Digital Beat - Dark Sun

7 posts, 1 page, 2,957 views

serotonot

Posts: 3,137

#2 • • Edited serotonot Paul Easy
eiks kantsis pistää otsikkoon myös artistin nimi?

pistetääs kuunteluun...

...ja lopetetaanpas kuuntelu.

Siinä vaiheessa ku o kuunnellu tylsää sisällötöntä luuppia, joka on viel tehty tylsillä ja vanhoilla saundeilla, 4,5 min sillee et välil katoo biitti ja sit taas tulee takas ni on valmis painamaan stop-nappulaa soittimesta.

MUTTA!

kuuntelinpas loppuun ja voin sanoo ettei vikat 3 min muuttanu paljoo tilannetta vaik sielt tuliki se yks uus saundi.

Joku sanoi toisest biisist et halpisvideotaustamusaa. Mä voin sanoo sen sit vuorostani tästä.

Siis ei noi saunditkaan haittaa niin paljoa ku se ettei koko biisissä oo mitää sisältöä. Tää jotenki vaikuttaa sellaselta yhestä luupista leikkaamalla ja liimaamalla tunnissa kasatulta raidalta.

Ei voi sanoo et ois uponnu :(
rewind

Posts: 129

#3 • • rewind
Ei tää nyt mikään ihan toivoton sentään ole, rakenne ja soundit eivät tosin tee kuuntelusta kovinkaan helppoa. Näillä eväillä neljä minuuttia pituudesta pois ja soundit kuntoon niin ehkäpä sitten onnistaa paremmin.
Elias

Posts: 434

#4 • • Elias Elias
No enpä jaksanut kuunnella kauooo tätä kappaletta, rummut kuulosti pieruilta ja tuntu et kappale ei saa happee. Ja lisäks pilas mun winampin playlistin *nauru*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Juhgu Virnistelijä

Visio, 8.9.2005 00:39:
Ja lisäks pilas mun winampin playlistin *nauru*



Samaa minäkin kirosin. Minkä ihmeen takia nämä on streameina? :E

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

domi

Posts: 7,069

#6 • • domi Työn sankari.
No eipä oo parannusta edellisestä tullut. Seuraavaksi saadaan kuunnella jotain siniaaltoa viis minsaa?