DanceteriA 3.9.2005 @ Helsinki

29 posts, 2 pages, 3,774 views

anqqa

Posts: 4,035

#21 • • anqqa tirehtööri
ei suotta ole kaima lemppari dj, jälleen kerran tunnelma pysyi korkealla loistavan musiikin myötä. luulin viettäväni rauhallisen koti-illan itseni kanssa mutta ajauduinki tupareiden kautta taas tipuseen, ja kyllä kannatti <3

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#22 • • *Mirri* Guest
Joo mullaki oli taas kerran olevinaan rauhallinen kotivloppu mut kuinkas kävi..*iloinen* Oli taas jälleen kerran ihan hirmu kivaa ja se musa....*sydän* Ja se mun tyttöystävä..*sydän* *plur*
-P

Posts: 4,972

#23 • • Edited -P
ei helkkari! todella loistosoundia! pitkästyttävien vaatemessujen jälkeen helkkarin mukava yllätys! kiitsat mr.A:lle :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

juGis

Posts: 563

#24 • • juGis
Rokkas kyllä täällä *nauru*
Pumis

Posts: 816

#25 • • Pumis Kike / Fab4

*Mirri*, 4.9.2005 04:55:
Joo mullaki oli taas kerran olevinaan rauhallinen kotivloppu mut kuinkas kävi..*iloinen* Oli taas jälleen kerran ihan hirmu kivaa ja se musa....*sydän* Ja se mun tyttöystävä..*sydän* *plur*


No joo mäkin olin biletauolla siel Birdies, ja hyvin se kävi tauosta. Ei ollenkaan huomannu eroa bileviikonloppuun *nauru*
Avatar
#26 • • *Mirri* Guest

Pumis, 4.9.2005 07:26:
---
*Mirri*, 4.9.2005 04:55:
Joo mullaki oli taas kerran olevinaan rauhallinen kotivloppu mut kuinkas kävi..*iloinen* Oli taas jälleen kerran ihan hirmu kivaa ja se musa....*sydän* Ja se mun tyttöystävä..*sydän* *plur*

---

No joo mäkin olin biletauolla siel Birdies, ja hyvin se kävi tauosta. Ei ollenkaan huomannu eroa bileviikonloppuun *nauru*



Mut nyt ku ollaan pidetty tää tauko ni ens vloppuna voidaanki sit lähtee vähä radalle... *nauru*
shanja

Posts: 51

#27 • • shanja
No huh, olipa siellä meno *jiihaa* Paljon tuttuja ja tanssilattiallakin viihtyi. Ilmeisesti ilmastointi toimii paremmin kuin joskus kuukausi sitten kun viimeksi vierailin täällä. Porukka on näköjään löytänyt paikan lauantai-iltaisin, ihan eri määrä ihmisiä paikalla kuin aiemmilla käyntikerroilla muttei kumminkaan tarvinnut jonotella pahemmin mihinkään. Ei voi olla kuin tyytyväinen.
-Santtu-

Posts: 1,965

#28 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

*Mirri*, 4.9.2005 04:55:
Joo mullaki oli taas kerran olevinaan rauhallinen kotivloppu mut kuinkas kävi..*iloinen* Oli taas jälleen kerran ihan hirmu kivaa ja se musa....*sydän* Ja se mun tyttöystävä..*sydän* *plur*



Love ya too my baby *sydän* Kiitti vielä kun houkuttelit mukaan *nauru*

Ei voi muuta sanoo ku et upeeta, mahtavaa, hauskinta oli taas.
Zapa

Posts: 1,393

#29 • • Zapa Mr Wrangler
jooo birdie toimi, antti soitti muutamia meheviä ralleja, cheeerz!