Suosituksia BitTorrent -ohjelmaksi?

41 posts, 3 pages, 18,516 views

Nil

#21 • • Nil
ABC on kätevä. Se on helppo käyttöny ja toimiva.
Siis toi nimi on lyhenne sanoista Another Bittorrent Client.
Keskiyon Keisari

#22 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Bitcomet, en nyt muuten osaa perustella kun et toimiva :)

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

sts

#23 • • sts Sama pyynti aitta!
Aikoinaan ku noita kokeilin niin Azureus, ei tietoa nykytilanteesta.
Aeryn

#24 • • Aeryn
Azureus toimii hyvin vaikka onkin ehkä hieman raskas. Mielestäni ainakin selkeä ja helppo käyttöinen.

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Android

#25 • • Android

lohikarme, 17.9.2005 18:16:
BitTornado...se on yksinkertasesti paras *joo* Yksinkertanen, selkee ja nopea käyttää *lmao*

Jep, mäkin käytän samaa. Aika "primitiivinen" se on mutta ajaa asiaansa ainakin minulle...
anco

#26 • • anco
Torrent client pyörii vanhassa läppärissä, joten tarpeet on hiukan toiset. Eli, halusin clietin, jossa on pieni CPU:n käyttö ja mitä vähemmän kovalevyä käytetään sitä parempi (hitaat hakuajat, eikä muutenkaan mikään tuulennopea). Muistin käytöllä ei niin väliä, kun sitä kumminkin riittää. On kokeiltu ainakin abc, azureus, g3, bitspirit.. Ja kumminkin aina käännytty takaisin BitComettiin.

Tuolla lisää tuosta HDD:n käytöstä: http://wiki.bitcomet.com/help/BitComet

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

Viltsu

#28 • • Viltsu noname
Azureus syö liikaa resursseja.

Bitcomet, kevyempi mutta bannissa joillain trackereilla.

utorrentista löytyi optimaalinen client, kaikki ominaisuudet mitä tarvii ja kevyt kuin sika pienenä.

http://www.utorrent.com/

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

RiD

#29 • • Edited RiD Nukemi
(siis semmonen vammanen uu-kirjain hännällä! kun lupitus ei tue) utorrent on mun mielestä paras mitä oon kokeillu tähä mennes, oon testannu läpi kaikki bitcometit abct jne, ja tää vaan toimii parhaiten. Joillain saiteilla on jotain noista yleisimmistä clienteista bannattu, joten siks ei lähteny esm jotku downloadit imuun.

--
*super* *possu*

akir0

#30 • • akir0 idleRPG champion 2009

RiD, 19.1.2006 20:50:
(siis semmonen vammanen uu-kirjain hännällä! kun lupitus ei tue) utorrent on mun mielestä paras mitä oon kokeillu tähä mennes

Kutsutaan myös nimennä nanotorrent. Mutta todellakin tän hetken ehkä paras windows-clientti. Plussana pienuus, ei tarvi asentaa, eikä syö juurikaan tehoa (kaupan päälle monipuoliset konffausmahdollisuudet).
RiD

#31 • • RiD Nukemi

akir0, 19.1.2006 22:04:
---
(siis semmonen vammanen uu-kirjain hännällä! kun lupitus ei tue) utorrent on mun mielestä paras mitä oon kokeillu tähä mennes

---

Kutsutaan myös nimennä nanotorrent. Mutta todellakin tän hetken ehkä paras windows-clientti. Plussana pienuus, ei tarvi asentaa, eikä syö juurikaan tehoa (kaupan päälle monipuoliset konffausmahdollisuudet).

hyshys, kyl mä sen tiesin! *toktok**ding*

--
*super* *possu*

Loose Grip

#32 • • Loose Grip
U-torrent on ehdottomasti paras. Kooltaan pieni, käytettävyydeltään ja konffattavuudeltaan huippuluokkaa ja pyörii melkein pyhällä hengellä verrattuna muihin clientteihin.
checki

#33 • • checki
ABC-torrenttia oon käyttäny. Ihan toimiva ollu. Mutta, suljettaessa ollut hieman hidas. Tiedä sitte onko muissa sama juttu...

--
Ämpäriin ei huku.

ezzy

#34 • • ezzy Droid-pappa

Loose Grip, 19.1.2006 22:13:
U-torrent on ehdottomasti paras. Kooltaan pieni, käytettävyydeltään ja konffattavuudeltaan huippuluokkaa ja pyörii melkein pyhällä hengellä verrattuna muihin clientteihin.

Totta, ihan ylivertainen kyl. Azureus jäi pois käytöstä. muistinkäyttö oli niin järjettöntä, kun utorrent vie sen 8M ja azureus 200+M
iam

#35 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Bits On Wheels (OS X)
ezzy

#36 • • ezzy Droid-pappa

---

---

se µ on kyllä mikro, ei nano :)
cosmic

#37 • • cosmic :D

ezzy, 19.1.2006 22:44:
---
---

---

---

se µ on kyllä mikro, ei nano :)

Ehkä joo mittayksiköissä mutta nyt ei suinkaan niistä ole kyse joten se pitäisi lausua "myy"torrent.

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/alfa.html

--
:D is an unproductive condition.

ezzy

#38 • • Edited ezzy Droid-pappa

cosmic, 19.1.2006 23:29:

Ehkä joo mittayksiköissä mutta nyt ei suinkaan niistä ole kyse joten se pitäisi lausua "myy"torrent.

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/alfa.html

kotisivulta ei löytynyt selitystä, että tarkoittaako ne tuolla mytorrenttia vai microtorrenttia vai mitä =)
Mikro viittais vaan ohjelman kokoon ja muistinkäyttöön hyvin.

sanotaan vaan utorrent sitten*pepsodent*
Loose Grip

#39 • • Loose Grip
Toi mikro- olis juu looginen ohjelman pienen koon ja vähäisen resurssitarpeen takia.
Eipä tullu muuten totakaan "tärkeetä" asiaa pohdittua ennen tätä päivää ja tätä topiccia. Uutorrent on ihan hyvä.
Juhgu

#40 • • Juhgu Virnistelijä
Tommosia ohjelmia pitäis olla enemmän mitkä toimii pelkällä exellä :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)