Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,524,300 views

Aamu

Posts: 999

#1461 • • Aamu you had me at hello

peepe Kuka on mun suosikki tällä hetkellä? Jaa-a. Kunhan Hanne tai Kari ei voita, muuten ei niin väliä.



olen aivan täysin samoissa aatoksissa.

--
Do you think the expansion will make me fat?

asdf

Posts: 3,155

#1462 • • asdf
JES! Kerranki oikee tyyppi häädettiin :P
Elmiira

Posts: 1,446

#1464 • • Elmiira
Digiboksi levis eilen,
joten eipähän tarvii tätäkään enää kattoo *hmph*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

MiMoSa

Posts: 1,664

#1465 • • MiMoSa
En olis kyllä uskonu tota uusinta käännettä!*whaat* Kun eikös jossain maassa noussu hirvee kohu kun aiemmin pudotettu asukas sai palata takas taloon? Siis et se olis katsojien huijausta kun ne on jo rahojaan tuhlannu äänestäessään tyypin pihalle..

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

UnityF

Posts: 15,721

#1466 • • UnityF joo just se
Saa nähdä tuleeko kaikki asukkaat tohon äänestykseen.. esim Mika..
display23

Posts: 3,069

#1468 • • display23
Reiluinta olisi mun mielestä Manki päästää takaisin taloon.
Häntä ei ole häädetty vaan poistettiin setvimään asioita, jos taustat ok niin takas taloon.
Muuten Kale :)
UnityF

Posts: 15,721

#1469 • • UnityF joo just se

Galrav, 19.11.2006 22:37:
Reiluinta olisi mun mielestä Manki päästää takaisin taloon.
Häntä ei ole häädetty vaan poistettiin setvimään asioita, jos taustat ok niin takas taloon.
Muuten Kale :)



*joo**joo**joo**joo**joo*
akir0

Posts: 2,554

#1470 • • akir0 idleRPG champion 2009
Äänestys onkin näppärästi netissä, joten väärinkäytöksiltä tuskin vältytään :) Ja kaikki vanhat ei oo mukana, nimet paljastuu huomenna.
lostgone

Posts: 2,493

#1471 • • lostgone

Wert, 19.11.2006 22:37:
Hena takas!


Jos Hena tulee takasin, niin mä lupaan äänestää sitä joka käänteessä.*jiihaa* Talossa on tosi tylsä meininki tällä hetkellä.*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

peepe

Posts: 904

#1472 • • peepe
Oon nyt tullut siihen tulokseen, että nykyisistä asukkaista toivon Sarille voittoa. Ja ens viikon äänestyksessä oma ääni menee Miralle :)
subu

Posts: 1,174

#1473 • • subu Suski
Mulla menee kans ääni Miralle :)
oooo

Posts: 1,249

#1474 • • oooo

Galrav, 19.11.2006 22:37:
Reiluinta olisi mun mielestä Manki päästää takaisin taloon.
Häntä ei ole häädetty vaan poistettiin setvimään asioita, jos taustat ok niin takas taloon.



Eikös se Heidikin poistettu eikä häädetty.
Mutta joo.. Jani vaikka takasin.
display23

Posts: 3,069

#1475 • • display23

satumetsä, 19.11.2006 22:56:



Eikös se Heidikin poistettu eikä häädetty.
Mutta joo.. Jani vaikka takasin.



Jep mutta se rikko sopimusta.
En ota sovinistin leimaa, mutta mikan häätöön ei omalta kannalta ollut syytä. Olishan se asia selvitetty myös BB:n jälkeen. Kyllä se mika olis sieltä tippunut aika pian sorella jutun jälkee muutenkin :)

piis.
oooo

Posts: 1,249

#1476 • • oooo

Galrav, 19.11.2006 23:05:
Jep mutta se rikko sopimusta.
En ota sovinistin leimaa, mutta mikan häätöön ei omalta kannalta ollut syytä. Olishan se asia selvitetty myös BB:n jälkeen. Kyllä se mika olis sieltä tippunut aika pian sorella jutun jälkee muutenkin :)

piis.



Mun mielestä Mikan lähtöön oli ihan suht hyvä syy. Nyt päästään takas tähän mikasorella keskusteluun *nauru*.
Saa nähdä onko se Mika ehdolla sinne taloon. Jos oikein ymmärsin, niin kaikki häädetyt asukkaat eivät ole ehdolla.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1477 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Miten musta tuntuu ettei ollilla oo enää tyttöystävää :D Ja jos on, niin ei voi ku ihmetellä tätä tyttöä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

MesMeRise

Posts: 667

#1478 • • MesMeRise Spinnamon

Hyzenthlay, 19.11.2006 23:20:
Miten musta tuntuu ettei ollilla oo enää tyttöystävää :D Ja jos on, niin ei voi ku ihmetellä tätä tyttöä...



Mua jotenki puistattaa kattoa sitä ollin ja hannen avointa lääppimistä..

Eikä siinä ymmärrän et tunteet talossa tiivistyy ja silleen., mut jos olisin hannen asemassa kunnioittaisin ehkä itseänikin hieman etten katselis ku ihastunu pikkutyttö palvoen ollin joka liikettä. Enpä tiedä onko ollikaan enää niin varma tunteistaan kun kuiskutteli hannelle et ei sitä tiiä mitä täs tapahtuu. Ja sanoi ettei tunne enää morkkista tapahtuneista..

Eniten jotenkin harmittaa sen ollin kihlatun puolesta joka täältä käsin televisiosta näkee miten toisen tunteet on ehkä muuttunu ja että selvää peliä hannen ja ollin välillä on. En oikein jaksa arvostaa ihmistä joka ei edes toisen tunteita ja "kasvoja" säilyttääkseen pysty jättämään asioiden selvittämistä kunnes poistuu talosta..
MiMoSa

Posts: 1,664

#1479 • • MiMoSa

MesMeRise, 20.11.2006 19:42:
Mua jotenki puistattaa kattoa sitä ollin ja hannen avointa lääppimistä..

Eniten jotenkin harmittaa sen ollin kihlatun puolesta joka täältä käsin televisiosta näkee miten toisen tunteet on ehkä muuttunu ja että selvää peliä hannen ja ollin välillä on. En oikein jaksa arvostaa ihmistä joka ei edes toisen tunteita ja "kasvoja" säilyttääkseen pysty jättämään asioiden selvittämistä kunnes poistuu talosta..


Et ole ainoa. Jossain vaiheessa Olli oli yks mun suosikeista mutta ei todellakaan ole enää.*dissaa* Voisko olla enää nöyryyttävämpää sille tytölle kun kaikki näkee telkkarista ton touhun. Ihmettelen suuresti jos tämä tyttö on Ollia vastassa sitten kun sen aika koittaa.

Hena tai Kale vois tulla takas taloon niin tulis vähän toimintaa! Sarille koko kisan voitto!*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jocular

Posts: 1,359

#1480 • • Jocular Janni

akir0, 19.11.2006 22:48:
Äänestys onkin näppärästi netissä, joten väärinkäytöksiltä tuskin vältytään :) Ja kaikki vanhat ei oo mukana, nimet paljastuu huomenna.



Täsmennäs vähä. Sul o selvästi tietoa.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.