Trance Connection - Trilogy -Hard- @ Kouvola 5.10.2005. Dj´s: RX, Friik, Baty.. 5.10.2005 @ kouvola

50 posts, 3 pages, 5,788 views

Chatte

Posts: 4,085

#21 • • Chatte Team Teknolipat :)

Displacer,
kannattais varmaan katsoa päivämääriäkin. trancet ja teknot meni jo :)


Ihan ku ne ny kiinnostais sen kummemmin; psykee sen olla pitää. *plur* Ja joo, ei sitä Cobaltilta tule. Vedänpä kännit. *nauru* *vink*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Axu-T

Posts: 427

#23 • • Axu-T
Jooooooooh... Vielä elää toivo että pääsis itsekin kuuntelee mitä Villepoika soittelee... RX! *hih*
Piider

Posts: 376

#24 • • Piider Höpönpöppöö
Hmm.....jaksaiskohan sitä saapua paikalle ? Lineup vaikuttaa kyl hyvältä, mutta yöunet jäis vähiin, kun on melko aikainen herätys. Kylhän sieltä aika nannaa musaa tulis kyl....*hymy*
baty

Posts: 1,607

#25 • • baty TranceConnection
Aikataulua..
22.00- 24.00 Baty (Trance Connection, Clubi.info)
24.00-01.30 RX (Finrg, www.dj-rx.com)
01.30-03.00 Friik (Säde)
03.00-03.30 HardCore set
nyyti

Posts: 169

#26 • • nyyti
*jiihaa**tanssittel**aplodit*

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Ninnu

Posts: 86

#27 • • Ninnu
JEPPISTÄ!!!! Illalla nähdäään!!!!!!!!!!!!!!!!!*tanssittel*
Ninnu

Posts: 86

#28 • • Ninnu

P-Boy, 4.10.2005 16:32:
Hmm.....jaksaiskohan sitä saapua paikalle ? Lineup vaikuttaa kyl hyvältä, mutta yöunet jäis vähiin, kun on melko aikainen herätys. Kylhän sieltä aika nannaa musaa tulis kyl....*hymy*


No joojoo,mullakin on herätys 6.30,ja silti oon tulossa!asennetta nyt hei vähän tohon hommaan...*vink*
baty

Posts: 1,607

#29 • • baty TranceConnection

Ninnu, 5.10.2005 16:29:
---
P-Boy, 4.10.2005 16:32:
Hmm.....jaksaiskohan sitä saapua paikalle ? Lineup vaikuttaa kyl hyvältä, mutta yöunet jäis vähiin, kun on melko aikainen herätys. Kylhän sieltä aika nannaa musaa tulis kyl....*hymy*

---

No joojoo,mullakin on herätys 6.30,ja silti oon tulossa!asennetta nyt hei vähän tohon hommaan...*vink*



Just tolleen!!! *tanssittel* Ei jäädä kotiin nysväämään*hellokitty*
ETJ

Posts: 1,229

#30 • • ETJ Failed specimen
Tänne tosiaankin. Harmi vaan ku jalka on venähtäny, ni ei pysty tampata.
Piider

Posts: 376

#31 • • Piider Höpönpöppöö

Ninnu, 5.10.2005 16:29:

No joojoo,mullakin on herätys 6.30,ja silti oon tulossa!asennetta nyt hei vähän tohon hommaan...*vink*



No sanotaan, että jos bileet olis ollu perjantaina tai lauantaina, niin varmasti olisin ollut paikalla. Mut toi keskiviikko on vaan mulle aika nihkee biletyspäivä. Torstaina tulis sit vaan torkuttua luennoilla ja harkoissa *haukottel**uuh*. Hyvää musaa kyllä tulis, mut ei voi mitään. Joku toinen kerta sit, jos vaikka sattuis bileet viikonlopuks *vink**hih*
Vice

Posts: 182

#32 • • Vice Känniääliö
Vois melkein ottaa auton alle ja tulla kattelee miltä bileet näyttää selvinpäin*ding*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

Piider

Posts: 376

#33 • • Piider Höpönpöppöö
Hm.....tuli suunnitelmiin muutos ! Sittenkin tänne ! *jiihaa**pahis**nauru*
Axu-T

Posts: 427

#34 • • Axu-T
Jep... Lähtölaskenta on alkanut..

=P
Ninnu

Posts: 86

#35 • • Ninnu

Ninnu, 5.10.2005 16:28:
JEPPISTÄ!!!! Illalla nähdäään!!!!!!!!!!!!!!!!!*tanssittel*



V****!!!!! Ei sit kuitenkaan nähdä.Muu jengi peru lähtönsä,enkä pääse millään....:( *nyyh*

Mut pitäkää muut kivaa ja kemuilkaa kunnolla munkii puolesta!!*hali**pus**tanssittel*
Jone

Posts: 8,258

#36 • • Jone Archibald Haddock
Kuulin uutisen, frendi kertoi sen... et oon vissiin tulossa tänne kun noi Helsingin apinat tarviivat itselleen kuskin.
enrg

Posts: 2,040

#37 • • enrg

Jone, 5.10.2005 21:03:
Kuulin uutisen, frendi kertoi sen... et oon vissiin tulossa tänne kun noi Helsingin apinat tarviivat itselleen kuskin.



onneksi olkoon. työt pelasti mut tosta kunniasta*nauru*
Piider

Posts: 376

#38 • • Piider Höpönpöppöö
Jeps.........alkaa olla bilefiilis kohdillaan.......kohta palaa !!!!! *känni**nauru**nauru*
baty

Posts: 1,607

#39 • • Edited baty TranceConnection
Trance Connection kiittää ja kumartaa... *sydän*

ei hitto.... mä olen vieläkin kännissä*känni*
Todella hyvin oli porukkaa paikalla (olihan eilen keskiviikko ja bileet kouvolassa)

Friikki pisti kyl hyvää lekaa kehiin*hikoil* ja rehtori rankas hyvällä freeformilla *pahis*

hommaa jatketaan sit marras ja joulukuussa, tarkemmista päivistä tiedotetaan myöhemmin*tanssittel*
samoin kannattaa varautua myös kahden kerroksen Trance Connection / Fiilis pikkujouluihin *kuolaa*
Axu-T

Posts: 427

#40 • • Edited Axu-T
Loistava meininki! Täytyy myöntää.Välillä ihan unohti että eletään keskiviikkoa! *nauru*
RX lunasti jälleen odotukset!