[reiv:] @ Klubi 8.10.2005 @ Turku

45 posts, 3 pages, 7,449 views

jeesboks

Posts: 4,064

#21 • • jeesboks p u p u

Juzba, 8.10.2005 17:22:
Joo tulossa ollaan..*joo*



Jei *jiihaa* sua ei ookkaan hetkiin näkynyt...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

tinke82

Posts: 90

#22 • • tinke82
heissan.hei millasta musaa klubilla on tänään?onko luvassa hyvääkin mättöä?!?
happosepi

Posts: 1,070

#23 • • Edited happosepi

tinke82, 8.10.2005 20:41:
heissan.hei millasta musaa klubilla on tänään?onko luvassa hyvääkin mättöä?!?



Mitään hirveen rankkaa ei varmaan soita kukaan.. Nessi nyt voi aina yllättää :)

edit: siis onhan siellä mm. dcom jolta on kuultu vaikka minkälaista turinaa ja raastoakin, mut ei varmaan ihan ekana soittajana sellaista vedä..
tinke82

Posts: 90

#24 • • tinke82
kiitoksia.täytyy koittaa päästä paikalle :)
Kasuli

Posts: 79

#25 • • Kasuli vanhempi ja viisaampi
Juu TÄNNE KOHTA *tanssittel*
nessi *pihkassa*
Kasuli

Posts: 79

#26 • • Kasuli vanhempi ja viisaampi
Vi**u Saa***a.

Mä aattelin tulla tänne muistelemaan "vanhoja hyviä aikoja"... Siis fiilistelee Nessiä. Mutta mitä ihmettä se soitti.Ei niit entisii biisejä. En mä ymmärrä, enkä taida sopeutuu joukkoon. Ku HEI *eikä* Mä oon noin kymmenen vuotta vanhempi tätä nykyst bileporukkaa. Apua, nyt vanhainkotiin *justjoo*

En tainnu oikeen viihtyy, sori!
martina

Posts: 1,875

#27 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
en tiä johtuko humalasta, mut disko (?) meininki ei iskenyt oikeen....
tutut toi illan ilon, mut itse riennot jäi täysin kaiken muun varjoon... sorry.
JuhiOS

Posts: 75

#28 • • JuhiOS Team WASTED
Nooh ihan kivaa oli... *jiihaa* o_O Musiikki iski ihan hyvinkin... Mut liiallisest *känni* tilast johtuen ei montaa kertaa tullu tanssilattialla pyörähdettyä*hymy*

--
Believe what you see, See what you believe
*pahis* In HardStyle I tRust *pahis*

Rocca

Posts: 3,064

#29 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
ihan mukavaa oli tuolta sairaspediltä nousta ja tulla katsomaan vähä maailmaa muuallekkin.... nessi on hemmetin kova äijä kyl... ei muuta voi sanoo... et kiitos ja kattellaan taas ens pippaloissa... *hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

jeesboks

Posts: 4,064

#30 • • jeesboks p u p u
Oli kivaa, tuttuja oli mestoilla ihan hiiirmusen paljon. Kiva nähdä monia pitkästä aikaa. *iloinen* Istumisekshan se aika pitkältä meni mutta hyvä niin. Ainiin kiitos bio:lle seurasta *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Bio

Posts: 4,429

#31 • • Bio The Bullies / Pinky

jeesboks, 9.10.2005 10:17:
Ainiin kiitos bio:lle seurasta *hihu*



Kiitos itselles ja *känni* kuskaamisesta *hymy*

Joo, mulla ainakin oli hauskaa! Kivoi ihmisii oli paikal ja mä olin aika huppelis :)
Tekno teki tehtävänsä ja laittoi mut jammailee..
Rocca

Posts: 3,064

#32 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Bio, 9.10.2005 10:25:

Kiitos itselles ja *känni* kuskaamisesta *hymy*



Ihmeiden aika ei oo ohi jos selvisit *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

-P

Posts: 4,972

#33 • • -P
perustavan laatuista ihmettelyä sekä harmittelua. vaasan takia ei päässyt turkuun :( (:D)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

happosepi

Posts: 1,070

#34 • • happosepi
Jea, ei pettäny [reiv:] taaskaan. Joka jannu soitti loistavat setit, varsinkin Coma jäi mieleen. Soundi oli taas ihan sairaan kovalla, siitä vähän miinusta. Ja savua ja stroboa oli liian vähän ;) Ja joku ääliö kävi pölli mun tuopin yhdessä vaiheessa. Mut oli kivaa silti!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#35 • • Edited Jussi Soro choon!
Mulla meni kyllä vähän ohisektoriin nää bileet. Jotenkin musa ei tuntunu maistuvan oikein kauheesti missään vaiheessa. Terolta odotin wanhatrancesettiä, mutta meni huomattavasti vanhempaan suuntaan...

Lopussa Nessin wanhavedätykset toimi hetkittäin, tosin täs vaiheessa jaettiinkin jo flaboja ulkona.

Kivaa oli kyllä, paljon tuttuja ja halpaa kiljaa :)
Homegrove

Posts: 2,102

#36 • • Homegrove Further
Lortot olivat kauniita.

Äijät olivat rumia.

Musiikki oli kautta linjan helvetin tiukkaa (Nessiä en kyllä kuullut kun piti lähteä kotiin), mutta sen vaan sanon että vasta jälkeen 23 saapuneet missas parhaan setin. Meinasin kosia Dcomia sen setin jälkeen.

Kivaa oli vaikka lääkekuurin takia olinkin selvinpäin. Onnistuu se multakin näemmä.

--
Forward thinking house music

JIHAD

Posts: 59

#37 • • JIHAD

Homegrove, 9.10.2005 20:21:
Kivaa oli vaikka lääkekuurin takia olinkin selvinpäin. Onnistuu se multakin näemmä.



"laake"kuurin takia olitkin "selvin"pain niinpa niin... hu000h........

eivaa vitsi vitsina. bileet oli ehka vahan entisia turun reiveja tylsemmat, tieda sit mista johtu. tero oli hemmetin kova jos oikein muistan ja paikka naytti mageelta. eipa siina.

--
we appreciate: thermonuclear warfare

John

Posts: 1,384

#38 • • John Lauma

JIHAD, 11.10.2005 15:17:
bileet oli ehka vahan entisia turun reiveja tylsemmat, tieda sit mista johtu.



Tietty siitä että mä en ehtinyt olemaan paikalla kuin puoli tuntia tms.*nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

toma

Posts: 2,009

#39 • • toma Tototoototo
Kyllä mulla ainakin oli yhtä hauskaa kuin aina Turussa. :)

Kiitokset kaikkille artisteille ja kävijöille, ensi kerran tulemme Turkuun todnäk ensi vuoden puolella, mutta mikäli suunnitelmat toteutuvat, on luvassa melkoisin räävitöntä menoa.

Kuvia tullee saitille jossain vaiheessa (jos jollain on hyviä kuvia, niin otamme mieluusti niitä vastaan :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Iines

Posts: 74

#40 • • Iines
Hih *hih* ja kivaa oli *jiihaa* . Oli kiva päästä pitkästä aikaa kattoo Turun meininkii ja oli hieno nähä vanhoja tuttuja pitkästä aikaa! Jengii oli mielettömästi ja musa sai sukat pyörimään jaloissa!! Kuvia odotellessa......