Jussi Soro - Untitled progtrance track

12 posts, 1 page, 2,605 views

villelope

Posts: 2,846

#2 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Linkki on muuten sitten kuollut. Korjaappa, niin pystyy kommentoimaankin jotain.
CM

Posts: 1,507

#4 • • CM
Kiksuahan tää on :) Mut aikas hyvää sellasta ja ilman juustoa. Sun paras biisi kyl mitä oon kuullu.
Bassot on aika puuroa ja reverbiä on liikaa. Soundejakin on mätetty urakalla päällekäin, pieni karsinta olis paikallaan. Toi jatkuvasti soiva nuotti clapsin kohdassa käy pitemmän päälle korviin. Pääriffi oli oikein hyvä. Tuotantoon pientä hiontaa, muuten aika jees kixuu
villelope

Posts: 2,846

#6 • • villelope Lope of Lope & Kantola
toi piano oli kyl aika perinteinen, tosin on hemmetin jees ettei tullut sitä perinteistä kuutiosoundii.

3:24 kohdilla biisi lähtee kivasti liikkeelle uudemman kerran. Kyllä tää kans mun mielestä kaartaa enemmän tuonne kiksun puolelle. 4:30 paikkeilla tuleva uus syna on vieläpä kovin juustoinenkin.

Biisissä on kyl ihan kiva fiilis ja tuo taustalla oleva hooveri pumppaa biisiin kivasti fiilistä.

Jälleen parasta Jussia. Jätkä parantaa tuottamisjälkeä kuin sika juoksuaan. *hihu*
Avatar
#7 • • Joe Le Bon Guest
Vähämmän tästä kyllä proge tulee missään muodossa mieleen ja mulla menee suoraan kiksusektoriin.

Kuuntelin biisin varmasti ainakin 4 kertaa putkeen ennen kuin alkoi vähän avautumaan. Tosiaan hieman liikaa päällekkäisiä melodoita. Laadukkaita soundeja mut ei mitään mitä ei olisi jo biiseissä soitettu.

Bassolinja on ihan mukava. Biisi paranee loppuakohden ja saatta jopa saada hetkellistä leijailua aikaan.
Jinx

Posts: 2,615

#8 • • Jinx Superfeminine
Kyllä tää aika vahvasti mun korvaan progelta kuulostaa eikä oo ollenkaan huono biisi. Hitti ainesta!

--
Pyllykkä

Juhgu

Posts: 7,921

#9 • • Juhgu Virnistelijä

JussiS,
Kommentteja kaipaillaan vähän kaikesta, ainakin miksauksen tasapainosta



Hyvin tuotetun kuuloistahan tämä on. Jos on pakko valittaa, niin bassoa voisi ehkä kääntää aavistuksen hiljemmalle ja tuota melodiainstrua (siis ei pianoa), ja 3:20 kuuluvaa snarea tuoda vähän enemmän esille.

...ja lähestulkoon mikä tahansa on parempi nimi biisille kuin untitled, unnamed tms.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

AlexS

Posts: 1,389

#10 • • AlexS kummasetä

Juhgu, 7.9.2005 10:50:
---
JussiS,
Kommentteja kaipaillaan vähän kaikesta, ainakin miksauksen tasapainosta
---


Hyvin tuotetun kuuloistahan tämä on. Jos on pakko valittaa, niin bassoa voisi ehkä kääntää aavistuksen hiljemmalle ja tuota melodiainstrua (siis ei pianoa), ja 3:20 kuuluvaa snarea tuoda vähän enemmän esille.

...ja lähestulkoon mikä tahansa on parempi nimi biisille kuin untitled, unnamed tms.



No jos ei ole hallunnut vielä nimetä biisiä niin eihän sille kai mikään pakko ole nimeä keksiä?

Itse biisistä...aika "mössöltä" kuulosti ainakin omaan korvaan. CM:n viestissä taisi olla ne parhaat parannusehdotukset. Ja tosiaan enemmän menee kyl sinne kiksun kuin progen puolelle *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#11 • • Jussi Soro choon!

AlexS, 7.9.2005 10:56:
No jos ei ole hallunnut vielä nimetä biisiä niin eihän sille kai mikään pakko ole nimeä keksiä?

Itse biisistä...aika "mössöltä" kuulosti ainakin omaan korvaan. CM:n viestissä taisi olla ne parhaat parannusehdotukset. Ja tosiaan enemmän menee kyl sinne kiksun kuin progen puolelle *hymy*


No joo, onhan täl biisillä nimikin jo, mut pistin sen tolleen ettei nyt ihan Googlella löydä, kyseessä kun on tuleva remiksi. Heitin tän tänne lähinnä palautteen takia, kun tarvii välillä tsekkailla muittenkin korvilla että ollaanko menossa metsään ja kuinka syvälle.

Toi tyyli tosiaan on enemmänkin trancee joo. Progressiivisuus on tainnu jäädä taka-alalle jossain vaiheessa ;)

Koitetaan korjailla mössöä, tarvis ostaa kunnon monitorit, niin sais noi kaiut selviteltyy paljo paremmin.

Kiitokset kaikille kommentoineille :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#12 • • Jussi Soro choon!
Krapulapäivän ratoksi väsäilin uutta versiota tosta.

Pari layerii poistettu lopusta, ja selvitelty vähän muutenkin bassopäätä ja yleistä tuotantoo.

Kommentteja, please :)

Linkki on se sama kun aikasemminkin :)