72 posts, 4 pages, 19,704 views

Lähiaikoina bileet ovat menneet puhuessa ja sosialisoidessa, mutta nyt tuli reivattua oikein olan takaa. Saavuttiin Carbonien aikana ja kuten olin uumoillut, eihän sieltä tanssilattialta päässyt pois.
Tuli hieman kuuma kun pomppi carbonin, protskun ja Szahalan putkeen, mutta sebun ja kylvenin setin puolivälisstä (minkä aikana innostuin pomppimaan kajarin päällä) kaverit halus lähtee himaan ja niin sitä sitten lähdettiin.
Oli kyllä helkkarin mukavat kemut ja erillaiset kun helsingin RUSHit ja se laaseri oli MAGEIN laaseri ikinä 
),Proteus,Alek Szahala,Sebastian & kylven

Pluuuuurrrrrr 

Mä oisin halunnu mennä lopuks

Ihan huippua ja yhdyn tuohon et pidin kyl Senssistä enemmän kuin Divasta...ei ollut niin ahdasta. Ja kiitos mukavalle setälle joka lainasi mulle glowstikkiä!!En muista kuka olit, mutta kiitti silti. Nostaa kummasti fiilistä, kun tutustuu uusiin ihmisiin...

Sekä välillä lattialla oli todella huono ilmanlaatu 
Kirtar, 19.11.2005 13:38:
... ja se laaseri oli MAGEIN laaseri ikinä

superwoman, 19.11.2005 13:37: Onneksi tajusin kiivetä sen skoben päälle loppuillaksi tanssimaan, näkymät olikin jo ihan toista luokkaa.

Reippaasti jengiä ja kaikki veti hyvää settiä. Ajomatkat ainoastaan sukkaili kun ei autossa toimi CD.

Olipas hauska reissu*jiihaa*
Parker,
Blokkasit vaan multa suurimman osan näkyvyydestä
Fiilikset nousi vaan niin kattoon, että oli ihan pakko päästä yhä vain ylemmäks tavoittelemaan niitä... Ja se skoben päällä tanssimaan toimi tässä oikein hyvin.
.Tuttuja oli melkoisen paljon paikalla, mikä olikin illan suurin plussa. Proteus soitti mielestäni illan parhaan setin, vaikka en sitä valitettavasti kokonaan kuullutkaan. Loppuilta menikin melkein loungessa kamujen kanssa jutellessa, kun alkoi väsyttää niin pirusti...

). Pimeässä suoritetun "arvomme seuraavan kovalevyn"-leikin jälkeen (osuttuani ensin kertaalleen väärään levyyn) ilta sujui aivan mainiosti melkein loppuun saakka, kunnes ystävälliset poket heittivät vieressäni tuolissa torkkuvan apulaiseni pihalle puoli tuntia ennen tapahtuman loppua.. Meinasivatpahan minutkin siinä samassa heittää pihalle kun aloin selittämään tilannetta heille. REILU MEINIKI, SENSSI!

Kirtar, 19.11.2005 13:38:
- "hei kattokaa lasi tuoppeja, heitetään niitä lattialle, siit tulee tällänen magee ääni!!!111"