"Mitä minun olisi pitänyt sanoa..." eli kun keksit yyberpäräyttävän (vasta)kommentin, 15minuuttia ti

23 posts, 2 pages, 6,538 views

aaaaaaaa

#21 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras

remotion, 2.9.2007 20:46:
---
*Stella, 2.9.2007 20:23:
Lääkärituttava totes että " ihme et teil hammaslääkäreillä on niin pitkä koulutus ku te kuitenkin ootte vaan siinä suun alueella. "
Vastasin et: " Joo et eihän tää lääkäriala niin haastava ole et musta esim. pitkän uran tehneet sairaanhoitajatki vois toimia lääkärinä."
Oli IHAN hiljaa.

---

höps höps. mun mielestä toi oli todella hyvä vastaheitto. Jos sillä lääkärituttavallasi on yhtään terää ällissä ni se rupes tuon seurauksena kyseenalaistamaan omaa mielipidettään, joka mielestäni osoitti et hän ei nyt ihan tiennyt mitä kommentoi.

Onhan nyt suun alueella tuhat miljoonaa muuttujaa jos vaikka vertaa sitä johonkin samaan määrään neliösenttejä vaikkapa pakarassa.

Joo siis pointti olikin se et musta toi olikin ihan sikahyvä vastaheitto. Jurppii oman työn aliarvostus. Plus et olisit nähny mis kunnos tän ko. kollegan omat leegot oli=)

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Shaz

#22 • • Shaz team Wittupäät
Mulle ei IKINÄ käy noin! Mä keksin aina jotain tosi loistavaa tilanteeseen ku tilanteeseen. Taino okei, oon kaks kertaa jääny sanattomaks saman ihmisen toimesta, mut en oo vieläkään keksiny niihin tilanteisiin mitään. :D
kala

#23 • • kala Selfmade Executable

spoinkel, 3.9.2007 23:02:
Olisi tietenkin pitänyt sanoa: "Liian hapokasta!" hehheh!

*nauru*

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.