Virallinen "Olen saunassa" -topic

88 posts, 5 pages, 16,341 views

Mellu-

#41 • • Mellu-
parin viikon päästä joukkueen saunailta *juonittel*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Aziz Combat Fighter

#42 • • Aziz Combat Fighter

Remotion, 5.9.2005 23:55:
Parhaat sauna muistot on ehdottomasti lapsuudesta kiteeltä saaresta jossa jättimäisestä savusaunasta pääsi pulahtamaan suoraan suorastaan kermaisen pehmeään järveen!

Rankimmat löylyt tuli kehiteltyä kaverin mökillä, oltiin komen äijän porukalla, syötiin pelkkää entrekote lihaa ja juotiin punkkua, olin edellisenä iltana saanut viideltä somalilta turpaan entisessä vivassa ja kolmen tunnin unien jälkeen lähdettiin reissuun.
Olimme ilman sähköä ja vettä mökillä, lämmitin saunan 140 asteiseksi, hormi hohkasi tulipunaisena ja kiukaalle heitettiin lumipalloja. välillä käytiin kuistilla ampumassa kieropiippuisella ilmakiväärillä ja uimassa avannossa n. 200m päässä keskellä matalaa, rannasta pohjaan asti jäätynyttä järveä. Avantokin hakattiin ison kiven, palokirveen ja pokasahan avulla!

hahaha tota miehekkäämmäks on vaikee mennä :)
Muhvi-

#43 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Alasti.

...Mutta siis tänään olin Hakunilan uimahallin saunassa yhden kilometrin uinnin jälkeen. *hikoil*
Uimahallin sauna on kyllä kamala. Jotenki hirveen valoisa. Hämärässä on kivempi saunoa. Ja kaikki ne vieraat mummelit siellä, joten jalat ristissä sit istun siellä ja olen varma, että kaikki nauraa mun kropalle. Pakko vaan mennä lämpösee uinnin jälkee, ettei niskat mee jumii. *igor* *igor* *igor*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Garo

#44 • • Garo #jake

Ana-5000, 6.9.2005 18:00:

Mielestäni punkku ei ole listan "miehisimmät juomat suomessa" kärkisijoilla, joten siinä voisi ehkä vielä parantaa ;)

- Garo
Daverian

#45 • • Daverian
Paras sähkösauna jossa olen ollut on ehdottomasti faijan luona. Ne teki sen tossa vähän aikaa sitten uudestaan. Siellä riittää hyvin sellanen +-60 astetta. Siellä on seinässä lampun suojan takan pieni tuuletin joka laittaa ilman kiertämään ihan vähän. Ei sitä oikeastaan huomaa yhtään iholla. Mutta siellä tulee älyttömän hyvät hiet aina ja voi olla ihan niin kauan kuin vain haluaa. Helposti menee muutama tunti kunhan on puheenaiheita tarpeeksi. On ensimmäinen sauna missä olen sellaisen tuulettimen kuullut olevan. Suosittelen kaikille jotka ovat mahdollisesti uusimassa tai rakentamassa saunaa.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

remotion

#47 • • remotion nostatus guru

Garo, 6.9.2005 18:36:
---
Ana-5000, 6.9.2005 18:00:

---

Mielestäni punkku ei ole listan "miehisimmät juomat suomessa" kärkisijoilla, joten siinä voisi ehkä vielä parantaa ;)

- Garo

No saattoi meillä olla olutta, rommia ja viskiäkin. tuo oli vaan ruoka juoma... :D
ella_

#48 • • ella_
tammikuussa kerron!! kun muutetaan ihanaan uuteen kotiimme missä oma sauna *sydän**sydän**sydän**sydän*

sauna tullaan vihkimään käyttöön rituaalisin menoin, sillä se on ihan uusi talo eikä tietääkseni kukaan siinä saunassamme aiemmin saunonut.

iiiiihihihiiii en malta odottaa ^__________^

--
Elementary, my dear.

Garo

#49 • • Garo #jake

ella_, 7.9.2005 10:02:
tammikuussa kerron!! kun muutetaan ihanaan uuteen kotiimme missä oma sauna

sauna tullaan vihkimään käyttöön rituaalisin menoin, sillä se on ihan uusi talo eikä tietääkseni kukaan siinä saunassamme aiemmin saunonut.

Jos aiotte saada hyvät löylyt ensimmäisellä saunakerralla, niin lämmittäkää sauna vähintään kerran etukäteen ja käykää viskomassa sinne kunnolla vettä.

Muuten ensimmäinen saunakerta voi haista palaneelle pölylle, liimalle yms muulle rakennusjätteelle.

- Garo
pirpeli

#50 • • pirpeli

Steven Hoaks, 3.9.2005 21:16:
Mä haluun kans oman saunan *nyyh*

Samoin. Ois niiiin maailman kivintä pitää kaikkii saunailtoi... Äiti pyys just Kouvolaan saunomaan ja syömään kanttarellikastiketta..Mut enhän mä nyt pääse!!!Niil on puusauna..*huokaus*

Paras sauna ikinä Kuhmossa Pulkkilan tilan 1880 rakennettu savusauna..*sydän*Mulla on ikävä sinne...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Kon-tiki

#51 • • Kon-tiki The Unsinkable
Paras on Harjutorin sauna tai sitten ilmeisesti mun mummon omakotitalon puusauna Joensuussa. Meistä on oikein neljän sukupolven naiskuva lauteilta, mä nuorimpana vasta 3 kk vanha kuvanottohetkellä. Siihen saunaan oli kuulemma aina päästävä ja pissat pistin heti, jos sylissäpitäjä yritti tehdä lähtöä suihkuun, näin kerrotaan *hymy*
domi

#52 • • domi Työn sankari.
Kävin jälleen saunassa, juomana ei ollut mitään, ja löylytkin olivat aika perseestä. Bonuksena se,etten polttanut persettäni *jiihaa*
Karvinen

#53 • • Karvinen SekaiSin MariSta
saunassa tulee liian kuuma *eiei* jotenkin tylsää olla siellä. lyhyen elämäni aikana olen törmännyt yhteen mahtavaan saunaan jossa saunoin kunnolla kolmesti illan aikana *hihu* se oli sähkö sauna.

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Fyrisch

#54 • • Fyrisch
kahen viikon pääst pääsen vast saunoo :[

saa nähä mitä siit taas tulee, viimeks ku oltii kaveriporukal mökkeilemäs nii sauna oli aika täys, 4 hengen saunas oli joku 12 tyyppii :D
hip

#55 • • hip kimalaiskissa

Late,
Kertalämmitteinen sauna on eriasia kuin savusauna. ;) Kertalämmitteisessä saunassa kiuas ei ole avonainen, vaan se on pönttö jossa on luukku päällä joka avataan vain sillon kun tarvii heittää löylyä. Moisessa kestää lämpö niin kauan että täytyy alkaa lämittämään monta tuntia ennenkun sinne pääsee kylpemään, tosin sitten lämpö kestääkin aamulöylyiksi asti. *hihu*

...Entisen mökin kertalämmiteinen kiuas tarjosi maailman parhaat löylyt *sydän* Harmi ettei sinne pääse enää.

Just tommonen! *sydän*
luukku auki siis saunomisen ajaksi. vällillä kiinni, niin kertyy taas lämpöä mahdollisille seuraaville saunojille.
..eipä oo tullu paljon sisäsähkösaunaa lämmiteltyä, kun huomattiin tuon rupuisen vanhan saunan ihanuus ja tunnelma!

onhan siinä hommaa lämmittää.. +veden kantaminen lähteeltä tietysti..
mutta kyllä se sitten palkitsee!
ihanat kosteat löylyt kynttilänvalossa.
ja tietysti peseytyminen siellä vadista *joo**iloinen*
..ja saunan jälkeen olusta. olvia.
ennen kannoin sitä aina saunaan mukaan, mutta kyllä..
väljähtyy ja lämpenee vaan.
kylmänkylmää lähdevettä löylyissä siis vaan mulle.
ja välillä jäähdyttelyä pihalla.
syksyllä on ihanaa katsella tähtiä ja kuunnella tuulta puissa *hihu*

ooh *sydän*
eilen just saunottiin. kyllä uni maistui sen jälkeen *haukottel*
ihanuus!! *plur*

--
saniaispuita ja sammakoita,
peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.

illusion

#56 • • illusion team-sauna :D
Jospa sitä menis tuonne*hih*
kml

#57 • • kml Keyhole Markup Language
Hmm... mä just tulin pois, tuntuu kurkussa vähän siltä kun olis tulossa kipeeksi... :(

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

evvk

#58 • • evvk
Onpas taas topic keksitty...

En muista milloin viimeksi olen käytnyt sanassa kun ei ole saunaa omassa asunnossa.
Jupe

#59 • • Jupe
Kohta vasta saunavastaS *ding**juonittel**hikoil*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

hip

#60 • • hip kimalaiskissa
ensin saunaan vasta, sitten saunaan vasta *iloinen**vink*

--
saniaispuita ja sammakoita,
peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.