307 posts, 16 pages, 85,768 views
Juhgu, 24.9.2005 14:00:
Missä olisinkaan ilman sitä tietoa, että olette hankkineet lipun?
m_a, 24.9.2005 20:52:
---
anis, 13.9.2005 16:12:
...Eikä Prodigykaan oo mulle mitään ihmeellistä ilman Keith Flintiä.
---
siis kyllä se Keithi siellä vielä mukana sekoilee.
Oisko ollu Leeroy nimeltään, se tanssija-hoikkeli, joka ei kiertele enää Liamin peesissä.
Naiman, 25.9.2005 20:23:
Infected nyt on mikä on nykyään... toivottavasti tulis vanhaa settiä, jos tulee se "taxi maaaaaaaaaaan, come on, comeon, dance with meee!!11! " Duvdevin laulamana jonka pitäs ymmärtää että se ei tod osaa laulaa, hirveen kuulosta englantii heprean murteella..... nii siin vaihees mä kyl lähen tod nopeasti pois sieltä.
Odotan myös mielenkiinnolla minkälainen seuraava levy tulee olemaan kun pojat on sanoneet että tulee olemaan jotain Linkin Parkin tyylistä.. ei huhhu.
Duvdevin laulamana jonka pitäs ymmärtää että se ei tod osaa laulaa, hirveen kuulosta englantii heprean murteella..... nii siin vaihees mä kyl lähen tod nopeasti pois sieltä.
Android, 25.9.2005 20:39:
No eipä se oikeastaan yllättäisi jos seuraava levy olisi jotain Linkin Park-tyylistä. Tyypithän muutti jenkkeihin just sen takia että ne halusi ruveta tuottaa ihan uutta soundia. Ja onhan se kehitys koko ajan ollut siihen suuntaan. Ja tuo Duvdevin laulu taitaa kuulua ihan vakiona IM:n setteihin nykyään.
Juhgu, 26.9.2005 00:42:
---
Duvdevin laulamana jonka pitäs ymmärtää että se ei tod osaa laulaa, hirveen kuulosta englantii heprean murteella..... nii siin vaihees mä kyl lähen tod nopeasti pois sieltä.
---
Mun mielestä se murre on (sopivan pienissä annoksissa) hauskan kuuloista :) Enpä tosin ole livenä miehen laulua kuullut. Jostain tv-lähetyksestä revityssä pätkässä vaikutti menevän ihan nuotilleen. Mutta sittenpähän sen näkee.
serotonot,
Mä kyllä rispektaan poikia täysillä siitä et ne rikkoo rajoja ja tekee just niitä juttuja mistä puristit ei pidä :)