joe le bon - baggy baby (breaks mix)

5 posts, 1 page, 1,333 views

a98

Posts: 871

#2 • • Edited a98
orkkis toimii kyl ylivoimaisesti paremmin mulle, jos breiksiä kuuntelen ni haluun sit kuulla kunnon breakbeatit, tässä tulee sellanen olo et on muuten sama biitti mut basaria on roiskittu vähän sinne tänne..
Veivi

Posts: 971

#3 • • Veivi Pablo

a98, 31.8.2005 12:51:
orkkis toimii kyl ylivoimaisesti paremmin mulle, jos breiksiä kuuntelen ni haluun sit kuulla kunnon breakbeatit, tässä tulee sellanen olo et on muuten sama biitti mut basaria on roiskittu vähän sinne tänne..



Orkkis (molemmat versiot) potkii kyllä perseelle ja kovaa. Täs onkin aika minimalistisin muutoksin tehty toi breaksi tohon ja ehkä oisin ittekkin odottanu muita muutoksia mut tää taiski olla tarkotuksella "vain" breaks versio et suoran biitin tilalle toi breaksi. Sikäli kun meininki ei juuri muuttunu niin toimii tääkin, mut silti valitsisin suoran biitin version. Jos täst tekis breaks remixin tuomalla jotain uutta väriä nii vois olla eri asia. *piis*

ps. tribal... *kuolaa* *vink* *nauru*
Avatar
#4 • • Joe Le Bon Guest

Veivi, tää taiski olla tarkotuksella "vain" breaks versio et suoran biitin tilalle toi breaksi.


Osuit juuri oikeaan! Itse kans peruspotkun kannalla, mut pitipähän kokeilla.


ps. tribal... *kuolaa* *vink* *nauru*


Joo, vois kokeilla jossain vaiheessa jos saan sopivan inspiksen... Nyt ei heti tuu päähän kuin se tähän istuisi eikä tribaali oikein ole se mun juttu.
Veivi

Posts: 971

#5 • • Veivi Pablo

disko_joe, 2.9.2005 11:06:
---
Veivi
ps. tribal... *kuolaa* *vink* *nauru*

---

Joo, vois kokeilla jossain vaiheessa jos saan sopivan inspiksen... Nyt ei heti tuu päähän kuin se tähän istuisi eikä tribaali oikein ole se mun juttu.



No mut aina sitä saa toivoa *nauru*

Innolla oottelen kyl seuraavaa tuotosta, oli tyyli mikä hyvänsä ku niis on aina jotenkinniin omalaatunen soundi, jonka saat lähes poikkeuksetta toimimaan tavalla tai toisella. Ainakin mulle putoo. Props! *piis*