Sunrise: Grand Opening 12.11.2005 @ Club Volume / Helsinki

125 posts, 7 pages, 15,038 views

Mar6

Posts: 2,178

#121 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Juu oli kyllä aivan mahtavat bileet *hymy*
Todella hyvä fiilis kokoajan ja missän vaiheessa ei ollu tylsää, kiksu maistui ja alakerrassa tuli sitten tampattua puistista ja kumppaneita myös. Olihan tuolla jengiä aika hyvin muttei nyt ihan mihinkään hirveeseen ryysimiseen mennyt, ovella tosin meni hetki ja Halcyon piti tampata jonossa *hymy*
Nostan kyllä top listalleni, ei harmita etten mennyt rusheihin. Loistavaa *plur*

--
-Where there is house there is a home-

DiamonDie

Posts: 676

#122 • • DiamonDie mediahippi
Hyvät bileet, vaikkei niin ylettömästi hehkututakaan. Jalat olivat vielä maanantaina kipeät, se kertoo ehkä jotain. Ainoa miinus hillittömistä jonoista.
dubious

Posts: 158

#123 • • dubious ribidim
Mä en tiedä saako tätä sanoa ääneen mut mä en hirveesti tykännyt. Ei iskenyt, ja lähdin yhden aikoihin pois. Mutta tulipahan nähtyä *hymy*
Karvinen

Posts: 699

#124 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Ninka, 13.11.2005 21:24:
ei kyllä pahaa sanottavaa *iloinen*
Suuri kiitos kaikille ihanille ihmisille *sydän*



Minä Minä minä . .ihana . . kaikki minä ihana *sydän* kiitti ihana minä . . . *justjoo* *tirsk*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Sunrise productions

Posts: 283

#125 • • Sunrise productions Sunrise HQ
Sunrise kiittää kaikkia paikalle sankoin joukoin sapuneita, pahoittelemme suuresti jonon hitautautta koska emme osanneet odottaa noin suurta yleisöryntäystä ja pyrimme korjaamaan ongelman seuraavalla kerralla.

Ravintolan puolesta pahoittelut kahden tunnin kahden euron happyhourin muuttumisesta yhden tunnin viidenkymmenen sentin happyhouriksi, informaatio talon sisällä ei ollut kulkenut happyhourin vaihtumisesta.

Seuraava tapahtumamme on 5.12 Sunrise: Independence