Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,515,111 views

subu

Posts: 1,174

#3341 • • subu Suski
hahaa.. ei helkkari mikä jakso! :DD

kaalimadot ja pukki ja se POMPPULINNA! *nauru*
remotion

Posts: 5,283

#3342 • • remotion nostatus guru
tuolla on kyl nyt sairaan hyvä porukka talossa, diggaan tosta mummostakin, kadikaan ei oo ottanut niin pattiin ku aikasemmin.

Suvi ja Niko ehkä hienoiset suosikit.
-Milian-

Posts: 79

#3343 • • Edited -Milian- anuslima
Katteliks kukaan niitä pikkujouluja 24/7:ta? (tätä ei mielestäni tämän illan lähetyksessä näytetty)

Oli aika koomista kun Jarkko tarjosi eka Kadille kahta kaljaa siitä että saisi suihinoton ja vähän myöhempää Suville 10000 samasta setistä.

Ja se että se istu siinä pöydän ääressä naama perus lukemilla, possuasu päällä, hirveessä etanoli höyryssä ja tatti pystyssä vonkaamassa: "koskekaa sitä nyt, hei, koskekaa nyt.. ees vähän."

Miks kaikki hyvä jätetään pois tosta ilta lähetyksestä?
Heli

Posts: 1,489

#3344 • • Edited Heli vai kuka se oli

-Milian-, 8.11.2007 02:16:


Oli aika koomista kun Jarkko tarjosi eka Kadille kahta kaljaa siitä että saisi suihinoton ja vähän myöhempää Suville 10000 samasta setistä.




*whaat* hahahahahahahahaha!! ei vittu LOL!!!! Jarkko on just hyvä ku se on nykyään niin limanen, sitä on hauska kattoo ! *possu*

tuolta muutenki lähtee aina ne värikkäät ihmiset (paitsi piia ei sitä ollut kyllä) niin että taloon jää vaan suvin kaltaisia tapetteja. *eiei*

--
ei se väärin ole.

nethr

Posts: 763

#3345 • • nethr !!
Jaahas, viikkotehtävä epäonnistui (!!???) Just, onpa taas kivaa kun ne viikon kaivaa napaa ja puhuu tupakasta. Jee!!!

--
xD

Piia

Posts: 110

#3346 • • Piia
Siis voin kertoa, et toi Jarkko on ällöttävän ylimielinen, narsistinen, möhömaha ja tietysti *possu*!!! En kestä ees kattoa... *poks*
mummoankka

Posts: 369

#3347 • • mummoankka
Alkaa olla jarkossa jotain aavistuksen ylimielisiä piirteitä... esim. kun suvi siinä itkeskeli, niin kysyi jotenki tosi itsevarmasti: "onko kiva olla mua vastassa äänestyksessä...? *ding* alkaa ärsyttää juu...
nethr

Posts: 763

#3348 • • nethr !!
Kyllähän Punkki pientä "olen paras" läppää on tossa heittänyt täs viimeaikoina, mutta ihan HELVETILLINEN spektaakkelivalitusihmettely alkoi siitä kun se laulaa luritti ihan hassun pätkän hirveessä jurrissa *ding* Siis voi hyvä jumala miten kaameeta *nauru* Jollain taitaa olla tuolla pipo kireellä. Mikä ihmeen vauhkoaminen jengillä alkoi (äänien kalastelu??). Etenkin Riitta XD "oli tosi hävytöntä tekstiä" tms. Voiny vi*tu sentäs *pepsodent*

Mä en varmaan olis tuolla viikkoakaan kun jutut olis vähintään tota tasoa alusta alkaen *hih*

--
xD

Zapa

Posts: 1,393

#3349 • • Zapa Mr Wrangler

nethr, 8.11.2007 23:24:
Kyllähän Punkki pientä "olen paras" läppää on tossa heittänyt täs viimeaikoina, mutta ihan HELVETILLINEN spektaakkelivalitusihmettely alkoi siitä kun se laulaa luritti ihan hassun pätkän hirveessä jurrissa *ding* Siis voi hyvä jumala miten kaameeta *nauru* Jollain taitaa olla tuolla pipo kireellä. Mikä ihmeen vauhkoaminen jengillä alkoi (äänien kalastelu??). Etenkin Riitta XD "oli tosi hävytöntä tekstiä" tms. Voiny vi*tu sentäs *pepsodent*

Mä en varmaan olis tuolla viikkoakaan kun jutut olis vähintään tota tasoa alusta alkaen *hih*



Just, ehkä toi menee _huonona_ känniläppänä läpi saman ikäiselle (tosin ei mun mielestä silloinkaan), mutta n. 50? vuotiaalle naiselle EI! Oletko kuullut koskaan vanhempien ihmisten kunnioittamisesta?

Mä oon ollut alusta saakka sitä mieltä, että Jarkko luulee itsestään liikoja ja että kaikki pitävät häntä suorastaan jumalan lahjana mies-sukupolvelle ja älykkyydelle.
nethr

Posts: 763

#3350 • • nethr !!

Zapa, 8.11.2007 23:29:
---
Oletko kuullut koskaan vanhempien ihmisten kunnioittamisesta?


Riippuu siitä onko henkilö ansainnu sen. Tuolla voisin kyllä pistää kaikki kilpailijat samalle viivalle ikään tai sukupuoleen katsomatta. Etenkin kun Riitta muuten on "vajonnut" noiden tasolle piereskelyillään ja muutenkin ihan rempseällä huumorilla.

Mutta ehkä valtayleisö tuomitsee asian - minä en *pökr*

--
xD

Avatar
#3351 • • *Mirri* Guest
Jesjesjes! fabe lähti. *aplodit*
-V-

Posts: 587

#3352 • • -V-
Hiljanen meininki...

Jengi on vissiin aika kyllästyny koko aiheeseen *hihu*
anis

Posts: 2,451

#3353 • • anis
Juu, eipä noista paljoo enää juttuu näytä täällä irtoavan. Johtuukohan siitä, kun jengi nyt vaan on vähentyny siel. Mut ihan jees et Farbod lähti.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

nethr

Posts: 763

#3354 • • nethr !!

anis, Mut ihan jees et Farbod lähti.



Tottis *joo* Seuraavaksi Riitta ja Suvi ulos, niin tehonelikko on sitten finaalissa.

Toivottavasti seuraava viikkotehtävä on joku vähän mielekkäämpi. No, sen näkee sitten.

--
xD

MiMoSa

Posts: 1,664

#3355 • • MiMoSa
Hyvä, että siitä Fabesta päästiin! Ihan sama missä järjestyksessä loput sit lähtee, kunhan Sauli voittaa.*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Piia

Posts: 110

#3356 • • Piia
Miusta ainakin tää koko show on menny aika tylsähköks... Viikkotehtävät on hauskoja ekana päivänä, mut talon porukka ei jaksa enää keskittyy niihin toisena päivänä ja kaikki vaan valittaavat!!! Mielumminki meen vaiks ajoissa nukkumaan, ku katon näin tylsää viihdettä!!! Siks ehkä on keskusteluki hiljentyny, ku ei oo enää mitään mistä jauhaa!!!
Avatar
#3357 • • *Mirri* Guest
Yks syy mun mielest tähä tylsyyteen on, että noi viikkotehtävät on oikeesti ihan syvältä...
SyndroDome

Posts: 1,103

#3358 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
http://bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?581170

Tjaah noi onkin ilmeisesti menossa vaan piipahtamaan talossa. Luulin eka, että ovat menossa kilpailemaan. Olis voinu mennä mielenkiintoseks sillon. Noh kassotaan. Ehkä ne nytkin sais vähän äksöniä taloon. Aika tylsää on viime aikoina ollutkin *joo*

--
Life is full of choises.

JR Ewing

Posts: 985

#3360 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber

Piia, 12.11.2007 11:29:
Viikkotehtävät on hauskoja ekana päivänä...


Katoin kyllä hiihdot alusta loppuun *blush*