Virallinen "Olen saunassa" -topic

88 posts, 5 pages, 16,330 views

Ober

#81 • • Ober Dog shit taco

Lost-Soul, 27.11.2005 14:52:
voi ku pääsis saunaa lämmittelemään, en tykkää yhtään olla jäässä-

Onkos klubbarilaisilla suosikki saunatuoksuja?

Kyl se on se tervan haju:P
JuHnu

#82 • • JuHnu
aah,,yösauna roks*joo**sydän* ja kesäkoivu aromi viel.. *sydän**sydän*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

Amuck

#83 • • Amuck dub-i-dub
Olisiko jollakulla kokemuksia / kuulopuheita liikkuvan saunan rakentamisesta? Festareillahan näkyy näitä itseväkerrettyjä saunoja - jotkut tuunaa vanhan festaribussin takaosaan saunahuoneen, toiset hinaavat saunaa peräkärryillä. Jos joskus vielä saa kaveriporukan kanssa hommattua sen paljonhaaveillun liikkuvan kesäkimppakämpän, niin tokihan siinä sauna pitää olla!
Joten kertokaapa - mitä kaikkea pitää ottaa huomioon, kuinka halvalla (/kalliilla) tuosta voi selviytyä, mitä mokia voi sattua, mites kiukaan kanssa, entä lauteiden?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

RainChild

#84 • • RainChild

Amokk, 23.5.2006 14:30:
Olisiko jollakulla kokemuksia / kuulopuheita liikkuvan saunan rakentamisesta? Festareillahan näkyy näitä itseväkerrettyjä saunoja - jotkut tuunaa vanhan festaribussin takaosaan saunahuoneen, toiset hinaavat saunaa peräkärryillä. Jos joskus vielä saa kaveriporukan kanssa hommattua sen paljonhaaveillun liikkuvan kesäkimppakämpän, niin tokihan siinä sauna pitää olla!
Joten kertokaapa - mitä kaikkea pitää ottaa huomioon, kuinka halvalla (/kalliilla) tuosta voi selviytyä, mitä mokia voi sattua, mites kiukaan kanssa, entä lauteiden?

Meil on saunateltta, ostettiin visseen mun enolta, joka on sen itse tehnyt. En oo oikeissa oloissa koklannu, muuta kuin takapihalla testimielessä, hyvät löylythän siin tuli *hikoil*. Penkit on kokoontaitettavat, tukirakenneputket sil kankaalle (tais lähinnä jotain kumia se materiaali olla?) ja sit se teltta(kangas?) mahtuu pieneen tilaan. Eniten tilaa sit viekin se kiuas. Jotain meillä oli sen kiukaan alla ku testailtiin (nyt ei muista mitä), ettei se liikaa maata kuumentais..

Ikävä kyllä en midin rakennusohjeita osaa antaa *hih*

--
Rainchild is back home

villelope

#85 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Tontsis, 23.5.2006 14:37:
No eiks riitä et laittaa nuotion ja kiviä, päälle pressu teltaksi.

Kuumaksi keitetyt/lämmitetyt kivet, pressuteltta, sekä tammikuun alkupäivät eivät toimineet B30V:ssä.

Perkele.
Bio

#86 • • Bio The Bullies / Pinky

LooPy, 23.5.2006 14:47:
---
Tontsis, 23.5.2006 14:37:
No eiks riitä et laittaa nuotion ja kiviä, päälle pressu teltaksi.

---

Kuumaksi keitetyt/lämmitetyt kivet, pressuteltta, sekä tammikuun alkupäivät eivät toimineet B30V:ssä.

Perkele.

Intissä tehtiin tollanen, ekat löylyt oli hiton kuumat, mut sit kivet alko jo jäähtymään.. lämmitettiin pari tuntia kiviä notskilla
Samu81

#87 • • Edited Samu81 kokolihaa
Mökillä järven rannassa puusauna, ei liian äkäsenä = *sydän* Harmi homma kun omalla kohdalla ei oikein mökkimahista ole, edes kamujen kautta *uuh*
Niin ja mtn koivuntuoksuja tueta, ehta vihta se olla pitää ja oikeantyyppisestä koivusta kanssa. Tulee niin mieleen kesä -04 ja eräs möksäreissu muksan ihmisen kanssa, oli kyl isosti *sydän* *hymy*

Useimmiten isovanhempien saunassa, noin 70 astetta sopii mulle. Tai kaverin saunassa vähän äkäsempänä, muttei mitään järkyttäviä astemääriä, vaan pitempiaikaista nauttimista :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

hrdkvr

#88 • • hrdkvr KURGO
senverran nyt sateisessa helsingissä on hiostava ilma että olo on kuin saunassa.. joutu streetbeatissakin riisuu oikee takin :D

--
-keep it hard-