keisha, 2.11.2005 21:23:
Unlive iski ja lujaa.
Kiitos.
keisha, 2.11.2005 21:23:
/avatuminen/
Vaan ei ollut. Pari ensimmäistä päälle roiskunutta siiderituoppia jaksoin ottaa huumorilla, samoin kuin varpaille astumiset. Tällaistahan tää bileissä on. Mutta sitten jossain vaiheessa rupesi todella kyrpimään. Yritin tanssia rauhassa musiikkiin keskittyen hieman sivummalla, mutta se osoittautui mahdottomaksi. Jatkuvalla syötöllä oli joku tunkemassa ohitse kyynärpäät ojossa, osa niin yössä että kävelivät suoraan päin. Anteeksipyyntöjä en kuullut montaa, jos yhtäkään. Rikkoontuvien lasien helinä kakui korvissa, ja tahmeassa lasimurskassa tanssiminen vei fiiliksiä.
En tiedä kuinka paljon oot käynyt psybileissä viime vuosina, mutta
mun mielestä tämä on se konkreettisin ero kun vertaa "kiksu/house/mainstream"(vai mikskä niit nyt kutsutaan?)-klubikemujen ja Psybileiden tunnelmaa. Ihmiset juovat psybileissä mielestäni huomattavasti enemmän alkoholia (humalahakuisesti) ja se yleensä näkyy tälläisinä lievempinä tai voimakkampina ylilyönteinä ja örveltämisenä. Olen muunmuassa saanut todistaa muutamaa nyrkkitappelua joihin en uskoisi kyllä törmääväni "kiksu/house/mainstream"klubikemuissa.
Ymmärrän miks tollanen järkyttää/poistaa fiilikset, sillä kontrasti on mun mielestä valtava.
Mutta musiikin takia mä psybileissä käyn, enkä oo antanu tälläisen vaikuttaa mun fiilikseen.