4,996 posts, 250 pages, 1,535,482 views
Replying to Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]:
Super-Kerttu, 2.11.2009 13:42:
Se koko äänestyshomma on niin rahastusta, miksei niitä äänimääriä ja lukuja vois näkyä koko ajan meille kaikille. Olis vähän läpinäkyvämpää koko touhu. Ja se Toni.. Haen sen kohta oma kätisesti sieltä veks, jos siitä ei pian päästä. Ja nitisevä Saranakin joutuis himaan.. Mut se Cathy on aika ihana!
Edit: Typoja
ianna ei anna!, 2.11.2009 14:07:
---
Se koko äänestyshomma on niin rahastusta, miksei niitä äänimääriä ja lukuja vois näkyä koko ajan meille kaikille. Olis vähän läpinäkyvämpää koko touhu. Ja se Toni.. Haen sen kohta oma kätisesti sieltä veks, jos siitä ei pian päästä. Ja nitisevä Saranakin joutuis himaan.. Mut se Cathy on aika ihana!
---
Aika outoa että viimeisten minuutin aikana kaikki 3 mahtui 1 prosenttiyksikön sisään ja sit minuutin päästä lopputiilanteessa prosentti erot oli jotain 5 % luokkaa
Mulla on käynyt kans mielessä että mä käyn henk.koht siellä kivenlahdessa tekemässä sille Tonille jotain.
Toivottavsti myös Saranna on seuraavassa äänestyksessä...
ianna ei anna!, 2.11.2009 14:07:
---
---
Aika outoa että viimeisten minuutin aikana kaikki 3 mahtui 1 prosenttiyksikön sisään ja sit minuutin päästä lopputiilanteessa prosentti erot oli jotain 5 % luokkaa
Mulla on käynyt kans mielessä että mä käyn henk.koht siellä kivenlahdessa tekemässä sille Tonille jotain.
ianna ei anna!, 2.11.2009 15:36:
Dana ja Saranna häätöäänestykseen sääntörikkomusten vuoksi
Sunshine^82, 3.11.2009 23:01:
Alkaa toi ainainen kielen tunkeminen toisen kurkkuun tympimään pullonpyörityksessä. Eikö ne oikeasti muuta keksi. :D
Dementation, 6.11.2009 14:21:
Eipä voi sanoa että olisin mitenkään megaylpeä osan porukan käyttäytymisestä Cathya kohtaan ja Cathyn ollessa paikalla... Mutta Esa A keräs kyllä jälleen multa pisteet kotiin ja toivon yhä että se voittaa.
En kokis pahana sitäkään että Kätlin voittais, mutta kaikki muut on kyllä enemmän tai vähemmän tapettia ja ärsyttäviä.
Jammailija, 7.11.2009 11:12:
Eli Esa vois öljytä jäykkyytensä, ottaa esiin rohkeutensa ja hypätä sinne samaan sänkyyn makoilemaan muiden kans ja jauhaa välil vähän turhanpäiväistäkin läppää.
Jammailija, 7.11.2009 11:12:
Esa A pärjää yksilönä ihailtavasti, mutta ryhmähengen eteen hän ei juuri työtä tee. Toisaalta osa ryhmästäkin on sen kaliiberin porukkaa, että ymmärrän Esan eristyneisyyttä.