The Prodigy 22.10.2005 @ Helsinki

437 posts, 22 pages, 92,241 views

diskoeno

Posts: 673

#361 • • diskoeno
Ei pahalla mutta ei voi kuin ihmetellä joidenkin odotuksia keikasta. Viiden tunnin keikkaako odotitte että olis tullut kaikki lempparibiisit aina Liamin demonauhoista lähtien? Ja 10 vuotta oli 10 vuotta sitten, turha odottaa Keithiä kierimässä muovikuulassa nappipäissään vuonna 2005?
Pyrotehosteita ja vaikka jonglöörausta... hehheh.
Janisa

Posts: 2,226

#362 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Uaaah, uaaah, uaaah, ihana Prodigy!!!
Mä oon ihan sanaton.. :)
Itse vedin koko keikan riehuen, hyppien, tanssien, kiljuen, huutaen ja fiilistellen, eikä mitään rakkuloita missään... ;)
Kiitos kaikille mukana olleille, teitte juuri sen tunnelman, mitä odotinkin...!! :)

Mutta järkkäreille narikasta järisyttävän iso keskisormi.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

ezzy

Posts: 8,060

#363 • • Edited ezzy Droid-pappa

efo, 23.10.2005 13:12:

Big fuckings to jäähallin narikka systeemille. Oli kyllä kaikinpuolin suolesta*dissaa*



sullahan oli joku kiva tyttö seurana paasaamassa hauskoja juttuja koko sen varmaan 30min+ siinä mun takana :D
ezzy

Posts: 8,060

#365 • • ezzy Droid-pappa

Amnesia, 23.10.2005 18:58:
---
benn, 23.10.2005 18:06:
Viiden tunnin keikkaako odotitte että olis tullut kaikki lempparibiisit aina Liamin demonauhoista lähtien?

---


En olis pistänyt pahaksi *nauru* G-force olis ollut kova sana *hih*



Olis lähtenyt henki tai joutunut jäämään pysyvästi saikulle, jos olis ollu 5h keikka *plur*
efo

Posts: 1,908

#366 • • efo Laserpoint

ezzy, 23.10.2005 18:50:
sullahan oli joku kiva tyttö seurana paasaamassa hauskoja juttuja koko sen varmaan 30min+ siinä mun takana :D


Kiva my ass*nauru* päästään vinksahtanu :D

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Apothecary

Posts: 1

#367 • • Apothecary
Siis HUH!
Paita vieläkin märkä hiestä!(Sunnuntai ilta)
Sopivan kovaa tykitettiin, ja kuulo palasi parin kolmen tunnin jälkeen.

Jalat mössönä, samoin alaselkä. Ja kuin moni on sanonut jo, nyt täyttyi monen vuoden odotus.
Samaan viikonloppuun kun tökkii vielä Armin Van Buurenin keikan, niin alkaa jo jalat sattuu pelkästä ajatuksesta.
Sairasta pomppimista alusta loppuun!
ISO KÄSI!
Miska

Posts: 13

#368 • • Miska Vice president of Laager Club
VOI VELJET!!!!!

Oli ihan helvetin hienoa! Musa oli kun taidetta, ensin kutiteltiin ja sitte se räjähti!*plur*

Oli aivan turha mennä toisiin bieleisiin sen jälkeen... ei tuntunu juuri miltää!

Vois vaikka mennä heti uudelleen samalle keikalle! *super*

--
Mammamia mikä perä

RantaPalleroinen

Posts: 512

#369 • • RantaPalleroinen
NAM!

*sydän*prodigy*sydän*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

reality

Posts: 59

#370 • • reality Wanderer
I got the P-O-I-S-O-N
Kyllä kyllä. Kaikki odotukset täyttyivät. Eihän siellä paita päällä pysynyt . *tirsk*
Jengi jäi ilmeisesti vähän jumittamaan siihen narikkaan, itse jätin takin autoon. *hih*
Vähän jäi harmittamaan kun ei ollut käteistä ostaa mitään oheiskrääsää, ja jos joku sattui ostamaan ylimääräisen wristbandin niin voisin ostaa sen pois. *pepsodent*
Mutta keikka oli kyllä tykki isolla piipulla. ^^

--
This is your life, and it´s ending one minute at a time

Takyon

Posts: 2,945

#371 • • Takyon Möwkö
Noniin, pikkuhiljaa palautumassa kaksista loistavista bileistä.

Ensinnäkin niille jotka valittavat että lipun mukaanottamisesta ei oltu informoitu. Itseasiassa oli, mutta todella huonosti. Narikassa siis oli siellä yhdessä naulakkotolpassa A4 jossa luki narikka 2e ja alapuolella "muista lippu". Tosin viesti olisi menny huomattavan paljon paremmin perille jos siinä olisi lukenut esim. "muista ottaa lippu mukaan". Itsekin kummastelin mitä tuolla tarkoitettiin mutta sitten se tulikin ilmi kun edessäni ollut kaveri kävi kaivamassa lipun repustaan joka oli jo narikkaan jätetty.

Noniin sitten itse bileisiin. Ulkojonotus mielestäni meni oikein jouhevasti ja narikkaankin pääsi kohtullisen nopeasti siihen ihmismuurin paksuuteen nähden. Kentällä oli sopivan tyhjää siinä vaiheessa kun itse sinne menin ja sainkin sitten sopivan paikan itse konserttia ajatellen.

Proteus onneksi jätti polkat kotiin ja soitti jotain illan pääteemaan huomattavasti sopivampaa, kiitos siitä. Lavasäätö Proteuksen ja Prodigyn välissä hiukan ihmetytti. Eikö niitä millään voinut tehdä aiemmin vai tuliko vain kiire. Prodigy sitten olikin alusta asti oikein nannaa, mutta hyvinkin nopeasti totesin että onneksi korvatulpat tuli mukaan jonka takia en oikein vielä päässyt vauhtiin mukaan ekan biisin aikana.

Kaikki biisit oli sieltä parhaasta päästä ja mä todella tykkään siitä että yksikään biiseistä ei ole samanlainen kuin levyllä. Biisin alkukin usein oli sellainen että ei ollut mitään hajua mitä seuraavaksi tulee mutta hyvältä kuulostaa.

Bileiden jälkeen sitten jonotus Infected Mushroomiin :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Nitta

Posts: 5,021

#372 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä
Hieman tunnelmaa *plur*
Max Dee

Posts: 403

#373 • • Max Dee Wavedata Records / Warp Gate
Mahtava keikka mutta Prodigy oli pienoinen pettymys siinä mielessä että odottelin enemmän noita vanhoja hyviä kun kuitenkin kiertue oli kokoelman promotus sellainen. Uudempi matsku ei minuun hirveemin iske, mutta onneksi tuli ainakin nuo suurimmat hitit. Proteus lämmitteli mukavasti porukkaa ja kyllähän ne lämpesivätkin :)

positiivista että järjesetysmiehet hoiti hommansa ja pitivät väen aisoissa katsomassa ja hörhöt muutenki kurissa.
dj upi

Posts: 1,835

#374 • • dj upi
Meinas paine tuhota mut siel edessä :D kyl sillipurkki on aika kuvaava sana :DDD
caitrin

Posts: 159

#375 • • caitrin ö_____ö
Sanattomaksi vetää... *kuolaa* ...Aiiiiivan saaTAnan hieno keikka!!! *plur**sydän**sydän* Alun narikkasekoilu sai mut jo epäilemään, että näinköhän tästä enää fiiwis nousee, mut eipä oo tollasta euforiaa kyllä kovin monesti kokenu. *yingyang* Ei olis kyllä 48 euroa paremmin voinu sijottaa.
Summerblink

Posts: 291

#376 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

infiana, 23.10.2005 08:50:
Keith rakastu muhun! Piti mua kauan kädestä kiinni ja tuijotti silmiini *plur*



Ai suaki?!! Mua kans!!!!
Tai sit se oli se yks yrmee järjestysmies *ding*
Jinkso

Posts: 1,209

#377 • • Jinkso FINRG
Mites sitten se Proteuksen setti, tuliko "jotain erilaista", niinkuin monet toivoivat?
JsL

Posts: 19

#378 • • JsL

Jinkso, 24.10.2005 01:25:
Mites sitten se Proteuksen setti, tuliko "jotain erilaista", niinkuin monet toivoivat?



Aloitti ainakin Alec Empirellä, muuten aika boring omaan makuuni.
Spock

Posts: 204

#379 • • Spock

ezzy, 22.10.2005 23:18:

bongattuja biisejä:
jericho
their law
no good
firestarter
breathe
voodoo people
spitfire
smack my bitch up
poison
out of space



Missäköhän vaiheessa voodoo people on tullut??? *ding*
SyndroDome

Posts: 1,103

#380 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
*sydän* Prodigy! *sydän*

Keikka oli just niin loistava kuin mitä odotettiinkin. *joo* Ja tuskin kukaan osasi odottaa, että setin eka biisi on Jericho!? =) Aivun huippu veto. Muutenhan toi keikka meni aika samalla käsikirjotuksella, kuin mitä niitten muutkin tän kiertueen keikat. Setti loppu out of spaceen ja sitä rataa.. Mutta Jericholla tuskin ovat keikkaansa aloittaneet vähään aikaan. Pisteet siitä himaan jätkille *sydän* *plur**pihkassa*


Jäi kyllä loistava maku suuhun keikasta! *hymy* Täytyy toivoa että näen Prodigyn vielä uudestaankin joskus...

Pakko nyt sitten kommentoida noita järjestelyjäkin, kun kaikilla tuntuu niistä joku mielipide olevan. Tosin negatiivinen semmonen. Itse pääsimme ainakin sisään about parissa minuutissa, tulimme paikalle noin klo 19.30 ja narikakkaankin sain kamat ihan samantien. Tosin lähtiessä joutui tietysti hetken venaamaan, ennen kuin sai kamansa, mutta haloo! *ding* kun tommonen ihmis massa yrittää samaan aikaan runnoutua ulos jäähallista, niin kyllähän sitä jonoa syntyy...

Mutta kaiken kaikkiaan aivan loistava kokemus! *sydän* *jiihaa* Eikä jalatkaan ole enään yhtään kipeät, vaikka tulikin tampattua ja pompittua sekä Armin että Prodigy peräkkäisinä iltoina *tanssittel**aplodit* Tätä lisää!! * *aplodit**jiihaa**kuolaa*

--
Life is full of choises.