OlliS : Deeply Floating Vol2

45 posts, 3 pages, 13,961 views

Avatar
#23 • • Edited trusti Guest
alku oli progea mun makuun, synkähköjä maalailevia äänimaisemia.. mutta sitten homma karkasi liian kiksuksi. tekniikka ja progressio kohdallaan, en vain pitänyt siitä mihin se progressio johti :) vielä kun kuulis setin missä olis vain tota alkupään matskuu niin olis tämmönen ei-proge-mieskin tyytyväinen... :)

edit: repeatilla oon kuunnellu tota alkupuolta, ja täytyy myöntää että ihan törkeen hyvää.. osaisitko suositella vastaavanlaisia miksauksia/levyjä?
Myst

Posts: 95

#24 • • Myst
Aivan törkeen hyvä miksaus,kiitoksia tästä.

*joo* *hihu* *hymy*
Juhgu

Posts: 7,921

#25 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Yritin etsiä tätä settiä hakusanalla OlliS (ketjujen nimistä) ja ensimmäisenä hakukone ehdotteli ketjua "UskonnOlliSuus". Ehe.

Mutta löytyipäs, ja hyvinkin kelvollista materiaalia vaikka chillout-materiaalissa ei voita close to heavenia :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#26 • • Joe Le Bon Guest

trusti, 17.9.2005 16:00:
alku oli progea mun makuun, synkähköjä maalailevia äänimaisemia.. mutta sitten homma karkasi liian kiksuksi. tekniikka ja progressio kohdallaan, en vain pitänyt siitä mihin se progressio johti :)



Olen samaa mieltä. Alkupää on kadehdittavan hyvää. Loppu ei taas Petteriä lukuunottamatta uppoa.

Olli, kyllä ne tytöt tykkää susta ilman helmeileviä kiksuplurautuksiakin! *vink*
Grizzley

Posts: 2,893

#27 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Doddiih, parin kuuntelukerran jälkeen kehtaa naputella jotain kommenttia...halusit tai et! *nauru* Teknisesti ei tietenkään oo taas mitään pahaa sanottavaa, sen verran rautanen ammattitaito on rukkasessa. Soundikin oli sunnuntain chillailuun todella sopivaa ja tummasävystä eli hyvää kuuntelukamaa *joo*

Jos kritiikkipuolta taas kaivelee niin omaan makuun saa olla vähän tuhmempaa soundia eli hiukan turhan kevyttä tää oli mut nää on tietty aina makuasioita. Alko siis hyvin mutta progressio oli hiukan pettymys kun odottelin koko ajan että koska tää lähtee käyntiin mut sitten ei mentykään mihinkään vaan koko matka pysyttiin aika pitkälti samalla raiteella.

Koti-illan fiilistelyyn oikeen messevää!

--
Signature summarily executed for treason

jeesboks

Posts: 4,064

#28 • • jeesboks p u p u
vihdoinkin imuun...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

jeesboks

Posts: 4,064

#29 • • jeesboks p u p u
ompas *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#30 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
jo muutamaan kertaan läpikuunneltuna voin todeta,
että erittäin hyvin uppoaa meikäläiseen. kaikinpuolin
erittäin sopivaa ja tasokasta settiä.

loistavia biisejä kaikki, mutta ei mitään elämää
suurempia hetkiä tällä kertaa löytynyt.

--
dasinoaisnvs

Pekko Haimi

Posts: 282

#32 • • Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
ah ai että :)
Ehkä niin loistavaa yömusaakkia..vei mukanaan ts. uppouduin tähän :)

kiitokset.
nomic

Posts: 4,120

#33 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
eipä tämäkään miksaus pettänyt.
soinut tässä joitakin päiviä melko tiuhaan tahtiin.
hyvältä kuulostaa, ja se on mulle pääasia *piis*
Avatar
#34 • • astaroth Guest
siis aivan järkyttävän hyvää <3
OlliS

Posts: 3,999

#35 • • OlliS Further

Grizzley, 20.9.2005 14:17:
Jos kritiikkipuolta taas kaivelee niin omaan makuun saa olla vähän tuhmempaa soundia eli hiukan turhan kevyttä tää oli mut nää on tietty aina makuasioita. Alko siis hyvin mutta progressio oli hiukan pettymys kun odottelin koko ajan että koska tää lähtee käyntiin mut sitten ei mentykään mihinkään vaan koko matka pysyttiin aika pitkälti samalla raiteella.

Koti-illan fiilistelyyn oikeen messevää!


Joo aika kevyttä tää onkin ja jos vertaat vol1:seen, niin huomaat mikä on koko miksauksen idea :)

Tässä on taas alkanut hieman kutkuttelemaan ajatus "Pumping Mix vol2" teosta, katsotaan missä välissä olisi aikaa.. phat dope shit..
remotion

Posts: 5,283

#37 • • remotion nostatus guru
no kai mäkin sit laitan latautuu kun kaikki muutkin , jos tää on tosiaan sellasta pumppaavaa mäteriää...
OlliS

Posts: 3,999

#38 • • OlliS Further

Remotion, 6.10.2005 12:55:
no kai mäkin sit laitan latautuu kun kaikki muutkin , jos tää on tosiaan sellasta pumppaavaa mäteriää...

Jos olisit lukenut aiempia postauksia ja tän mixin alustuksen, niin huomaisit, että tämä ei siis ole kyseistä matskua vaan leijuntaa.. ja mitä tulee mun edelliseen postaukseen, niin suunnitteilla on tätä "pumppaavaa" matskua sisältävä setti ;)
remotion

Posts: 5,283

#39 • • remotion nostatus guru

OlliS, 6.10.2005 14:57:
---
Jos olisit lukenut aiempia postauksia ja tän mixin alustuksen



no jopas tuli tiukkaan sävyy, anteeks etten jaksanut lukea koko viestiketjua... enemmän kiinnostaa toi itse tavara...