Miksi opiskelija myy seksiä?

498 posts, 25 pages, 205,602 views

Avatar
#421 • • ALIEN Guest

Epailija, 2.11.2005 17:24:
Muista ilmoittaa saavutetut edut ja tulot verottajalle. ;)



Olis pitänyt aikaisemmin tajuta niin olisin käynyt paskantaa tulot verottajalle :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#422 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Epailija, 2.11.2005 17:15:
Eihän siinä koskaan olekaan, kuten ei missään muussakaan. *Siniset silmät kokoa "anime"**joo*



No drinkin tarjoamiset ja seksin ostamiset vois kumminkin pitää erillään :D

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Epailija

Posts: 5,636

#423 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Hyzenthlay, 2.11.2005 17:28:
No drinkin tarjoamiset ja seksin ostamiset vois kumminkin pitää erillään :D



Miksi? Senkö takia, että saanti on huomattavasti epävarmempaa drinkkejä tarjoamalla, vaikka päämäärä olisi sama? Eikä tuo drinkkien tarjoaminen edes riitä. Pitäisi tuhlata energiaa hauskuuttamiseen, maksaa taksit tai pahimmassa tapauksessa käydä useammilla "treffeillä" tai leikkiä suhdetta ennen kuin toinen antaa - jos antaa. Kuule, ei ole mitenkään tavatonta, että mies tekee noita äsken mainittuja asioita vain saadakseen mahdollisesti sen, mitä seksipalvelujen ammattilaiselta saisi halvemmalla ja varmasti. Miksi nämä asiat siis tulisi pitää erillään?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#424 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Epailija, 2.11.2005 17:33:
---
Hyzenthlay, 2.11.2005 17:28:
No drinkin tarjoamiset ja seksin ostamiset vois kumminkin pitää erillään :D

---


Miksi? Senkö takia, että saanti on huomattavasti epävarmempaa drinkkejä tarjoamalla, vaikka päämäärä olisi sama? Eikä tuo drinkkien tarjoaminen edes riitä. Pitäisi tuhlata energiaa hauskuuttamiseen, maksaa taksit tai pahimmassa tapauksessa käydä useammilla "treffeillä" tai leikkiä suhdetta ennen kuin toinen antaa - jos antaa. Kuule, ei ole mitenkään tavatonta, että mies tekee noita äsken mainittuja asioita vain saadakseen mahdollisesti sen, mitä seksipalvelujen ammattilaiselta saisi halvemmalla ja varmasti. Miksi nämä asiat siis tulisi pitää erillään?



Täysin samaa mielipuolta kanssasi

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#425 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ehkä mä en vaan ymmärrä tollasta ajattelutapaa *täh* mulle tarjoamiset on aina tarjoamisia, se nyt vaan on sellanen kirjoittamaton sääntö. Naiivia on pikemminkin olettaa, että toinen hyppää sänkyn parin drinkin jälkeen.

No mut onneks en käy baareissa.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

AntiVirus

Posts: 36

#426 • • AntiVirus Team 2hero
Heh..Suoraan sanottuna,mikään ei ole niin kallista kuin ilmainen pimpsa!!! *vink*
Epailija

Posts: 5,636

#427 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Hyzenthlay, 2.11.2005 17:56:
Ehkä mä en vaan ymmärrä tollasta ajattelutapaa *täh* mulle tarjoamiset on aina tarjoamisia, se nyt vaan on sellanen kirjoittamaton sääntö.



Naiviuden kirjoittamaton sääntö. ^^


Naiivia on pikemminkin olettaa, että toinen hyppää sänkyn parin drinkin jälkeen.



Harvempi sitä olettaa, useampi toivoo.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#428 • • Aziz Combat Fighter

Hyzenthlay, 2.11.2005 17:56:
Ehkä mä en vaan ymmärrä tollasta ajattelutapaa *täh* mulle tarjoamiset on aina tarjoamisia, se nyt vaan on sellanen kirjoittamaton sääntö. Naiivia on pikemminkin olettaa, että toinen hyppää sänkyn parin drinkin jälkeen.



Hah, ootko sä useemmin se joka a) tarjoaa vai b) ottaa vastaan?

Tietty yleensä jos tarjoo oluen tai juoman ni ei siin oo tarkotuksena pimpsan hakeminen, se oli vaan esimerkki siitä miten miehet panostaa (joskus taloudellisestikin) siihen että ne sais seksiä naisilta.

Jos tuntematon tulee tarjoamaan drinkin ja änkee juttusille, ni ennemminki on naivia ajatella et "ehkä se on kiinnostunu mun luonteesta"..
Avatar
#429 • • Edited ALIEN Guest
anteeks nyt etukäteen :)

Hyzenthlay, 2.11.2005 17:56:
Ehkä mä en vaan ymmärrä tollasta ajattelutapaa *täh* mulle tarjoamiset on aina tarjoamisia, se nyt vaan on sellanen kirjoittamaton sääntö.


Ei se mitään vaikka et ymmärrä, et ole mies.

Ja kyllähän mäkin tarjoan, kun haluan olla mukava jollekin tai joillekin. Mutta missään nimessä en itse ainakaan lähde tarjoamaan yhtään mitään jos vain pillua haluan joltain. Tarjoan vain siksi koska haluan olla ystävällinen ja näyttää arvostavani jotain oli se kaveri tai puolikaveri - mies tai nainen. Tuntemattomille naisille en tarjoa ellen näe syytä olla kiitollinen jostain asiasta, kuten esim hyvästä juttu seurasta. Mut sit taas toisaalta mä tarjoan joskus koko pöydälle, joista en tunne puoliakaan mut wtf rahaa se vain on.

Naiivia on pikemminkin olettaa, että toinen hyppää sänkyn parin drinkin jälkeen.



Ei siinä mitään naiivia ole vain erittäin aikuismaista. Tän huomaat sit kun/jos eksyt niihin tiettyihin paikkoihin missä ihmiset eivät turhia puhu vaan tietävät mitä molemmat haluavat.


No mut onneks en käy baareissa.



Eli bileissä ei käy ihmisiä, jotka haluavat myös vain seksiä?
Ajat muuttuvat ja siinä samalla myös ajatusmaailma. Se ei ehkä miellytä, mutta näin se vain on ja jonain päivänä ehkä jo seuraavissa bileissä sulle tulee 3 täysin eri miestä tarjoamaan drinksua "siinä mielessä" :)
Avatar
#430 • • ALIEN Guest

Ana-5000, 2.11.2005 18:04:
Jos tuntematon tulee tarjoamaan drinkin ja änkee juttusille, ni ennemminki on naivia ajatella et "ehkä se on kiinnostunu mun luonteesta"..



Juurikin näin.
mekaanikko

Posts: 1,176

#431 • • mekaanikko don selecta
Mä kyllä tarjoan juotavaa tytöille (ja pojillekin välillä =) yleensä ihan muista syistä kuin seksin takia. (Ja aika heikosti menee jos yrittää heruttaa lyömällä mimmille taksirahat kouraan jotta tämä pääsisi himaan vaikka itse asuu kävelymatkan päässä. =) En väitä että motiivit olis aina pelkästään jotain osastoa "haluan päästä rahoistani eroon ja että muilla olisi mukavaa" vaan kyllähän siinä on yleensä taustalla jotain sen suuntaista että haluaa antaa vaikutelman itsestään joviaalina/kohteliaana/varakkaana/whatever henkilönä, mikä tietysti voi olla vain välivaihe pyrkimyksessä saada seksiä mut itselläni kyllä harvemmin. Asiat voi mennä jopa niin mutkan kautta että jos X on kiinnostunut A:sta niin tarjoaa B:lle joka on A:n kaveri siinä toivossa että tämä puhuisi hyvää X:stä jne.

Eli mielestäni läheskään aina tällaista juoman tarjoamista ym. ei voi rinnastaa varsinaiseen seksin ostamiseen ja myymiseen vaikka rahaa ja seksiä saattaakin kuviossa liikkua. Ja toki on sellaisiakin ihmisiä (no, yleensä miehiä) jotka ihan suoraviivaisesti yrittävät "ostaa" seksiä tähän tapaan. Ja onpa sellaisiakin (yleensä ehkä sitten naisia?) jotka tätä käyttävät täysin tietoisesti hyväkseen. Silloin voi kyllä jo puhua seksin ostamisesta ja myymisestä, vaikka ihan niin suoraan ei asiaa ääneen sanotakaan.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Epailija

Posts: 5,636

#432 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Ah. Hyvin perusteltuja vastauksia ja vieläpä hyvin oikeaan osuvia. Kiitos.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Cloud

Posts: 2,162

#433 • • Edited Cloud Game Freak

Hyzenthlay, 2.11.2005 17:12:

Mun mielestä kaikki lahjat ja esim. drinkin tarjoaminen pitäisi aina olla pyyteetöntä. Mitä täs maailmassa uskaltaa muuten tehdä *ding* en mä ainakaan haluu ajatella, että jossain taksin maksamisessa olis joku taka-ajatus.

edit: ääh, osaan ilmaista vähän huonosti itseäni, mutta tarkoitin sitä, että tarjoaminen on aina tarjoamista ja sillon ei voi ajatella, että toiselta odotetaan jotain.



No siis kyllä mä tarjoan omasta mielestäni pyytteettömästi. Tottakai mä haluan tarjota kavereilleni jos mulla on varaa ja vietetään iltaa. Tottakai mä autan kavereita pyytteettömästi. "Toivon mukaan näin on" uskoisin olevan.


Mutta kun kaikki ei mene näin ja aina asia ei ole näin. Kyse on siitä mitä tapahtuu kun ihminen tarjoaa drinksuja/ ihan mitä vaan päästäkseen pöksyyn. En sanonut että täällä ihmiset tekee niin tai että minä niin tekisin.

ei minun tarkoitukseni ollutkaan rinnastaa maksullista seksiä suoraan "tarjoamiseen"
vaan enemminkin sanoa että kyllä se seksi minulle maksaa silloinkin jos tarjoan koko illan ja pääteeksi pääsen vällyjen väliin tai kuka se ikinä niin tekeekään.

En sano että mä koen sitä pahaksi asiaksi tarkoitus oli vaan heittää ajatus ilmaan ettei ole tosiaan olemassa ilmaista "Lounasta".

Kaikki on suhteellista ja katsanto kannoista kiinni. näin mä sen vain koen on se sit hyvä tai paha.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Skenemursu

Posts: 1,568

#434 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
menee hieman off-topi mutta parempi kuin ihan uuden topicin perustaminen. Tässä tulee pienoinen tarina.

Noin 5 vuotta sitten lähdin opiskelemaan Bangkkin Yliopistoon Thaimaahan ja kun sieltä tulin takaisin Suomeen ja olin Tampereella paikallisessa yökerhossa pari puolituttua tyttöä jotka tiesivät että olin ollut Thaimaassa opiskelemassa tulivat juttelemaan ja kyselemään kuinka viihdyin jne..

tässä vaiheessa vitutukseni siitä että olin joutunut takaisin Suomeen (armeija) oli hyvin suuri ja oli vaikea nähdä mitään positiivista suomessa verrattuna Thaimaaseen (nyt näen ainakin yhden asian joka täällä on paremmin, pääministeri), joten kerroin ja kehuin Thaimaata verrattuna Suomeen.

Suomalaisella perusmentaliteetilla tämä tietysti aiheuttaa vastareaktion josta kehkeytyi mielenkiintoinen keskustelu. Eli prostituutio. Tytöt olivat kiivaasti sitä mieltä että Thaimaalaisessa ajattelutavassa ja thai ihmisissä on jotain pahasti vialla, sillä siellä on kieltämättä paljon ihmisiä jotka työllistävät itsensä myymällä seksipalveluita.

Asiaa mietittyäni kysyin tytöiltä, että makaisitteko kanssani miljoonasta markasta (elimme vielä markka aikaa)? Tytöt olivat kovasti tilanteesta tuohtuneita, eivätkä pystyneet uskottavasti vastaamaan kieltävästi kysymykseeni. Vaan oikeastaan myöntyivät, että kyllä, mutta se on ihan eri juttu eikä sillä ole mitään tekemistä prosituution ja thaimaan kanssa. Seuraavaksi kysyin, että entäs 50 markasta? Tytöt vastasivat "pidätkö meitä huorina?" - tähän vastasin, että sehän kävi jo selväksi nyt neuvotellaan hinnasta. Lopputulos oli sain avarista ja tytöt häipyivät. Jäin miettimään asiaa ja tulin siihen tulokseen, että jos olisin kävellyt miljoona muovikassissa kysymään kyseisen yökerhon asiakkaat läpi niin uskon että n. 80-90% sekä miehistä että naisista olisi lähtenyt viettämään yön kanssani kyseisestä summasta.

Lopputoteamus: Tilaisuuden tullen olemma kaikki huoria
Karski

Posts: 6,049

#436 • • Karski Pomon kätyri

Skenemursu, 21.4.2006 14:32:
Tytöt vastasivat "pidätkö meitä huorina?" - tähän vastasin, että sehän kävi jo selväksi nyt neuvotellaan hinnasta.



Tää tarina olis uskottavampi, jos mä en olis
kuullu tätä vitsiä jo ala-asteella *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Skenemursu

Posts: 1,568

#437 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Karski, 21.4.2006 14:43:
---
Skenemursu, 21.4.2006 14:32:
Tytöt vastasivat "pidätkö meitä huorina?" - tähän vastasin, että sehän kävi jo selväksi nyt neuvotellaan hinnasta.
---


Tää tarina olis uskottavampi, jos mä en olis
kuullu tätä vitsiä jo ala-asteella *nauru*



niin siis mähän olen kuullut omalta isältä jonkun vastaavanlaisen vitsin joskus 15v sitten jota sitten hieman modifoituna pystyin hyödyntämään tosi tilanteessa ja mitä ilmeisemmin nämä tytöt eivät sitä olleet kuulleet tai siinä mielentilassa onnistunut nielemään vitsinä.
Dementation

Posts: 2,892

#438 • • Dementation wednesday?

Skenemursu, 21.4.2006 14:32:
--klip---



Eiköhän se oo aika hyvin todettu, että kaikella on hintansa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Karski

Posts: 6,049

#439 • • Edited Karski Pomon kätyri

Dementation, 21.4.2006 16:53:
---
Skenemursu, 21.4.2006 14:32:
--klip---

---


Eiköhän se oo aika hyvin todettu, että kaikella on hintansa...



Tääkö sen todisti?

Tässäkin esimerkissä tää 'huoruus' on hyvin
teoreettista, niin teoreettista ettei sitä voi käyttää
todisteena mistään. Yhtä hyvin voisi kysyä,
että antaisitko esikoispoikasi, jos saisit vastineeksi
taikavoimia. Miljoona euroa seksistä on ihan yhtä utopistista.

Ts. ei se ole huoraamista, että suostuisi siihen
hinnasta, jota kukaan ei ole valmis maksamaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Kuukunen

Posts: 244

#440 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Mulla tulee joskus mieleen, että prostituutio voisi olla helpompaa kun tavallinen, rehellinen duuni.

Päivän palkan ansaitsisi puolessa tunnissa. Itseasiassa melkein tuntuu että olen nyt jo prostituoitu, koska duuni estää ajan puutteen vuoksi mua tekemästä juttuja mitä haluasin, ja teen sitä vain rahan vuoksi. Prostituoituna tienaisin enemmän, lyhyemmässä ajassa. Toisinsanoen, duunia ei tarvitsisi tehdä joka päivä, tai sitä voisi tehdä yhden keikan silloin tällöin - luxus elämää tai materiaa kun mä en kaipaa, ennemmin vain vapaa aikaa.

Miksi en sitten ryhdy huoraksi? Ihan vaan siksi että yhteiskunnan asenne sitä kohtaan on mikä on - ja siksi että voin saada venäjän mafian perääni. Ehkä myös siksi että mies josta tykkään ei pitäisi siitä. Noh, tässähän kärvistellään...

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.