Jään innolla odottamaan kolmatta kohtaamista*jiihaa*
437 posts, 22 pages, 93,356 views
siis en mä voi kieltää sitä et jotku ei tykänny mut sen mä voin sanoo et se ei ainakaa prodigyst johtunu jos ei lämmenny setille...Epailija, 23.10.2005 17:24:
---
LYDOK, 23.10.2005 17:16:
OLI NIIIIN ÖVERI SIISTII
koko keikka oli ihan täydellinen. jäin kylläkin kaipaamaan no goodia mutta kokonaisuus rokkas VITUSTI! rumpalin rumpukapula jätti vitun hyvän muiston hyllyn päälle ...
sanon vaa et jos joku yrittää väittää et oli paskat bileet nii tukehtukaa itteenne VITUN PELLET!!!
---
Joo, oikeita mielipiteitähän on vain yksi. ^^
Edit: Olit ilmeisesti oikeassa No Good:in suhteen. Ei siitä sen enempää sitten.
Nexus__69, 24.10.2005 17:04:
---
VALI suurta vitutusta aiheuttivat pomppivat ja riehuvat kaverit takanamme, siinä jäi tukka kerran jos toisenki jonkun tassujen alle. ja sen jälkeen siihen tuli jotain mammoja meidän "eteen"/sivulle (näiden paikat ei tainnu edes olla siinä) jotka eivät myöskään voineet istua vaan piti ehdoin tahdoin heilua siinä edessä. voi vittu jos te ostatte istumapaikat ja vielä jonkun "edestä"/sivulta, niin vittu istukaa sit kanssa! VALI
mua kiinnostais kans et miks vitus jengil oli kameroi mukana ku siel oli kuvauskielto? et aika hanurista oli tarkastukset kyl.
Nexus__69,
VALI suurta vitutusta aiheuttivat pomppivat ja riehuvat kaverit takanamme, siinä jäi tukka kerran jos toisenki jonkun tassujen alle. ja sen jälkeen siihen tuli jotain mammoja meidän "eteen"/sivulle (näiden paikat ei tainnu edes olla siinä) jotka eivät myöskään voineet istua vaan piti ehdoin tahdoin heilua siinä edessä. voi vittu jos te ostatte istumapaikat ja vielä jonkun "edestä"/sivulta, niin vittu istukaa sit kanssa! VALI
Freja, 24.10.2005 17:49:
---
jos te ostatte istumapaikat ja vielä jonkun "edestä"/sivulta, niin vittu istukaa sit kanssa!
---
Kyl jokaisella on oikeus pitää keikalla hauskaa, ja tanssia [melkein] missä tahtoo, harmi että sinä istuvana sitten jouduit vaan semmoiseen paikkaan missä ei ollut muita jotka olisivat istuneet. Ymmärrät varmaan että jos menojalka alkaa vipattaan niin sitä ei mikään estä
homppa, 24.10.2005 20:45:
mistä nään kuvia tosta keikasta? onks tänne tulossa mitään?
LYDOK, 24.10.2005 19:16:
nyt meni vähä ohi toi no good juttu. *selvitystä kaipail*
Nexus__69, 24.10.2005 19:23:
no kyllä on juu, mutta en mä jaksanu koko keikkaa seisoa, saatika tanssia ja silloin ku halusin istua nii vitustus oli suuri (ja vaihtoehtonahan on myös se, että olen muita lyhyempi?) ja siksikin myös valitsin paikan eturivistä, ettei kukaan olisi edessä. niinja vaihdoimmekin paikkaa siinä vaiheessa, ku kyrpä otsassa oli tarpeeksi suuri.
Freja, 24.10.2005 22:56:
Toivottavasti teille jäi silti hyvä fiiwis keikasta
Ouzee, 25.10.2005 14:02:
Menikö kukaan sinne Prodigyn keikan "virallisille jatkoille", mihin ainakin flyerin mukaan myös Prodigy oli kutsuttu...? Mahtoikohan heitä näkyä siellä, tuskinpa vain...
ezzy, 26.10.2005 22:51:
Surkea toi median reaktio Prodigyn keikkaan, en o mistään bongannut mitään kommenttia.
benn, 26.10.2005 22:39:
Nyt torstaina Nelosella klo 21 Tuomas & Juuso Experiencessä Prodigyn haastattelu. Saisko joku jemmaan ja jakoon? Viihdeuutisissakin oli ollu jotain juttua. Näkikö joku?
Myös uusimmassa Rumbassa oli Maximin haastattelu... jos näkyy jotain keikka-arvosteluja niin skannit tänne ettei tarvi ite ostaa ;)