Pluto -10 Years Anniversary- 5.11.2005 @ Helsinki

124 posts, 7 pages, 27,971 views

Oupii

#61 • • Oupii
Aivan loistavat bileet oli.. ja kohta illuihin*jiihaa*

--
Live like you will never die, love like you´ve never been hurt,
dance like no-one is watching and smile like the whole world is.

Blue_Wabbit

#62 • • Blue_Wabbit
Mahtavat bileet, ei voi muuta sanoa. Ois viel jaksanu illuihin mut ku ei ni ei, pikkusta hieman väsyttää. Pieniä anteeksipyyntöjä ihmisille ketä hurmoksissa sohin "valomiekoillani". Marialle vielä kerran onnittelut *aplodit*

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

ZaZa

#63 • • ZaZa
oli kivaa... :) vaik aku hässäkän jälkeen ei huvittaanukaan lähtee. Mut hyvä että lähdin. *plur*
Oli ihanan paljon ihania tuttuja *hali*t kaikille...
Musiikki oli hyvää, vaikka ei ollutkaan tanssi fiilis, vaikka kovasti monet yrittikin saada mua nostamaan jalkaa *tirsk*
mutta joo, oli kivaa ja onnea vielä marialle kovasti *hali* *plur*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

kml

#64 • • Edited kml Keyhole Markup Language
Mä mun mielestä muistan ihan selvästi koko bileet, mutta musta tuntuu siltä, että tultiin paikalle, cosmo soitti hyvää kiksuu ja menin tanssii.

Sit Efo ja D.N.A. tuli soittaa ja menin vähä jubaa ja pyörii jonnekki, ja sit bileet oliki loppu!

Mitä kävi ? *ding* *nauru*

EDIT: Nyt mä muistan... MÄK LIUKURI!

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Chare

#65 • • Chare kiltti tyttö
*aplodit* oli hurjan kivaa! tosi hyvää settii tuli koko illan, ei millään pystyny pysyyn paikallaan hetkeekään paitsi kun otti vähän huikkaa välil.. mut niin.. aijai.. me likey!! *jiihaa* onnea viel marialle ja *hali* t kaikille ihanille kavereille.. *hihu*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Chare

#66 • • Chare kiltti tyttö

ZaZa
vaik alku hässäkän jälkeen ei huvittanutkaan lähtee.

älä nyt jaksa lässyttää.. kai ihminen saa nukkuu päiväunii prkl.. *grr* *vink* *hih*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

#67 • • astaroth Guest
just siistii

musiikillisesti jäi suht latteaksi meikäläisen mieleen, lukuunottamatta neonin pari vanhaa nostalgiapläjäystä ja alun kiksuja. mutta muuten olikin sitten taas oikeen yrmeetä, viini virtas ja tuttavaa hönki niskaan koko ajan. plus oli oikein kiva käydä dj-lavan edessä ihan vain katselemassa ihmisten hymyileviä kasvoja, eli negiksiä ei tänään ollut liikkeellä, eikä tullut törmättyä sellaiseen toimintaankaan

massor av kiitokset unityf:lle herkkutarjoilusta, nam nam *slurps*
lostgone

#68 • • lostgone
*uuh* Ei hyvä näin.*uuh*
Bileet oli ihan jees.*joo* Ja pari muutakin juttua oli ihan jees.*vink*
Erikoiskiitos sille, joka kaato kermansa mun housuille ja sanoi sen jälkeen mun housujen olevan makeet..heko heko..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Dementation

#69 • • Dementation wednesday?
Oli kyllä hyvät bileet kaiken kaikkiaan...
Pitkästä aikaa helsingissä olin bilettämässä ja sen huomas.
Monet vanhat tutut ja puolitutut katso pitkään että kuka toi on, osa ei ilmeisesti koskaan hiffannut, kun näyttivät ignooraavan täysin... Olihan mulla uus tukka, olen ollut ptikän aikaa poissa ja silleen... En sit jaksanut ihmisten kanssa alkaa siihen että olisin mennyt silleen, että "moi muistatko mua"... Tuttuja tervehdin ja niitä jotka tunnisti, niiden kanssa puhuin ja hengasin sit enemmänkin...

Kiitos hyvästä musiikista, toimivista järjestelyistä sekä hyvästä meiningistä. *sydän*

Onnittelut vielä kerran Marialle 12 vuoden iän saavuttamisesta ja kiitokset herkusta *hali* *plur*

Ja kiitokset kavereille seurasta pitkästä aikaan...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

efo

#70 • • efo Laserpoint
Ohhoh olipas bileet*sydän* Kiitos tiskijukille, roudareille ja erityisesti teille kaikille ketkä tulitte paikalle ja teitte bileistä bileet. Onnea vielä Marialle, enää vuosi niin pääset murrosikään*hihu*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

*Stardust*

#71 • • *Stardust*

Ana-5000, 6.11.2005 03:32:
Kiva oli ^__^

Kamat toimi ja tekniikka ässäs. Sääli vaa et joutu vääntää loungepuolel mut sellast se on :)

Kiitokset siitä, nimittäin lounge toimi aivan mahtavasti *uros* Muutenkin kaiken kaikkiaan onnistunut ilta, vaikka tuttuja ei pahemmin näkynytkään *jiihaa*

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

Supersonicways

#72 • • Supersonicways
Näissä bileissä oli hyvä fiilis :) Tanssittua tuli---->jalat on melkoisen kipeet*uuh*
Kaiken kaikkiaan *sydän**jiihaa**aplodit**sydän*

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.

Spanks

#73 • • Spanks Löysä P***a
VOI KÄSI!!! tultiin kotkast bileisiin... ajattelin ottaa hotellis pikku tirsat ja heräsin 02.10... tuli tosin kävästyä bileis ja meno näytti olevan ihan jees...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

ZaZa

#74 • • ZaZa

Chare, 6.11.2005 08:16:
---
ZaZa
vaik alku hässäkän jälkeen ei huvittanutkaan lähtee.

---

älä nyt jaksa lässyttää.. kai ihminen saa nukkuu päiväunii prkl.. *grr* *vink* *hih*

Saa saa mut ei sellaseen aikaan. Etenkään ku ei oo ilmottanu mitään itestään *grr*
Vitun pässi! *hih*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

ETJ

#75 • • ETJ Failed specimen
Hyvät bileet oli kaikin puolin. Sashan setti oli eniten omaan makuun.
Trixie

#76 • • Trixie
Oli kyl hyvät partyt mitä nyt muistaa *hih* tansittua tais tulla jonki varran ja musiikki oli kyl todella JEES *iloinen* Kivasti oli myös tuttui liikentees. *känni* oli ainakin ihan hulvaton mut kivaa oli any way *hihu*

--
face your fears and live your dreams

nuance

#77 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Ana-5000, 6.11.2005 03:32:
Kiva oli ^__^

Kamat toimi ja tekniikka ässäs. Sääli vaa et joutu vääntää loungepuolel mut sellast se on :)

...mitä nyt neulat vähän pomppi, toinen cd-soitin oli kytketty johonkin ihan muualle ku mikseriin, poket oli aikalailla eri mieltä äänentasosta ja tanssilattia puuttu. Mut sattuuhan näitä.
Kirtar

#78 • • Kirtar
kivaa oli... ainakin muistaakseni.

*piis* MCliukuri *piis*

--
asdaf?

anis

#79 • • anis
Hmm..Nämä bileet menivät jotenkin hieman ohi*hihu*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Viper

#80 • • Edited Viper TEAM Kyntäjät
Hyvät bileet oli! Tällä kertaa Dr.Bone ja Neon kolahtivat eniten *aplodit*

--
He who never makes mistakes never made a discovery.