*iloinen* Hyvät kemut oli*aplodit**joo*
Kiitos järhestäjille ja dj:lle*hihu* Kuviakin sain ittestäni, kun joku innostui kuvaileen mua*vink*
Jammailija

Posts: 3,224

#59 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ja viel kerran, että huh huh*sydän*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

sts

Posts: 7,969

#60 • • sts Sama pyynti aitta!
olisko teil jollakin kuvia täältä?